Nieuwsbericht
Dekbedmerk nieuwe hoofdsponsor
Bron: Club Achter de Duinen (http://www.clubachterdeduinen.nl)
| 1 juni 2026 | 6 reacties |
Alles behalve slaapverwekkend nieuws. Dekbeddenmerk Zelesta wordt de nieuwe hoofdsponsor.
De naam van het originele wasbare dekbed met vaste overtrek komt daarmee vanaf komend seizoen op de voorkant van het shirt van ADO Den Haag te staan. Daar stond eerst #ADOgroen, maar dat is naar de rug van het shirt verhuisd.
Zelesta is een snelgroeiend Nederlands merk dat in korte tijd populair is geworden in meerdere Europese landen.
Met #ADOgroen en Biersteker op de rug en Unicomm en EasyTech Technical Solutions op de mouwen hoeven nu alleen nog de namen van de spelers op de shirts.
Het nieuwe tenue is vandaag ook gepresenteerd.
𝗔𝗗𝗢 𝗗𝗲𝗻 𝗛𝗮𝗮𝗴 𝗽𝗿𝗲𝘀𝗲𝗻𝘁𝗲𝗲𝗿𝘁 𝗭𝗲𝗹𝗲𝘀𝘁𝗮 𝗮𝗹𝘀 𝗻𝗶𝗲𝘂𝘄𝗲 𝗵𝗼𝗼𝗳𝗱𝘀𝗽𝗼𝗻𝘀𝗼𝗿 🤝
— ADO Den Haag (@ADODenHaag) June 1, 2026
Het snelgroeiende Nederlandse merk verbindt zich vanaf komend seizoen als belangrijkste commerciële partner aan de club.
Welkom, Zelesta! 💛💚
Lees meer 👉… pic.twitter.com/3NTHLCZrZl
Reacties
Rikkie1
Xander
ADO73

Lekker bezig!
Edwin
gouwenees
KaleHans
Spelersklassement
Laatste wedstrijd
Advertentie
Keuken Kampioen Divisie
| 1 | - |


