Nieuwsbericht
ADO wil ander contract Kreekels
Bron: Club Achter de Duinen (http://www.clubachterdeduinen.nl)
| 4 april 2026 | 6 reacties |
ADO Den Haag wil verder met Mees Kreekels, maar wel met een contract met andere voorwaarden.
Dat vertelt de verdediger aan Haagse Topsport.
Kreekels kreeg deze week net als meer spelers per brief te horen dat ADO geen gebruik wil maken van de eenzijdige optie in zijn aflopende verbintenis.
Toch wil de Haagse club verder met de Brabander, maar dus onder andere voorwaarden.
,,ADO is naar mij toegekomen. We zijn in gesprek en ik hoop dat het de goede kant op gaat. Ben er blij mee en Mark Wotte, mijn zaakwaarnemer en ik zullen daar wel uit gaan komen.''
Zie hier het interview met Kreekels en met Nigel Thomas.
Voetbal | Video | Nabeschouwing ADO Den Haag – Jong Ajax met Nigel Thomas: “Je moet zeker ook de credits geven aan die gasten van Jong Ajax” en Mees Kreekels: “ADO is naar mij toegekomen om te blijven maar wel onder andere voorwaarden” #kkd #adojaj https://t.co/fIs8kIdEK2
— HaagseTopsport (@HaagseTopsport) April 4, 2026
Lees meer over
Reacties
Sapperderflap
bimboembam
Gozer is nog jong en in ontwikkeling.
Daan
strijpie
Pfffff... neem nog een slokje azijn. Die jongen heeft het over het algemen prima gedaan. In plaats van afbranden, kan je ook kiezen om hem te steunen. Prima gozer, kan best meekomen en heeft de Haagse mentaliteit. Ook naar de supporters toe. Weet niet wat jullie nog meer willen, maar laten wij vooral niet zo arrogant worden als in Amsterdam.
Sapperderflap
daar krijg je elke wedstrijd hartkloppingen van , wordt straks wat in de eredivisie pfff
bert1953
Spelersklassement
Laatste wedstrijd
Advertentie
Keuken Kampioen Divisie
| 1 | - |


