Nieuwsbericht
Vlak wil stap hogerop
Bron: Club Achter de Duinen (http://www.clubachterdeduinen.nl)
| 10 juli 2025 | 6 reacties |
Jari Vlak, aanvoerder van ADO Den Haag, staat open voor een stap hogerop.
,,Ik heb denk ik een goed seizoen gedraaid en wil uit mijn carièrre halen wat erin zit'', zegt hij tegen Haagse Topsport.
Of dat dan het buitenland zou worden of eredivisie is de Volendammer om het even ,,Wat je voorkeur heeft, kan je pas zeggen als je de opties hebt. Nu speelt er nog niet zoveel.''
Verhalen op social media over interesse van het Engelse Millwall bestempelt Vlak op dit moment als geruchten.
Vlak heeft nog een contract bij ADO tot 2027.
Ander nieuws:
Lees meer over
Reacties
1905 DH
Dus joris geld erbij voor hem, spelers erbij, en een top trainer!
Helaas, dit visie loze, onervaren onzekere bestuur zal niets voor elkaar krijgen. Wat een drama directie
Helaas, dit visie loze, onervaren onzekere bestuur zal niets voor elkaar krijgen. Wat een drama directie
Vrijdag 11 juli 2025 om 09:02 uur
Tuurke63
hogerop hij is vlak
Donderdag 10 juli 2025 om 15:58 uur
ADO73
Ik snap dat spelers denken ik ga mezelf promoten ik moet z.s.m. weg hier, heel begrijpelijk...
Puinbende bij onze club.
Puinbende bij onze club.
Donderdag 10 juli 2025 om 15:22 uur
Ptje
Hogerop? Lekker dan in Oostenrijk of Zwitserland gaan spelen. Hoog zat😂
Donderdag 10 juli 2025 om 13:15 uur
Hagenees
Goede speler!
Aanwinst voor ADO en het team.
Jammer als hij zou gaan vertrekken
Aanwinst voor ADO en het team.
Jammer als hij zou gaan vertrekken
Donderdag 10 juli 2025 om 11:38 uur
wiegah070
Volkomen begrijpelijk maar dit is wel eht type speler dat ons vooruit kan helpen naar die promotie.
Donderdag 10 juli 2025 om 11:07 uur
Spelersklassement
Laatste wedstrijd
Advertentie
Keuken Kampioen Divisie
| 1 | - |


