Welkom in de shoutbox, gast
BLEISWIJK-1:
Spelers wachten ook gewoon op alle aanbiedingen. Kijk bijvoorbeeld naar zo'n Sierhuis van Fortuna. Kan overal naar toe. Maar heeft ook nog nergens getekend.
Pas als de voorbeteiding weer starten gaat het langzaam aan weer beginnen.
V. Mieghem is toch vastgelegd? Daarvoor hebben ze ook niet op goedkeuring van de begroting hoeven te wachten. Dan had er ook een speler van buitenaf vastgelegd kunnen worden.
Spelers wachten ook gewoon op alle aanbiedingen. Kijk bijvoorbeeld naar zo'n Sierhuis van Fortuna. Kan overal naar toe. Maar heeft ook nog nergens getekend.
Pas als de voorbeteiding weer starten gaat het langzaam aan weer beginnen.
V. Mieghem is toch vastgelegd? Daarvoor hebben ze ook niet op goedkeuring van de begroting hoeven te wachten. Dan had er ook een speler van buitenaf vastgelegd kunnen worden.
Slecht voorbeeld Mieghem. Die was er al. Begroting is toch wel belangrijk om te weten wat het budget gaat zijn en in welke vijver er gevist kan worden toch of zie ik dit verkeerd?
Ja precies er zijn spelers die hebben meerdere mogelijkheden en die zullen wachten maar er zijn nu al best wat jong talent getransfereerd en die kiezen wel voor zekerheid.
Ja precies er zijn spelers die hebben meerdere mogelijkheden en die zullen wachten maar er zijn nu al best wat jong talent getransfereerd en die kiezen wel voor zekerheid.
0
|
Dinsdag 26 mei 2026 om 22:08 uur |
Fußball:
De verdediging staat al aardig met Mulder, Waem en Hokke. Als reserves hebben we Sylla en Bergtop al, misschien nog een centrale verdediger voor de bank (Valk/Offerhaus/Mamengi) en een rechtsback voor de basis (Nolan Martens of een exotische verrassing?).
Middenveld met Kilo en Vlak staat ook, Als reserve hebben we Jimenez die ik aan het einde van het seizoen steeds beter vond spelen. Bij een verkoop van Kilo of Vlak zou er wel een middenvelder bij moeten (Twigt/van Vianen/Tahaui/Verkooijen).
Op de flanken hebben we de Ruijter en straks mogelijk Braaf? Van Mieghem en Peupion kunnen wel al invallers fungeren.
Ik denk echt dat we 2 spitsen nodig hebben voor de basis. Bal, Reischl, Fiabema voldoen denk ik niet aan het eredivisieniveau, misschien 1 van de 3 als reserve. Rottier is altijd handig om erbij te houden als invaller. De kkd spitsen die er voorbij zijn gekomen twijfel ik ook of zij het niveau aan kunnen. Misschien is een Sem van Duijn haalbaar, is straks 4e spits bij AZ met nog 1 jaar contract.
De namen die ik noem zijn hebben voor het grootste gedeelte geen ervaring in de eredivisie of op het hoogste niveau van een ander land, dus misschien niet alleen voor die namen gaan. Hopelijk heeft Ado dat soort spelers wel op het oog.
De verdediging staat al aardig met Mulder, Waem en Hokke. Als reserves hebben we Sylla en Bergtop al, misschien nog een centrale verdediger voor de bank (Valk/Offerhaus/Mamengi) en een rechtsback voor de basis (Nolan Martens of een exotische verrassing?).
Middenveld met Kilo en Vlak staat ook, Als reserve hebben we Jimenez die ik aan het einde van het seizoen steeds beter vond spelen. Bij een verkoop van Kilo of Vlak zou er wel een middenvelder bij moeten (Twigt/van Vianen/Tahaui/Verkooijen).
Op de flanken hebben we de Ruijter en straks mogelijk Braaf? Van Mieghem en Peupion kunnen wel al invallers fungeren.
Ik denk echt dat we 2 spitsen nodig hebben voor de basis. Bal, Reischl, Fiabema voldoen denk ik niet aan het eredivisieniveau, misschien 1 van de 3 als reserve. Rottier is altijd handig om erbij te houden als invaller. De kkd spitsen die er voorbij zijn gekomen twijfel ik ook of zij het niveau aan kunnen. Misschien is een Sem van Duijn haalbaar, is straks 4e spits bij AZ met nog 1 jaar contract.
De namen die ik noem zijn hebben voor het grootste gedeelte geen ervaring in de eredivisie of op het hoogste niveau van een ander land, dus misschien niet alleen voor die namen gaan. Hopelijk heeft Ado dat soort spelers wel op het oog.
Het verleden leert dat de betere spelers vaak (heel) laat in de transferperiode bij ons tekenen omdat ze hopen op een betere aanbieding of nog niet weten of ze buiten de boot vallen.
We kunnen ons tegenwoordig stevige salarissen en zelfs transfersommen betalen. Daarnaast gaf Wotte rond de winterstop aan in een interview dat ze al praten met spelers voor het volgende seizoen en dat het vijvertje waarin we vissen groter wordt mits we promoveren.
Het is in de huidige situatie zelfs zo dat er spelers zijn die om sportieve redenen naar ons te komen of hun contract te verlengen. 17 thuiswedstrijden in een uitverkocht huis moet toch ook wel in ons voordeel gaan wegen.
Ik maak me totaal geen zorgen over de huidige gang van zaken. Ik heb het idee dat Wotte (en Bolt) uiterst zorgvuldig met het beschikbare budget om gaan. Als we nu gelijk 3 klappers vastleggen gaat de buitenwereld dalijk nog denken dat we echt geld hebben ook.
Zelfs als we het moeten doen met wat we hebben, heb ik er vertrouwen in dat we ons gaan handhaven. Alles wat er bijkomt en nog goed is ook, is mooi meegenomen.
Only way is up!
We kunnen ons tegenwoordig stevige salarissen en zelfs transfersommen betalen. Daarnaast gaf Wotte rond de winterstop aan in een interview dat ze al praten met spelers voor het volgende seizoen en dat het vijvertje waarin we vissen groter wordt mits we promoveren.
Het is in de huidige situatie zelfs zo dat er spelers zijn die om sportieve redenen naar ons te komen of hun contract te verlengen. 17 thuiswedstrijden in een uitverkocht huis moet toch ook wel in ons voordeel gaan wegen.
Ik maak me totaal geen zorgen over de huidige gang van zaken. Ik heb het idee dat Wotte (en Bolt) uiterst zorgvuldig met het beschikbare budget om gaan. Als we nu gelijk 3 klappers vastleggen gaat de buitenwereld dalijk nog denken dat we echt geld hebben ook.
Zelfs als we het moeten doen met wat we hebben, heb ik er vertrouwen in dat we ons gaan handhaven. Alles wat er bijkomt en nog goed is ook, is mooi meegenomen.
Only way is up!
4
|
Vrijdag 15 mei 2026 om 17:49 uur |
BLEISWIJK-1:
Vd. Sloot lijkt me weg. Van Hokke, Vlak, Bal, Nikiema, Baas en v. Loenen hoop ik snel te horen dat ze echt (bij)getekend hebben.
In mindere mate heb ik dat bij v. Mieghem en Kreekels.
Vd. Sloot lijkt me weg. Van Hokke, Vlak, Bal, Nikiema, Baas en v. Loenen hoop ik snel te horen dat ze echt (bij)getekend hebben.
In mindere mate heb ik dat bij v. Mieghem en Kreekels.
Vind ik een goeie voetballer die Hokke, zou zelfs de ro vanl Vlak kunnen overnemen mocht die de kuierlatten nemen.
Voorlopig hebben onze beste spelers een contract, en lopen die niet zomaar gratis weg. Verwacht toch wel veel.mutaties voor het nieuwe seizoen, maar er schijnt budget voor te zijn om niet tegen degradatie te hoeven meehobbelen.
Voorlopig hebben onze beste spelers een contract, en lopen die niet zomaar gratis weg. Verwacht toch wel veel.mutaties voor het nieuwe seizoen, maar er schijnt budget voor te zijn om niet tegen degradatie te hoeven meehobbelen.
4
|
Zaterdag 25 april 2026 om 10:39 uur |
Chiva:
Ik twijfel ook aan Niekema maar ik vergeet niet dat dit een droom seizoen is geworden waarin er in veel wedstrijden prima werd gespeeld en ook de keeper was hierin belangrijk. Naar de eredivisie wordt niet zo moeilijk als de meeste denken zeker als je ziet hoe Telstar Volendam en Excelsior het doen met alle drie samen nog onder het budget van ons. Wij kunnen ook niet anders gaan spelen dit spelletje past als een maatpak bij ons anders krijg je het spel van Kalazic waarin je voetbalt om niet te verliezen. Het kampioenschap is heel dichtbij niet zo heel erg belangrijk maar toch nu wil je het halen ook. Op naar maandag. Fijne Pasen allemaal gewenst.
Ik twijfel ook aan Niekema maar ik vergeet niet dat dit een droom seizoen is geworden waarin er in veel wedstrijden prima werd gespeeld en ook de keeper was hierin belangrijk. Naar de eredivisie wordt niet zo moeilijk als de meeste denken zeker als je ziet hoe Telstar Volendam en Excelsior het doen met alle drie samen nog onder het budget van ons. Wij kunnen ook niet anders gaan spelen dit spelletje past als een maatpak bij ons anders krijg je het spel van Kalazic waarin je voetbalt om niet te verliezen. Het kampioenschap is heel dichtbij niet zo heel erg belangrijk maar toch nu wil je het halen ook. Op naar maandag. Fijne Pasen allemaal gewenst.
Budget is geen ijkpunt. Hoe lang al in de KKD .et het hoogste budget? Het gaat om het plan en eraan vasthouden en alleen een detail bijschaven als er iets meer rendement nodig is. Angst is en blijft de slechtste raadgever, zie Heracles
1
|
Zondag 5 april 2026 om 10:37 uur |
Ik twijfel ook aan Niekema maar ik vergeet niet dat dit een droom seizoen is geworden waarin er in veel wedstrijden prima werd gespeeld en ook de keeper was hierin belangrijk. Naar de eredivisie wordt niet zo moeilijk als de meeste denken zeker als je ziet hoe Telstar Volendam en Excelsior het doen met alle drie samen nog onder het budget van ons. Wij kunnen ook niet anders gaan spelen dit spelletje past als een maatpak bij ons anders krijg je het spel van Kalazic waarin je voetbalt om niet te verliezen. Het kampioenschap is heel dichtbij niet zo heel erg belangrijk maar toch nu wil je het halen ook. Op naar maandag. Fijne Pasen allemaal gewenst.
4
|
Zondag 5 april 2026 om 09:46 uur |
JB:
Over zijn salaris weet natuurlijk niemand het fijne…
Wat mij betreft is hij zeker ondergewaardeerd.
Oké, hij is misschien niet de snelste.
Maar dat compenseert hij vaak door de slimme lijnen te lopen.
In tegenstelling tot de snellere Waem, vd Sloot of Sylla.
Die zie je regelmatig met zijn allen achter de bal aan rennen bij een counter van de tegenstander, daarbij hun eigen man uit het oog verliezend.
Diogo Thomas zie je juist vaak , door hoe hij loopt, de mee opkomende tegenstanders afschermen.
Dat zijn keuzes die misschien minder opvallen, maar wel vaak heel nuttig zijn.
Daarnaast heb je iemand nodig die weet wanneer er een vuurtje aangestoken moet worden.
Over zijn salaris weet natuurlijk niemand het fijne…
Wat mij betreft is hij zeker ondergewaardeerd.
Oké, hij is misschien niet de snelste.
Maar dat compenseert hij vaak door de slimme lijnen te lopen.
In tegenstelling tot de snellere Waem, vd Sloot of Sylla.
Die zie je regelmatig met zijn allen achter de bal aan rennen bij een counter van de tegenstander, daarbij hun eigen man uit het oog verliezend.
Diogo Thomas zie je juist vaak , door hoe hij loopt, de mee opkomende tegenstanders afschermen.
Dat zijn keuzes die misschien minder opvallen, maar wel vaak heel nuttig zijn.
Daarnaast heb je iemand nodig die weet wanneer er een vuurtje aangestoken moet worden.
Denk dat zijn hoge salaris een beetje eigen leven is gaan leiden, was sprake van in een raar artikel toen van ad.nl of vi.nl (?). Zelfde artikel waarin Naat belachelijk werd gemaakt, dat ze door de gangen fiets en rolschaats, en niet serieus werd genomen en zo.
Neemt niet weg dat de salarissen bij ons goed zijn, en niet alleen sinds Bolt. Anders vallen de bussen vol die gekomen en gegaan zijn niet te verklaren. Het budget wordt alleen sinds dit seizoen beter besteed lijkt het.
Diogo vindt wel een andere club, zo slecht is hij nu ook weer niet voor KKD niveau.
Neemt niet weg dat de salarissen bij ons goed zijn, en niet alleen sinds Bolt. Anders vallen de bussen vol die gekomen en gegaan zijn niet te verklaren. Het budget wordt alleen sinds dit seizoen beter besteed lijkt het.
Diogo vindt wel een andere club, zo slecht is hij nu ook weer niet voor KKD niveau.
4
|
Donderdag 2 april 2026 om 11:10 uur |
ADO079:
Dus dan zit je eigenlijk al in de categorie spitsen van de wat betere ploegen zoals Heerenveen, Sparta etc. Dat is 100% niet realistisch om te verwachten als je het mij vraagt.
Dus dan zit je eigenlijk al in de categorie spitsen van de wat betere ploegen zoals Heerenveen, Sparta etc. Dat is 100% niet realistisch om te verwachten als je het mij vraagt.
Ze krijgen extra budget. Selectie blijft grotendeels bij elkaar waarschijnlijk. Haal 3 á 4 hele goeie inplaats van 7 á 8 middelmatige.
Ik hoop op een Vincent Janssen of Lequincio Zeefuik maar voorlopig hebben we er nu 4 lopen die in de spits kunnen dus daar moet dan eerst wat van weg.
Ik hoop op een Vincent Janssen of Lequincio Zeefuik maar voorlopig hebben we er nu 4 lopen die in de spits kunnen dus daar moet dan eerst wat van weg.
3
|
Woensdag 1 april 2026 om 21:43 uur |
Advertentie
Aad:
Jongens, wat een hypothetisch geklets. Peter heeft volgens mij duidelijk gemaakt dat hij het volgend seizoen nog gewoon bij ADO werkt.
En dat is logisch ook. Bij Emmen eruit gebonjourd. Bij Cercle assistent trainer en bij ons voor het eerst succes maar wel op het 2e niveau. Als ik hem goed inschat is het een man die graag wil uittesten of zijn voetbal-filosofie ook in de hoogste klasse werkt en dat ga je dan niet doen bij een club waar gloednieuw bent.
Maar slaagt hij ADO in de middenmoot te brengen zonder degradatiestress is zijn kostje in het topvoetbal wel gekocht.
Jongens, wat een hypothetisch geklets. Peter heeft volgens mij duidelijk gemaakt dat hij het volgend seizoen nog gewoon bij ADO werkt.
En dat is logisch ook. Bij Emmen eruit gebonjourd. Bij Cercle assistent trainer en bij ons voor het eerst succes maar wel op het 2e niveau. Als ik hem goed inschat is het een man die graag wil uittesten of zijn voetbal-filosofie ook in de hoogste klasse werkt en dat ga je dan niet doen bij een club waar gloednieuw bent.
Maar slaagt hij ADO in de middenmoot te brengen zonder degradatiestress is zijn kostje in het topvoetbal wel gekocht.
Hij zal nu vast wel iets meer inspraak krijgen wat betreft versterkingen. Geheel terecht overigens als je zo presteert. Hij mocht bij aanvang van het seizoen een hoop spelers van Emmen (waarvan 2 alsnog gehaald in de winter) niet meenemen, en moest het doen met wat er (al) stond.
Er is budget, ingespeeld elftal + inspraak in transfers…
Tenzij er een top 3 Bundesliga zich voor hem meldt, zie ik RP niet zo snel weggaan daar acht ik hem te intelligent voor.
Er is budget, ingespeeld elftal + inspraak in transfers…
Tenzij er een top 3 Bundesliga zich voor hem meldt, zie ik RP niet zo snel weggaan daar acht ik hem te intelligent voor.
1
|
Donderdag 26 maart 2026 om 18:17 uur |
De nieuwe aanwinsten blijken stuk voor stuk toppers. Die zijn duidelijk gehaald met oog op de eredivisie. Er straalt klasse af. Fiabema gaat wel scoren. ADO is zeker klaar voor de eredivisie mits Peter blijft. En ik verwacht ADO zelfs meteen in t linkerrijtje. Er zullen echt nog wel wat goede spelers bijkomen aangezien het spelersbudget voor de eredivisie hoger is dan voor de KKD en als je ziet hoe goede zaken ze nu al hebben gedaan met een lager budget kan ik niet wachten tot volgend seizoen!
16
|
Zaterdag 14 februari 2026 om 02:45 uur |
Het blijft bijzonder om supporter van deze mooie club te zijn en dan in het bijzonder om de supporters🤣. Er staan 1e, hebben een TD die weet wat ie doet en hart voor de club heeft, er is rust bestuurlijk gezien en dat is ook tig jaar geleden voor het laatst geweest EN we hebben een eigenaar die garant staat, budget vrijmaakt voor nieuwe spelers en laat zien dat men weet wat ze doen. En juist die laatste wordt dan onder de supporters hier zowaar een discussiepunt! Want oh oh oh wat is het vreselijk om afhankelijk te zijn (zoals 9 van de 10 clubs is) en moeten we op benen kunnen staan. Men vergeet gemakshalve dat we eindelijk op het punt staan weer eens te promoveren na zoveel jaar en dat we nog bestaan door de huidige eigenaar. Diezelfde supporters die liever een HAAGS clubje investeerders had gezien maar even vergeten dat degene die hun mond opendeden destijds werkelijk niets hebben doorgepakt en het meer om prestige zou gaan dan ECHT miljoenen investeren en tekorten opvangen.
Wees eens tevreden met deze eigenaar en geniet van dit huidige seizoen want als we daadwerkelijk promoveren kan er zomaar een hoop ‘extra’ loskomen bij de eigenaar waardoor onze club eindelijk weer serieus genomen gaat worden 🔥🔥👊🏼👊🏼
Wees eens tevreden met deze eigenaar en geniet van dit huidige seizoen want als we daadwerkelijk promoveren kan er zomaar een hoop ‘extra’ loskomen bij de eigenaar waardoor onze club eindelijk weer serieus genomen gaat worden 🔥🔥👊🏼👊🏼
27
|
Woensdag 4 februari 2026 om 18:25 uur |
Nu online
buurmanBrutus en 92 gasten.
Zoek in shoutbox
Spelersklassement
Laatste wedstrijd
Advertentie
Keuken Kampioen Divisie
| 1 | - |




