Nieuwsbericht
'Telefoon Van der Sloot blijft rinkelen'
Bron: Club Achter de Duinen (http://www.clubachterdeduinen.nl)
| 3 juni 2026 | 5 reacties |
Steven van der Sloot heeft over belangstelling niks te klagen. Uit de eredivisie, Duitse en Oostenrijkse competities is interesse.
Volgens VI blijft de telefoon van de verdediger rinkelen.
Zo zou FC Utrecht het zien zitten in de de speler. Maar ook FC Köln en SC Paderborn (beide Bundesliga), FC Magdeburg en FC St. Pauli (beide 2. Bundesliga) alsmede het Oostenrijkse Rapid Wien hebben interesse.
Van der Sloot ligt nu vast bij Fortuna Düsseldorf, dat is gedegradeerd naar de 3.Liga. Hij mag daar weg, maar dan moet wel een transfersom worden betaald. ADO Den Haag, dat hem graag terug ziet komen, weigert dat.
Bundesliga lonkt voor ADO-revelatie Van der Sloot, FC Utrecht ook serieus https://t.co/PJRlhXm4uH
— Joost Blaauwhof (@joost_blaauwhof) June 2, 2026
Ander nieuws:
Reacties
Rikkie1
Hij heeft ook nog een ouderwetse telefoon die rinkelt
Donderdag 4 juni 2026 om 15:34 uur
ADO73
Ik vind het een raar verhaal, eerst is hij transfervrij en is er geen belangstelling.
En nu ze een transfersom moeten betalen, melden clubs zich.
En nu ze een transfersom moeten betalen, melden clubs zich.
Woensdag 3 juni 2026 om 14:05 uur
Huiliehuilie
Hallo met van der Sloot, oh sorry verkeerd verbonden.
Woensdag 3 juni 2026 om 12:21 uur
Rob2002
Rare manier van zakendoen van de zaakwaarnemer van Van der Sloot. Maar was transfervrij dus staat hen vrij te doen en laten wat ze willen. Jammer dat er (weer niet) door zo’n speler en zijn management aan ADO gedacht wordt….
Woensdag 3 juni 2026 om 11:37 uur
Hmmm
Tja als er geen clausule is, houdt het op he.
Nu snel naar de volgende kandidaat.
Nu snel naar de volgende kandidaat.
Woensdag 3 juni 2026 om 09:54 uur
Reageer op dit nieuws
Je kan alleen reageren als je bent ingelogd.
Spelersklassement
Laatste wedstrijd
Advertentie
Keuken Kampioen Divisie
| 1 | - |


