Nieuwsbericht
Aansteker nodig voor sfeeractie
Bron: Club Achter de Duinen (http://www.clubachterdeduinen.nl)
| 12 januari 2026 | 1 reactie |
Tijdens ADO Den Haag - SC Cambuur komende vrijdagavond is er een bijzondere sfeeractie.
Op Midden-Noord komen een doek, bijpassende muziek en sterretjes. Als je dan op een van de vakken P, O , N of M staat, dan liggen er sterretjes op elke stoel.
FCDH vraagt je een aansteker mee te nemen en het sterretje aan te steken 'op signaal van de capo'. Graag de sterretjes op de bewuste stoelen laten liggen en niet meenemen naar een andere plek.
Een aansteker is dus nodig. Die kan je ook voor de wedstrijd kopen in de FCDH-shop.
Ander nieuws:
Lees meer over
Reacties
1905 DH
Doe dus een ouwe niet brandbare jas aan….voor mooie gaten in je north face jassie van 499,=
Donderdag 15 januari 2026 om 19:42 uur


