Welkom in de shoutbox, gast
Bolskie:
Had toch wel iets al verwacht aangezien men de bekende lijstjes al vlug klaar kon hebben en de focus kon op de eredivisie.
Dacht ook dat wotte toen zei dat er al wat gesprekken liepen of zal er gewacht moeten worden omdat eerst de begroting goed gekeurd moet worden?
Had toch wel iets al verwacht aangezien men de bekende lijstjes al vlug klaar kon hebben en de focus kon op de eredivisie.
Dacht ook dat wotte toen zei dat er al wat gesprekken liepen of zal er gewacht moeten worden omdat eerst de begroting goed gekeurd moet worden?
Ik weer niet wie het zij. Maar het is echt wel zo dat na het WK pas echt de markt op gang komt. Iemand als Wotte met ervaring weet dit als geen ander.
Daarbij willen ze denk ik ook even afwachten hoe serieus de interesse voor onze eigen spelers is. Dan weet je ook veel beter of je iemand voor de basis of voor de breedte moet halen.
In mijn ogen is het dan ook slim om nog even te wachten. Ondanks dat wij zelf snel wat willen horen.
Daarbij willen ze denk ik ook even afwachten hoe serieus de interesse voor onze eigen spelers is. Dan weet je ook veel beter of je iemand voor de basis of voor de breedte moet halen.
In mijn ogen is het dan ook slim om nog even te wachten. Ondanks dat wij zelf snel wat willen horen.
3
|
Dinsdag 26 mei 2026 om 20:12 uur |
BLEISWIJK-1:
Op basis van gisteren zou ik de volgende wedstrijd Behounek (transfervrij) en Stam nog een keer bekijken. Die speelde een goede wedstrijd.
En we kunnen rechts achterin wel wat gebruiken.
Op basis van gisteren zou ik de volgende wedstrijd Behounek (transfervrij) en Stam nog een keer bekijken. Die speelde een goede wedstrijd.
En we kunnen rechts achterin wel wat gebruiken.
Heb je ze tegen Den Haag wel goed bekeken? Beide geen niveau eredivisie. In de kkd lopen ieder jaar maar een paar spelers die de stap naar de eredivisie aan zouden kunnen. Daar horen deze 2 absoluut niet bij.
Voorbeelden van spelers uit de kkd die naar eredivisie niveau kunnen groeien:
Gijselhart
Poku
Van Aalst
Haen
Valk
Van Vianen
Van Asten
Laros
Schoppema
Uneken
Voorbeelden van spelers uit de kkd die naar eredivisie niveau kunnen groeien:
Gijselhart
Poku
Van Aalst
Haen
Valk
Van Vianen
Van Asten
Laros
Schoppema
Uneken
3
|
Vrijdag 15 mei 2026 om 09:18 uur |
Het zijn allemaal geruchten over Uneken en al die anderen ik heb het de club niet horen zeggen. Overigens zal het me niks verbazen als er gewoon wat spelers komen uit het netwerk van Bolt al hun clubs spelen vanaf komend seizoen in de hoogste competities van het desbetreffende land. En van Wotte verwacht ik ook meer spelers uit deze regio.
3
|
Woensdag 13 mei 2026 om 20:21 uur |
Vos:
Totaal oneens met het laatste. Vlak in de vorm van afgelopen seizoen is goud waard voor handhaving of zelfs behalen van het linker rijtje. Dus voor minder dan 2 miljoen nooit laten gaan.
Volgens mij heb jij nog niet door hoe onze aandeelhouder in de wedstrijd zit. We doen niet voor spek en bonen mee. Ze willen resultaten. Daarom is een Reischl ook niet verkocht in de winterstop. Er wordt gebouwd aan iets moois, dat is geen hoop, dat is een plan wat uitgevoerd wordt. Jaar na jaar worden er miljoenen bijgelegd, dat gaat dit jaar sowieso weer gebeuren om een sterke basis in de eredivisie neer te zetten.
Totaal oneens met het laatste. Vlak in de vorm van afgelopen seizoen is goud waard voor handhaving of zelfs behalen van het linker rijtje. Dus voor minder dan 2 miljoen nooit laten gaan.
Volgens mij heb jij nog niet door hoe onze aandeelhouder in de wedstrijd zit. We doen niet voor spek en bonen mee. Ze willen resultaten. Daarom is een Reischl ook niet verkocht in de winterstop. Er wordt gebouwd aan iets moois, dat is geen hoop, dat is een plan wat uitgevoerd wordt. Jaar na jaar worden er miljoenen bijgelegd, dat gaat dit jaar sowieso weer gebeuren om een sterke basis in de eredivisie neer te zetten.
Dit zijn enkel verwachtingen. Ik heb namelijk niemand nog horen zeggen dat Bolt ook werkelijk flink gaat investeren.
Wotte heeft alleen geroepen komend jaar middenmoot, En een jaar later strijden voor Europees voetbal. Overigens kwam Wotte hier al weer snel van terug en was hij wat voorzichtiger in een interview. Eerst maar erin blijven.
Ook had Wotte bij Bolt aangegeven dat als we er niet gelijk uit willen knikkeren, dat er wel geinvesteerd moest worden. Maar daar kan je ook niks mee.
Ik zou dan ook maar voorzichtig zijn met het denken dat er een groot plan is.
Als je de voorlopige namen hoort waar we geinteresseerd zijn, met Braaf (nergens geslaagd), Uberhaun, Ter Wierik en Uneken. Dan wijst dat niet op (nog) hele grote ambities.
Maar wees vrij om groot te dromen!!
Wotte heeft alleen geroepen komend jaar middenmoot, En een jaar later strijden voor Europees voetbal. Overigens kwam Wotte hier al weer snel van terug en was hij wat voorzichtiger in een interview. Eerst maar erin blijven.
Ook had Wotte bij Bolt aangegeven dat als we er niet gelijk uit willen knikkeren, dat er wel geinvesteerd moest worden. Maar daar kan je ook niks mee.
Ik zou dan ook maar voorzichtig zijn met het denken dat er een groot plan is.
Als je de voorlopige namen hoort waar we geinteresseerd zijn, met Braaf (nergens geslaagd), Uberhaun, Ter Wierik en Uneken. Dan wijst dat niet op (nog) hele grote ambities.
Maar wees vrij om groot te dromen!!
1
|
Dinsdag 12 mei 2026 om 11:48 uur |
Jurriën:
Met een sta tribune op N-O creeer je ook wel 750 extra plekken denk ik? En dan wel zorgen dat er een groep gaat zitten op S bij de hoek zodat dat op de TV niet zo leeg lijkt. Misschien leuk voor een groep ouderen
Win-win hoeft ook niet iedereen op te schuiven naar het midden
Met een sta tribune op N-O creeer je ook wel 750 extra plekken denk ik? En dan wel zorgen dat er een groep gaat zitten op S bij de hoek zodat dat op de TV niet zo leeg lijkt. Misschien leuk voor een groep ouderen
Win-win hoeft ook niet iedereen op te schuiven naar het midden
Met een sta tribune en de regels die daarbij horen valt het volgens mij vies tegen hoeveel extra plaatsen je daarmee creëert.
2
|
Maandag 4 mei 2026 om 14:26 uur |
wdr:
Wat mij betreft gaat ADO met financiering van Bolt, voor de plekken 8 tot 12, ons richten op Utrecht, Groningen (die zijn ook nog geen twee jaar uit de kkd), Sparta, Eagles... daar horen wij minstens als derde stad van Nederland. Geen gerommel meer met degradatiezorgen tussen Telstar, Cambuur en Volendam. Maar ja, dan zijn we wel afhankelijk van de pingels van Bolt.
Wat mij betreft gaat ADO met financiering van Bolt, voor de plekken 8 tot 12, ons richten op Utrecht, Groningen (die zijn ook nog geen twee jaar uit de kkd), Sparta, Eagles... daar horen wij minstens als derde stad van Nederland. Geen gerommel meer met degradatiezorgen tussen Telstar, Cambuur en Volendam. Maar ja, dan zijn we wel afhankelijk van de pingels van Bolt.
Ik twijfel er geen seconde aan dat dat precies de richting gaat zijn. Het linker rijtje is het doel en daar horen investeringen bij. We gaan qua omzet uit recettes, tv geld en sponsoring flink omhoog. Daarmee is het tekort sowieso gedicht en als we hetzelfde uitgeven als afgelopen seizoen dan maken we winst. We gaan uiteraard meer uitgeven en proberen neutraal uit te komen.
Met spelers van het niveau Vlak, Mulder en Kilo erbij worden we steeds sterker en gaan we straks ook flinke transferklappers maken.
Met spelers van het niveau Vlak, Mulder en Kilo erbij worden we steeds sterker en gaan we straks ook flinke transferklappers maken.
4
|
Vrijdag 1 mei 2026 om 17:15 uur |
wiegah070:
Helemaal mee eens, die gene die nu nog zeggen dat we met een Kreekels door moeten gaan, wilt volgens mij onderin blijven voetballen.
Helemaal mee eens, die gene die nu nog zeggen dat we met een Kreekels door moeten gaan, wilt volgens mij onderin blijven voetballen.
Wat mij betreft gaat ADO met financiering van Bolt, voor de plekken 8 tot 12, ons richten op Utrecht, Groningen (die zijn ook nog geen twee jaar uit de kkd), Sparta, Eagles... daar horen wij minstens als derde stad van Nederland. Geen gerommel meer met degradatiezorgen tussen Telstar, Cambuur en Volendam. Maar ja, dan zijn we wel afhankelijk van de pingels van Bolt.
2
|
Vrijdag 1 mei 2026 om 15:12 uur |
Advertentie
rd..:
We zijn nu over twee uitersten aan het discussiëren. Aan de ene kant een team waarmee de supporter zich volledig kan identificeren. Aan de andere kant een vreemdelingenlegioen, waar men niks mee heeft. De kunst van het creëren van een team ligt bij Wotte wel op de juiste plek, is gebleken. Ook zijn medespelers roemen bijvoorbeeld Kreekels. Vlak roemt Tomas. Voor een team heb je niet alleen maar goeie voetballers nodig. Er is een tweede laag.
In het verleden hebben we lukraak spelers aangetrokken. Die konden allemaal heus een bal passen. (Alhoewel je dat bij sommige nog wel je twijfels bij kunt hebben). Maar om het beste uit de speler te halen, moet je een functionerend team hebben. En daarbij zijn niet ken de voetbalkwaliteiten leidend.
We zijn nu over twee uitersten aan het discussiëren. Aan de ene kant een team waarmee de supporter zich volledig kan identificeren. Aan de andere kant een vreemdelingenlegioen, waar men niks mee heeft. De kunst van het creëren van een team ligt bij Wotte wel op de juiste plek, is gebleken. Ook zijn medespelers roemen bijvoorbeeld Kreekels. Vlak roemt Tomas. Voor een team heb je niet alleen maar goeie voetballers nodig. Er is een tweede laag.
In het verleden hebben we lukraak spelers aangetrokken. Die konden allemaal heus een bal passen. (Alhoewel je dat bij sommige nog wel je twijfels bij kunt hebben). Maar om het beste uit de speler te halen, moet je een functionerend team hebben. En daarbij zijn niet ken de voetbalkwaliteiten leidend.
Ia allemaal leuk deze psychologie van de koude grond. Vrienden team zo goed in de kleedkamer, top voor de sfeer. Nou rond de jaarwisseling toen het even minder liep werden deze argumenten hier aan de schandpaal genageld zonder pardon. En zo moet het ook zijn door dit prachtige seizoen verliezen de meeste van ons de realiteit uit het oog. We zijn een professionele voetbal organisatie die het moet hebben van spelers die op het veld het verschil maken en niet in de kleedkamer. Wil jullie wel is horen als we er strakjes misschien 5 op een rij verliezen ( wat zomaar zou kunnen). Dat we voor gezelligheid hebben gekozen ipv kwaliteit. Dan komt Robin peter aan de beurt en dan wotte bla bla bla. Laten we realistisch wezen wij zijn zeker niet in de positie om een speler erbij te houden voor de gezelligheid
21
|
Zondag 19 april 2026 om 09:47 uur |
Nu online
priveopcadd, Edje, robm, Aad, Rexhunt, James, JeffreyP, Haagse Eef en 78 gasten.
Zoek in shoutbox
Spelersklassement
Laatste wedstrijd
Advertentie
Keuken Kampioen Divisie
| 1 | - |




