Welkom in de shoutbox, gast
Tag: linkje
Kies een pagina
rd..:
Ben ik benieuwd naar, heb je een linkje van dat interview?
Ik ken Maurice niet zo als een haatdragende jongen, maar ken hem dan ook maar zijdelings. Er zitten nu hele andere mensen bij de club, die hij niet 'kent'. Ik kan me er niet zoveel bij voorstellen eerlijk gezegd. Daarom benieuwd.
Ben ik benieuwd naar, heb je een linkje van dat interview?
Ik ken Maurice niet zo als een haatdragende jongen, maar ken hem dan ook maar zijdelings. Er zitten nu hele andere mensen bij de club, die hij niet 'kent'. Ik kan me er niet zoveel bij voorstellen eerlijk gezegd. Daarom benieuwd.
Ben ik ook wel benieuwd naar. Kom maar op met dat linkje Bleis.
5
|
Maandag 8 september 2025 om 10:18 uur |
BLEISWIJK-1:
Mooi voor die jongen. En dat hij bij ons begonnen is. Maar geloof me....familie Steyn heeft niet zoveel met ADO op dit moment. Vooral Maurice niet. Die zijn frustraties in een recent nterview niet onder stoelen en banken kon steken. Hoe ze met zijn zoon waren omgegaan.
Persoonlijk heb ik veel meer met Finn van Breemen. Die ADO nog wat nagelaten heeft.
Daarom lekker weer lullen over onze talenten op dit moment. De Ruiter, Bal en Westerveld. Hopelijk halen zij ooit het Nederlands elftal.
Mooi voor die jongen. En dat hij bij ons begonnen is. Maar geloof me....familie Steyn heeft niet zoveel met ADO op dit moment. Vooral Maurice niet. Die zijn frustraties in een recent nterview niet onder stoelen en banken kon steken. Hoe ze met zijn zoon waren omgegaan.
Persoonlijk heb ik veel meer met Finn van Breemen. Die ADO nog wat nagelaten heeft.
Daarom lekker weer lullen over onze talenten op dit moment. De Ruiter, Bal en Westerveld. Hopelijk halen zij ooit het Nederlands elftal.
Ben ik benieuwd naar, heb je een linkje van dat interview?
Ik ken Maurice niet zo als een haatdragende jongen, maar ken hem dan ook maar zijdelings. Er zitten nu hele andere mensen bij de club, die hij niet 'kent'. Ik kan me er niet zoveel bij voorstellen eerlijk gezegd. Daarom benieuwd.
Ik ken Maurice niet zo als een haatdragende jongen, maar ken hem dan ook maar zijdelings. Er zitten nu hele andere mensen bij de club, die hij niet 'kent'. Ik kan me er niet zoveel bij voorstellen eerlijk gezegd. Daarom benieuwd.
4
|
Maandag 8 september 2025 om 08:58 uur |
Eeuwig Den Haag:
Echt een superleuk interview overigens dus met Wotte in die Haaglanden voetbal show. Een verademing hoe die gewoon over alles praat, van zowat elke speler op elke positie, misgelopen transfers, wat er mis ging met Balentien, over Schwiebbe , Westerveld , Jesse Bal enzovoort.
Aanrader!
Echt een superleuk interview overigens dus met Wotte in die Haaglanden voetbal show. Een verademing hoe die gewoon over alles praat, van zowat elke speler op elke positie, misgelopen transfers, wat er mis ging met Balentien, over Schwiebbe , Westerveld , Jesse Bal enzovoort.
Aanrader!
Heb je een linkje?
1
|
Donderdag 4 september 2025 om 20:08 uur |
Hier alvast een linkje voor de thuisblijvers zonder ESPN:
Bekijk hier het Champagnevoetbal van onze FC tegen Jong Utrecht
6
|
Maandag 18 augustus 2025 om 14:15 uur |
MichelAdamsMatje:
Grappig, in dat filmpje over Robin Peter zag ik toen hij in z'n hok met Natas en de rest van de staf stond, zo'n whiteboard achter Natascha met (uit m'n hoofd) rechtsonder de naam "Elia" met nog veel andere namen.
Ik vroeg mij al af waarom z'n naam daar op stond; ik ga denk ik dat filmpje zo nog effe terugkijken en zoeken naar andere interessante namen.
Grappig, in dat filmpje over Robin Peter zag ik toen hij in z'n hok met Natas en de rest van de staf stond, zo'n whiteboard achter Natascha met (uit m'n hoofd) rechtsonder de naam "Elia" met nog veel andere namen.
Ik vroeg mij al af waarom z'n naam daar op stond; ik ga denk ik dat filmpje zo nog effe terugkijken en zoeken naar andere interessante namen.
Linkje naar seconde waarop Elia met een vraagteken onder naam van (ik neem aan) Cameron Peupion staat:
https://youtu.be/Cqxc5hC8GDM?si=26FAq2f-Nvh-z1zA&t=38
https://youtu.be/Cqxc5hC8GDM?si=26FAq2f-Nvh-z1zA&t=38
1
|
Vrijdag 18 juli 2025 om 14:04 uur |
bommetjebas:
Ik vraag me af wat nu het plan is van Bolt, wat is nu het meerjaren plan
Ik vraag me af wat nu het plan is van Bolt, wat is nu het meerjaren plan
Het huidige (achterhaalde?) meerjarenplan van Natas:
De webpagina op adodenhaag.nl:
https://adodenhaag.nl/nl/eenclub-clubopeen
Rechtstreeks linkje naar de volledige powerpoint:
https://adodenhaag.nl/images/nieuws24/dec/Club_Identity_Goals_-_Meerjarenplan_2024_1.pdf
De webpagina op adodenhaag.nl:
https://adodenhaag.nl/nl/eenclub-clubopeen
Rechtstreeks linkje naar de volledige powerpoint:
https://adodenhaag.nl/images/nieuws24/dec/Club_Identity_Goals_-_Meerjarenplan_2024_1.pdf
1
|
Woensdag 16 juli 2025 om 14:31 uur |
Advertentie
Nu online
Tuurke63, erik en 57 gasten.
Zoek in shoutbox
Kies een pagina
Spelersklassement
Laatste wedstrijd
Advertentie
Keuken Kampioen Divisie
| 1 | - |




