Nieuwsbericht
FOTO'S: Shirt met dunne strepen
Bron: Club Achter de Duinen (http://www.clubachterdeduinen.nl)
| 1 juni 2026 | 5 reacties |
Een nieuw seizoen met een nieuw thuisshirt en een nieuwe sponsornaam erop.
Het tenue van ADO Den Haag valt op door de dunne groene strepen. Het ontwerp ademt volgens de club traditie, met een klassieke uitstraling die recht doet aan de geschiedenis van de club.
In de groene banen van het shirt zijn passages uit het clublied verwerkt: “Wie eens ons shirt mocht dragen, vergeet dat maar niet zo”. Het lied is bij elke thuiswedstrijd aan het einde van de eerste helft te horen als de spelers de kleedkamers opzoeken.
Eerder op de dag werd ook de nieuwe hoofdsponsor bekend die met de naam op de voorkant van het shirt komt.
Het nieuwe thuistenue is vanaf dinsdag 2 juni verkrijgbaar in de fanshop en vanaf nu direct online te bestellen via de webshop. Een aantal specifieke maten waaronder de kindermaten zijn op dit moment uitsluitend online te bestellen.
Een shirt met strepen.
— ADO Den Haag (@ADODenHaag) June 1, 2026
Een shirt met woorden.
Een shirt met een verhaal. 💛💚
Ons nieuwe thuisshirt.
👉 https://t.co/hYKoN8da2R#ADODenHaag pic.twitter.com/y5Gjgw5SkS
Reacties
Jap

#ADO Groen vind ik dan wel weer een uitstekend concept!
Rikkie1
Rikkie1
MiG
ado united
Spelersklassement
Laatste wedstrijd
Advertentie
Keuken Kampioen Divisie
| 1 | - |


