Welkom in de shoutbox, gast
ADO079:
Dan nog. Zit je straks gewoon alsnog in de Bundesliga met wat geluk.
Dan nog. Zit je straks gewoon alsnog in de Bundesliga met wat geluk.
Heeft ook met timing te maken. Soms is 3 jaar later ook prima. En heb je ook bundesliga gespeeld.
Op de bank belanden is nergens positief. Tenzij je een mega salaris krijgt. Maar dan speel je niet voor de bundesliga, maar voor het geld.
Op de bank belanden is nergens positief. Tenzij je een mega salaris krijgt. Maar dan speel je niet voor de bundesliga, maar voor het geld.
1
|
Dinsdag 2 juni 2026 om 22:19 uur |
VI:
Spel rond ADO-revelatie op de wagen: Utrecht concurreert met Duitse traditieclubs
Geschreven door
Tim van Duijn en Joost Blaauwhof
Steven van der Sloot (23) zou een transfer maken naar Fortuna Düsseldorf, maar de revelatie van promovendus ADO Den Haag zag de club afdalen naar de 3. Bundesliga. Daar lijkt de rechtsback echter niet te gaan spelen, want diverse clubs hebben zich inmiddels bij de speler gemeld. Plots lonkt niet het derde, maar het hoogste niveau in Duitsland.
Bundesliga lonkt voor ADO-revelatie Van der Sloot, FC Utrecht ook serieus
Acht doelpunten maakte Van der Sloot in de Keuken Kampioen Divisie. De vleugelverdediger was daarmee een van de drijvende krachten van de ongenaakbare kampioen. Onder leiding van trainer Robin Peter excelleerde Van der Sloot, waardoor Fortuna Düsseldorf kans zag de transfervrije status van de speler te benutten.
Dat was een bittere pil voor ADO, dat graag verder wilde met Van der Sloot. Sterker nog, na de degradatie van Fortuna rook technisch directeur Mark Wotte opnieuw kansen om de uitblinker aan boord te houden. De Duitsers verlangen echter een financiële vergoeding, waardoor ADO kansloos lijkt voor een langer verblijf.
De financiële compensatie is echter niet het enige wat dwarszit. Van der Sloot, die zowel bij Feyenoord als Ajax in de jeugdopleiding speelde, heeft over interesse namelijk niet te klagen. Naast ADO ziet FC Utrecht namelijk ook wel wat in een samenwerking. En uit Duitsland is er veel meer interesse zelfs. FC Magdeburg en FC St. Pauli meldden zich onlangs al bij de entourage van Van der Sloot.
Daar houdt het niet mee op, want deze week bleef de telefoon van de voetballer rinkelen. Sterker, ineens hing promovendus SC Paderborn aan de lijn. De club mag zich gaan tonen in de Bundesliga en denkt aan Van der Sloot een interessante optie op de rechtervleugel te hebben. Daarnaast toonden ook FC Köln en Rapid Wien interesse.
Voor Van der Sloot is het vooral van belang dat hij zich kan tonen in een serieuze competitie. De rechtsback wil zich in de kijker spelen van de nationale ploeg van Kameroen en heeft dat als een persoonlijk doel gesteld. Dat kan in de Eredivisie, in bijvoorbeeld De Galgenwaard, maar de Bundesliga (Paderborn of Köln) zou het ultieme podium zijn. En daarmee hebben die clubs goede papieren.
Spel rond ADO-revelatie op de wagen: Utrecht concurreert met Duitse traditieclubs
Geschreven door
Tim van Duijn en Joost Blaauwhof
Steven van der Sloot (23) zou een transfer maken naar Fortuna Düsseldorf, maar de revelatie van promovendus ADO Den Haag zag de club afdalen naar de 3. Bundesliga. Daar lijkt de rechtsback echter niet te gaan spelen, want diverse clubs hebben zich inmiddels bij de speler gemeld. Plots lonkt niet het derde, maar het hoogste niveau in Duitsland.
Bundesliga lonkt voor ADO-revelatie Van der Sloot, FC Utrecht ook serieus
Acht doelpunten maakte Van der Sloot in de Keuken Kampioen Divisie. De vleugelverdediger was daarmee een van de drijvende krachten van de ongenaakbare kampioen. Onder leiding van trainer Robin Peter excelleerde Van der Sloot, waardoor Fortuna Düsseldorf kans zag de transfervrije status van de speler te benutten.
Dat was een bittere pil voor ADO, dat graag verder wilde met Van der Sloot. Sterker nog, na de degradatie van Fortuna rook technisch directeur Mark Wotte opnieuw kansen om de uitblinker aan boord te houden. De Duitsers verlangen echter een financiële vergoeding, waardoor ADO kansloos lijkt voor een langer verblijf.
De financiële compensatie is echter niet het enige wat dwarszit. Van der Sloot, die zowel bij Feyenoord als Ajax in de jeugdopleiding speelde, heeft over interesse namelijk niet te klagen. Naast ADO ziet FC Utrecht namelijk ook wel wat in een samenwerking. En uit Duitsland is er veel meer interesse zelfs. FC Magdeburg en FC St. Pauli meldden zich onlangs al bij de entourage van Van der Sloot.
Daar houdt het niet mee op, want deze week bleef de telefoon van de voetballer rinkelen. Sterker, ineens hing promovendus SC Paderborn aan de lijn. De club mag zich gaan tonen in de Bundesliga en denkt aan Van der Sloot een interessante optie op de rechtervleugel te hebben. Daarnaast toonden ook FC Köln en Rapid Wien interesse.
Voor Van der Sloot is het vooral van belang dat hij zich kan tonen in een serieuze competitie. De rechtsback wil zich in de kijker spelen van de nationale ploeg van Kameroen en heeft dat als een persoonlijk doel gesteld. Dat kan in de Eredivisie, in bijvoorbeeld De Galgenwaard, maar de Bundesliga (Paderborn of Köln) zou het ultieme podium zijn. En daarmee hebben die clubs goede papieren.
1
|
Dinsdag 2 juni 2026 om 21:24 uur |
Club Achter de Duinen:
Nieuwsbericht op Club Achter de Duinen:
Duits contract Van der Sloot anders
Het blijkt allemaal toch anders te liggen met het contract van Steven van der Sloot bij Fortuna Düsseldorf.
Lees het nieuwsbericht
Nieuwsbericht op Club Achter de Duinen:
Duits contract Van der Sloot anders
Het blijkt allemaal toch anders te liggen met het contract van Steven van der Sloot bij Fortuna Düsseldorf.
Lees het nieuwsbericht
Hoe kan je een carrière (laten) verzieken?
Een van de meest waardevolle en scorende verdedigers van de ongeslagen KKD kampioen gaat mogelijk in derde Bundesliga spelen. Dat moet je toch als speler zelf ook niet willen?
Een van de meest waardevolle en scorende verdedigers van de ongeslagen KKD kampioen gaat mogelijk in derde Bundesliga spelen. Dat moet je toch als speler zelf ook niet willen?
4
|
Donderdag 28 mei 2026 om 20:15 uur |
Wat er momenteel allemaal gebeurt rond Van der Sloot wens ik echt niemand toe.Die jongen heeft zich altijd voor 100% ingezet voor de club en heeft een groot aandeel gehad in het behalen van de promotie.Een beetje respect zou hier dus wel op zijn plaats zijn in plaats van sommige goedkope reacties aan zijn adres.
Hij heeft bovendien al lang op voorhand duidelijk gemaakt dat het zijn droom was om voor Fortuna in de 2de Bundesliga te spelen.Dat heeft hij op een eerlijke en respectvolle manier gedaan tegenover Ado, niet stiekem achter de schermen zoals zo vaak gebeurt in de voetbalwereld.Verplaats jezelf eens in zijn situatie..je maakt plannen voor je toekomst voor iets waar je persoonlijk enorm naar uitkijkt en plots zie je alles waar je op gebouwd hebt in elkaar vallen.Dat is mentaal niet niks.Wie het begrip “toekomstvisie” niet begrijpt of niet bezit reageert misschien beter gewoon niet.Steven is uiteindelijk ook gewoon een jonge gast, zoals jullie en ik.Iemand die zijn weg probeert te vinden en werkt aan zijn toekomst,zoals iedereen dat doet. Daarom is het jammer dat dit allemaal dreigt mis te lopen door onduidelijke of slechte afspraken. Maar wie weet komt er alsnog een oplossing. Misschien vindt hij nog een andere club,wordt hij gekocht of geraakt die vrijstelling toch nog in orde.In het voetbal kan alles snel veranderen.
Ik hoop oprecht dat alles alsnog in orde komt.En anders zeg ik gewoon:
“Steven, shit happens in life. Kop op! Toon je kwaliteiten een jaar in Liga 3 en alles komt uiteindelijk wel goed.”
Hij heeft bovendien al lang op voorhand duidelijk gemaakt dat het zijn droom was om voor Fortuna in de 2de Bundesliga te spelen.Dat heeft hij op een eerlijke en respectvolle manier gedaan tegenover Ado, niet stiekem achter de schermen zoals zo vaak gebeurt in de voetbalwereld.Verplaats jezelf eens in zijn situatie..je maakt plannen voor je toekomst voor iets waar je persoonlijk enorm naar uitkijkt en plots zie je alles waar je op gebouwd hebt in elkaar vallen.Dat is mentaal niet niks.Wie het begrip “toekomstvisie” niet begrijpt of niet bezit reageert misschien beter gewoon niet.Steven is uiteindelijk ook gewoon een jonge gast, zoals jullie en ik.Iemand die zijn weg probeert te vinden en werkt aan zijn toekomst,zoals iedereen dat doet. Daarom is het jammer dat dit allemaal dreigt mis te lopen door onduidelijke of slechte afspraken. Maar wie weet komt er alsnog een oplossing. Misschien vindt hij nog een andere club,wordt hij gekocht of geraakt die vrijstelling toch nog in orde.In het voetbal kan alles snel veranderen.
Ik hoop oprecht dat alles alsnog in orde komt.En anders zeg ik gewoon:
“Steven, shit happens in life. Kop op! Toon je kwaliteiten een jaar in Liga 3 en alles komt uiteindelijk wel goed.”
19
|
Zondag 24 mei 2026 om 15:06 uur |
ikke_adofan:
Lees net dat Sven Mislintat ontslagen is, ben benieuwd wat er met Vd Sloot gaat gebeuren. Maar nogmaals, alleen voor langere periode.
Lees net dat Sven Mislintat ontslagen is, ben benieuwd wat er met Vd Sloot gaat gebeuren. Maar nogmaals, alleen voor langere periode.
Steven van der Sloot gaf in een interview met het AD zelf aan hoe de vork in de steel zat,hij zei letterlijk "Ik heb met Sven Mislintat gesproken en hij zei dat hij het vanwege mijn prestaties niet fair zou vinden als ik derde Bundesliga zou spelen." Het lijkt er nu sterk op dat dit een mondelinge herenafspraak was.Mislintat heeft de speler destijds hiermee overtuigd maar de juridische afdeling van Düsseldorf weigert die mondelinge belofte nu na te komen omdat het niet waterdicht in het getekende voorcontract is opgenomen.Blijkbaar weigeren ze Van der Sloot gratis te laten gaan.Ze hopen dat ADO of een andere club alsnog een afkoopsom betaalt om zijn contract af te kopen.Ik weet ook niet zo goed hoe de vork in de steel zit.Speculaties moet je altijd met een korreltje zout nemen maar als dit echt het geval zou zijn denk ik niet dat ADO geneigd zal zijn een afkoopsom te betalen voor een speler die gratis zijn contract had kunnen verlengen.We zullen wel zien hoe dit afloopt.
5
|
Zondag 24 mei 2026 om 11:34 uur |
Advertentie
rd..:
Waarom 2e Bundesliga boven Eredivisie.
1. Geld
2. In de kijker voor de Bundesliga.
3. Ook geld.
Waarom 2e Bundesliga boven Eredivisie.
1. Geld
2. In de kijker voor de Bundesliga.
3. Ook geld.
Als basispeler de eredivisie in versus naar de nummer 15 in de 2e bundesliga die net vorige maand de trainer heeft ontslagen en waar je vanaf 0 jezelf moet gaan laten zien.
De hand van de zaakwaarnemer is hier wel heel duidelijk te zien. Die zal ongetwijfeld een mooie zak geld krijgen en Steven ook qua tekengeld.
De hand van de zaakwaarnemer is hier wel heel duidelijk te zien. Die zal ongetwijfeld een mooie zak geld krijgen en Steven ook qua tekengeld.
3
|
Maandag 11 mei 2026 om 16:12 uur |
Chiva:
Toch begrijp ik niet als je naar de eredivisie kan dat je dan naar het 2e niveau van Duitsland gaat. Niemand is geïnteresseerd in een speler die in de 2e Bundesliga speelt. Het salaris is misschien wel meer maar als je een goed seizoen in de eredivisie speelt dan kan je overal naartoe. Maar goed mij maakt het niet uit want het is ook niet zeker of van de Sloot de eredivisie aankan. We kunnen ons best wel versterken met meer spelers van het niveau van de Sloot. Telstar is een mooi voorbeeld ondanks dat ze bij 34 punten nog niet zeker zijn hebben ze het geweldig gedaan met een hele lage begroting dat geldt trouwens ook voor Excelsior. Dus nogmaals als ik kijk wat voor spelletje er gespeeld wordt door van de Sloot zal ik als club hen sowieso geen contract meer aanbieden je wilt alleen spelers die echt graag willen komen en/of blijven en niet een speler die zit te wachten op een transfer en als dat dan niet doorgaat zegt nou als het moet dan ga ik maar weer voor Den Haag voetballen.
Toch begrijp ik niet als je naar de eredivisie kan dat je dan naar het 2e niveau van Duitsland gaat. Niemand is geïnteresseerd in een speler die in de 2e Bundesliga speelt. Het salaris is misschien wel meer maar als je een goed seizoen in de eredivisie speelt dan kan je overal naartoe. Maar goed mij maakt het niet uit want het is ook niet zeker of van de Sloot de eredivisie aankan. We kunnen ons best wel versterken met meer spelers van het niveau van de Sloot. Telstar is een mooi voorbeeld ondanks dat ze bij 34 punten nog niet zeker zijn hebben ze het geweldig gedaan met een hele lage begroting dat geldt trouwens ook voor Excelsior. Dus nogmaals als ik kijk wat voor spelletje er gespeeld wordt door van de Sloot zal ik als club hen sowieso geen contract meer aanbieden je wilt alleen spelers die echt graag willen komen en/of blijven en niet een speler die zit te wachten op een transfer en als dat dan niet doorgaat zegt nou als het moet dan ga ik maar weer voor Den Haag voetballen.
Waarom 2e Bundesliga boven Eredivisie.
1. Geld
2. In de kijker voor de Bundesliga.
3. Ook geld.
1. Geld
2. In de kijker voor de Bundesliga.
3. Ook geld.
1
|
Maandag 11 mei 2026 om 14:29 uur |
Nu online
Michiel, priveopcadd, Aad, James, Haraldberg1, pitbull en 85 gasten.
Zoek in shoutbox
Spelersklassement
Laatste wedstrijd
Advertentie
Keuken Kampioen Divisie
| 1 | - |




