Nieuwsbericht
Te Wierik staat niet te trappelen
Bron: Club Achter de Duinen (http://www.clubachterdeduinen.nl)
| 11 mei 2026 | 10 reacties |
Mike te Wierik staat niet te trappelen om de overstap naar ADO Den Haag te maken.
De centrale verdediger zegt tegen Tubantia dat hij ook met alle plezier voor zijn gedegradeerde club Heracles Almelo blijft spelen.
Te Wierik (33) is net terug van een blessure en ADO zou belangstelling voor hem hebben.
Vorig jaar zomer trainde hij als clubloze mee bij Heracles, waar hij in zijn jonge jaren al had gespeeld. Hij kreeg opnieuw een contract in Almelo, dit keer voor een jaar. Mogelijk wil hij de Twentse club nu niet in de steek laten en gaat hij verlengen.
,,Eerlijk gezegd maakt het mij niet uit dat we volgend seizoen in de KKD spelen'', zegt Te Wierik tegen de krant. Ook speelt mee dat hij twee jonge kinderen heeft.
Seizoen 2024-2025 zat hij bij FC Emmen, toen Robin Peter er een half jaar trainer was.
Terwijl Heracles degradeert zit Mike te Wierik geblesseerd op de tribune: ‘Ik voelde me echt machteloos’
— Ralph Blijlevens (@ralphblijlevens) May 10, 2026
https://t.co/8xMQTlFQhF
Reacties
RemcoOnX
ADO73
Sûpâhmên
Chiva
Wahter
Rikkie1
Marten
Rbn079
bert1953
Die is beter dan Te Wierik en ligt ook goed bij het publiek.
Hmmm
en door naar de volgende.
Spelersklassement
Laatste wedstrijd
Advertentie
Keuken Kampioen Divisie
| 1 | - |


