Welkom in de shoutbox, gast
James:
Nagenoeg iedere BVO in binnen en buitenland doet dit. Zonder dit zou een eredivisie slechts uit 4 ploegen bestaan en wellicht helemaal geen KKD meer zijn.
Nagenoeg iedere BVO in binnen en buitenland doet dit. Zonder dit zou een eredivisie slechts uit 4 ploegen bestaan en wellicht helemaal geen KKD meer zijn.
Niet helemaal. De 'Boekhoorn' of 'van Seumeren' manier is bv heel anders. Wij zijn absoluut niet de enige natuurlijk, er moeten meer clubs in de toekomst op gaan passen. Vandaar die ranglijst ook.
| Gisteren om 13:39 uur |
ADO079:
Je hebt gelijk Aad. Bal en Reischl zijn stukken beter. Hebben ook veel meer doelpunten gemaakt dit seizoen in een sterker team dan waar zij in spelen.
Je hebt gelijk Aad. Bal en Reischl zijn stukken beter. Hebben ook veel meer doelpunten gemaakt dit seizoen in een sterker team dan waar zij in spelen.
Ik zou nu nog niet durven zeggen dat Reischl minder is dan Uneken, eerlijk gezegd. Hij was niet top-top dit seizoen, absoluut niet. Maar we hebben ook gezien hoe makkelijk hij wel kan scoren als hij wel de vorm heeft.
4
|
Vrijdag 15 mei 2026 om 14:37 uur |
BLEISWIJK-1:
Op basis van gisteren zou ik de volgende wedstrijd Behounek (transfervrij) en Stam nog een keer bekijken. Die speelde een goede wedstrijd.
En we kunnen rechts achterin wel wat gebruiken.
Op basis van gisteren zou ik de volgende wedstrijd Behounek (transfervrij) en Stam nog een keer bekijken. Die speelde een goede wedstrijd.
En we kunnen rechts achterin wel wat gebruiken.
Heb je ze tegen Den Haag wel goed bekeken? Beide geen niveau eredivisie. In de kkd lopen ieder jaar maar een paar spelers die de stap naar de eredivisie aan zouden kunnen. Daar horen deze 2 absoluut niet bij.
Voorbeelden van spelers uit de kkd die naar eredivisie niveau kunnen groeien:
Gijselhart
Poku
Van Aalst
Haen
Valk
Van Vianen
Van Asten
Laros
Schoppema
Uneken
Voorbeelden van spelers uit de kkd die naar eredivisie niveau kunnen groeien:
Gijselhart
Poku
Van Aalst
Haen
Valk
Van Vianen
Van Asten
Laros
Schoppema
Uneken
3
|
Vrijdag 15 mei 2026 om 09:18 uur |
Advertentie
BLEISWIJK-1:
Is toch juist leuk discussieren? Er is toch geen goed of fout?
Gewoon weer van genieten deze zomer. Mooie transfers kunnen ook een succes zijn. Als je maar een goede vervanger weet te strikken.
Is toch juist leuk discussieren? Er is toch geen goed of fout?
Gewoon weer van genieten deze zomer. Mooie transfers kunnen ook een succes zijn. Als je maar een goede vervanger weet te strikken.
Absoluut, zolang mensen niet meteen compleet in de paniek schieten bij elk gerucht! Dat wil hier nog wel eens gebeuren
1
|
Zondag 3 mei 2026 om 10:36 uur |
wdr:
Er wil nog wel eens sentimentaliteit zijn over spelers die knokkers/karakterspelers/Hagenezen zijn. Zie eerder Tommie Beugelsdijk.
Als je hogerop wil komen, moet je niet aan spelers gaan vasthouden om de bovenstaande redenen, als ze kwaliteit tekort komen. Spelers die dit seizoen in de kkd niet in de basis speelden en die niet onderscheidend speelden, zijn niet goed genoeg voor de eredivisie, die moet je dus niet er bij houden, punt.
Er wil nog wel eens sentimentaliteit zijn over spelers die knokkers/karakterspelers/Hagenezen zijn. Zie eerder Tommie Beugelsdijk.
Als je hogerop wil komen, moet je niet aan spelers gaan vasthouden om de bovenstaande redenen, als ze kwaliteit tekort komen. Spelers die dit seizoen in de kkd niet in de basis speelden en die niet onderscheidend speelden, zijn niet goed genoeg voor de eredivisie, die moet je dus niet er bij houden, punt.
Ben ik absoluut met je oneens. We zijn (nog) geen topclub en eigenlijk heb je op ieder niveau spelers nodig waar de doorsnee supporter zich mee kan vereenzelvigen. Laat die man in vredesnaam blijven.
We willen toch geen City of Chelsea worden? Verschrikkelijke gedachte. Ik ben supporter van ADO vanwege een Schoenmaker, Immers of Beugelsdijk. En absoluut niet vanwege poenerige gekochte titels of bekers.
We willen toch geen City of Chelsea worden? Verschrikkelijke gedachte. Ik ben supporter van ADO vanwege een Schoenmaker, Immers of Beugelsdijk. En absoluut niet vanwege poenerige gekochte titels of bekers.
6
|
Zaterdag 18 april 2026 om 23:12 uur |
Eeuwig Den Haag:
Eigenlijk moet je hier niet meer aan beginnen als Wotte zijnde. Doorschakelen.
Eigenlijk moet je hier niet meer aan beginnen als Wotte zijnde. Doorschakelen.
Je moet niet te lang wachten, absoluut niet. Maar ik vind van der Sloot wel een van de belangrijkste en een van de meest consistente spelers van de selectie afgelopen jaar.
Je argument "als hij zo graag weg wil"... vind ik niet zo sterk. Ik geloof helemaal niet dat hij dat zo graag wil, maar zijn hart ligt wel in Duitsland en in mindere mate in Nederland. Daar zou ik de afweging niet vanaf laten hangen...
Vind maar eens een betere.
Je argument "als hij zo graag weg wil"... vind ik niet zo sterk. Ik geloof helemaal niet dat hij dat zo graag wil, maar zijn hart ligt wel in Duitsland en in mindere mate in Nederland. Daar zou ik de afweging niet vanaf laten hangen...
Vind maar eens een betere.
4
|
Woensdag 15 april 2026 om 10:14 uur |
Nu online
James, priveopcadd, Pepmans, Teeg070 en 96 gasten.
Zoek in shoutbox
Spelersklassement
Laatste wedstrijd
Advertentie
Keuken Kampioen Divisie
| 1 | - |




