Nieuwsbericht
Verklaring ADO over VI-artikel
Bron: Club Achter de Duinen (http://www.clubachterdeduinen.nl)
| 15 juli 2025 | 20 reacties |
ADO Den Haag heeft gereageerd op een artikel op de site van VI.
,,Later vandaag verschijnt op de website van Voetbal International een artikel waarin de recente ontwikkelingen bij ADO Den Haag centraal staan. Op dinsdagochtend hebben wij het stuk ingezien.''
,,Naar aanleiding daarvan heeft ADO Den Haag de betreffende journalist direct uitgenodigd voor een gesprek, om samen inhoudelijk naar het artikel te kijken. Het doel hiervan was om ervoor te zorgen dat het verhaal een zo realistisch mogelijk beeld van de situatie zou schetsen, waarbij hoor en wederhoor zou worden toegepast.''
,,Hoewel Voetbal International herhaaldelijk de mogelijkheid is geboden, heeft het ervoor gekozen daar geen gebruik van te maken. Daardoor heeft ADO Den Haag in het artikel geen gelegenheid gekregen om haar kant van het verhaal toe te lichten.''
,,Wij begrijpen dat er veel betrokkenheid en emotie leeft rondom ADO Den Haag. Die passie laat zien hoe belangrijk deze club is voor zoveel mensen en dat inspireert ons elke dag om verder te bouwen aan een sterke en stabiele toekomst. Samen met onze spelers, staf, supporters en partners werken wij hard om ons goed voor te bereiden op het nieuwe seizoen. Wij zullen belangrijke ontwikkelingen blijven communiceren en ons niet laten afleiden door verhalen van buitenaf.''
Het gaat om dit artikel dat alleen te lezen is voor VI-abonnees. VI stelt dat het ADO Den Haag/Bolt de optie gegeven heeft het artikel te lezen en een reactie te geven, maar dat de club dat alleen binnen de eigen gestelde kaders wilde doen.
ADO Den Haag verkeerde de afgelopen maanden in complete chaos. Grootaandeelhouder Bolt hult zich in stilzwijgen. Ondertussen werd de club opgelicht en de organisatie onthoofd.https://t.co/F5KlOThzrA
— Voetbal International (@VI_nl) July 15, 2025
Reacties
Hansiehansie
Je moet wel weten als Directrice dat comminuceren een belangrijk aspect is van je functie en openheid je veel ellende kan besparen. Daar heeft zij te laat op geanticipeerd. Wat er allemaal is gebeurd het afgelopen seizoen daar kunnen we alleen maar naar gissen
Het is ook voor supporters niet zo belangrijk. De presentatie op het veld dat is waarvoor wij naar het stadion komen.En daar hoort winnen en verliezen bij.Beloftes naar supporters moet je niet willen maken,dat schept onrust in het team en op de tribune .Mooi seizoen gewenst voor alle ADO supporters
MiG
MonkNL
bimboembam
@1905 DH, bedankt voor Ed z'n site zodat we het artikel kunnen lezen.
Sfeer lijkt mij inderdaad "top".
Al is de helft maar waar, dan wordt er weer een seizoen weggegooid dankzij allerlei psychologische spelletjes en loze beloftes.
radar
al is maar de helft waar ... 1905 DH
Korbach
Nog te slecht om op pleepapier gedrukt te worden.
Chiva
1905 DH
Verder heeft de ad de app groep van de spelers eer-gisteren in willen zien. De spelers uit de spelers raad hebben dat geweigerd en een aantal van hun zaakwaarnemers hebben de ad hierover gebeld ook omdat ze wilde weten wie wat heeft verteld aan west recent en vi.
Ze wilde oa weten wie een š gaf op op een bijna aanstelling van jvdb en š op de nwe trainer.
Met de sfeer en het vertrouwen zit het goed dus.
Huge
Volgens het artikel door Stan T je kan hem vinden via Google
decubaan
decubaan
Bertdijkhuizen
Chiva
broodjebal070
Huge
Michiel
1905 DH
Daarnaast vind de media wat van de huidige leiding en niet waargemaakte beloftes en het personeels beleid en de invloed van de eigenaar en is daardoor makkelijk schieten en scoren. Waarom, er wordt op het gebied van de performance lees spelen in de kkd al jaren; EƩn underperformance geleverd en al jaren wordt er van alles beloofd en wordt er weinig tot niets van waargemaakt.
Als clubs als Excelsior en Telstar het met mindere middelen veel beter doen zijn we ff de sjaak bij media waaronder ook het stuk in de volkskrant van willem vissers, kieft en co in de podcast enz. We moeten de media geen verwijten maken maar gewoon promoveren en in het linker rijtje in de ere divisie eindigen. Ik hou mn vi abo nog even. Btw nu zo reageren is niet verstandig..stil zitten als je geschoren wordt!
Koos43
Hansiehansie
Vi uitnodigen en openheid geven is een prima actie.
Ze kunnen nu eigenijk niet terug krabbelen. Uitgave van nieuwe edities zal reeds verzonden zijn waardoor de verkoop cijfers te belangrijker zijn om de onwaarheden te verifiƫren.
Spelersklassement
Laatste wedstrijd
Advertentie
Keuken Kampioen Divisie
| 1 | - |


