Welkom in de shoutbox, gast
priveopcadd:
Ja, goed argument. Kom op man.
Ja, goed argument. Kom op man.
Jij bent niet van deze wereld meer. Voor heel veel dingen waar veel interesse is, gebeurd dit. Gewoon je ogen openen.
De organisatie van de NN Marathon Rotterdam hanteert een pre-registratiesysteem waarbij je vooraf €5,- administratiekosten betaalt om mee te loten voor een startbewijs.
De organisatie van de NN Marathon Rotterdam hanteert een pre-registratiesysteem waarbij je vooraf €5,- administratiekosten betaalt om mee te loten voor een startbewijs.
1
|
Woensdag 3 juni 2026 om 17:26 uur |
Vandaag in het AD terugblik op bekerfinale ADO dames tegen ajax van 10 jaar geleden in ons stadion en gewonnen met anekdotes.
Zo werd de ajax kleedkamer anderhalf uur voor aanvang nog een keer goed schoongemaakt. Aardig .........
Echter wel met caustic soda. Ruikt heel fris maar na verloop van zo'n 10 minuten krijg je brandende ogen ........
Zo werd de ajax kleedkamer anderhalf uur voor aanvang nog een keer goed schoongemaakt. Aardig .........
Echter wel met caustic soda. Ruikt heel fris maar na verloop van zo'n 10 minuten krijg je brandende ogen ........
4
|
Zaterdag 30 mei 2026 om 10:52 uur |
Bolskie:
Had toch wel iets al verwacht aangezien men de bekende lijstjes al vlug klaar kon hebben en de focus kon op de eredivisie.
Dacht ook dat wotte toen zei dat er al wat gesprekken liepen of zal er gewacht moeten worden omdat eerst de begroting goed gekeurd moet worden?
Had toch wel iets al verwacht aangezien men de bekende lijstjes al vlug klaar kon hebben en de focus kon op de eredivisie.
Dacht ook dat wotte toen zei dat er al wat gesprekken liepen of zal er gewacht moeten worden omdat eerst de begroting goed gekeurd moet worden?
Ik weer niet wie het zij. Maar het is echt wel zo dat na het WK pas echt de markt op gang komt. Iemand als Wotte met ervaring weet dit als geen ander.
Daarbij willen ze denk ik ook even afwachten hoe serieus de interesse voor onze eigen spelers is. Dan weet je ook veel beter of je iemand voor de basis of voor de breedte moet halen.
In mijn ogen is het dan ook slim om nog even te wachten. Ondanks dat wij zelf snel wat willen horen.
Daarbij willen ze denk ik ook even afwachten hoe serieus de interesse voor onze eigen spelers is. Dan weet je ook veel beter of je iemand voor de basis of voor de breedte moet halen.
In mijn ogen is het dan ook slim om nog even te wachten. Ondanks dat wij zelf snel wat willen horen.
3
|
Dinsdag 26 mei 2026 om 20:12 uur |
Aad:
Ik ben het weer eens met je eens. Wat Almere en W2 lieten zien deed pijn aan je ogen. Poku, Rijckhof? Ik heb er geen hoge pet van op. Als het erop aankomt laten ze het afweten. Niet de spelers waar ze in de eredivisie op zitten te wachten en dus wij ook niet. Ik denk dat al die scouts die gisteren voor die Poku op de tribune zouden hebben gezeten spijt hebben dat ze de moeite genomen hebben.
Ik ben het weer eens met je eens. Wat Almere en W2 lieten zien deed pijn aan je ogen. Poku, Rijckhof? Ik heb er geen hoge pet van op. Als het erop aankomt laten ze het afweten. Niet de spelers waar ze in de eredivisie op zitten te wachten en dus wij ook niet. Ik denk dat al die scouts die gisteren voor die Poku op de tribune zouden hebben gezeten spijt hebben dat ze de moeite genomen hebben.
Er zijn in de champions league ook wedstrijden die pijn aan je ogen doen.
Afgelopen jaar zaten er bij ons ook scouts van middelmatige buitenlandse clubs op de tribune voor enkele van onze toppers, die in de rust wegliepen (echt waar!)
Wij waren bovendien ook niet in staat om de waarde van Vlak, Kilo (wie is dat?) of Mulder voor ons in te schatten.
Komend jaar zullen we ook geen wereldteam hebben maar hopelijk wel een groep spelers die elkaar beter laten spelen, zoals afgelopen jaar o.l.v. onze trainer.
Afgelopen jaar zaten er bij ons ook scouts van middelmatige buitenlandse clubs op de tribune voor enkele van onze toppers, die in de rust wegliepen (echt waar!)
Wij waren bovendien ook niet in staat om de waarde van Vlak, Kilo (wie is dat?) of Mulder voor ons in te schatten.
Komend jaar zullen we ook geen wereldteam hebben maar hopelijk wel een groep spelers die elkaar beter laten spelen, zoals afgelopen jaar o.l.v. onze trainer.
6
|
Donderdag 14 mei 2026 om 10:47 uur |
Chiva:
Het is jammer voor Almere of willem2 maar Volendam en Telstar zijn in een prima vorm en halen zoveel punten die normaal gesproken meer als genoeg zijn om je te handhaven in de eredivisie. Daarom hebben deze 2 geen schijn van kans met dit kkd voetbal niveau.
Het is jammer voor Almere of willem2 maar Volendam en Telstar zijn in een prima vorm en halen zoveel punten die normaal gesproken meer als genoeg zijn om je te handhaven in de eredivisie. Daarom hebben deze 2 geen schijn van kans met dit kkd voetbal niveau.
Ik ben het weer eens met je eens. Wat Almere en W2 lieten zien deed pijn aan je ogen. Poku, Rijckhof? Ik heb er geen hoge pet van op. Als het erop aankomt laten ze het afweten. Niet de spelers waar ze in de eredivisie op zitten te wachten en dus wij ook niet. Ik denk dat al die scouts die gisteren voor die Poku op de tribune zouden hebben gezeten spijt hebben dat ze de moeite genomen hebben.
2
|
Donderdag 14 mei 2026 om 10:11 uur |
Advertentie
Langebach2:
Ze willen nog een extra medewerker ter versterking en ondersteuning van Wotte.
Denk dat hij druk bezig is en wellicht in een vijver vist die net iets te hoog gegrepen is. Dat zal betekenen geen nieuwe spelers bij eerste training en pas weer laat in voorbereiding.
Ze willen nog een extra medewerker ter versterking en ondersteuning van Wotte.
Denk dat hij druk bezig is en wellicht in een vijver vist die net iets te hoog gegrepen is. Dat zal betekenen geen nieuwe spelers bij eerste training en pas weer laat in voorbereiding.
Het zou ook iemand kunnen zijn, die zich wat meer met de jeugd gaat bezig houden. VD. Dussen is namelijk ook vertrokken.
Daarom is het misschien niet zo groot als wij denken.
Belangrijkste blijft dat je de kern van echt goede spelers kan behouden. Daar moet de meeste tijd dan ook naar toe gaan.
Nikiema, Mulder, Vd. Sloot, Waem, Hokke, Kilo en Vlak in mijn ogen. De rest is in mijn ogen vervangbaar. Al zou ik ook blij zijn als Bal verlengt. Bij V. Mieghem heb ik dat in mindere mate.
Daarom is het misschien niet zo groot als wij denken.
Belangrijkste blijft dat je de kern van echt goede spelers kan behouden. Daar moet de meeste tijd dan ook naar toe gaan.
Nikiema, Mulder, Vd. Sloot, Waem, Hokke, Kilo en Vlak in mijn ogen. De rest is in mijn ogen vervangbaar. Al zou ik ook blij zijn als Bal verlengt. Bij V. Mieghem heb ik dat in mindere mate.
3
|
Woensdag 13 mei 2026 om 07:32 uur |
wdr:
Dat betekent niet dat ze daar in de war van raken en van gaan falen hé. Tegen de topploegen wordt het uitdagend, tegen de rechterrijtje ploegen wordt het herkenbaar, en voetbal blijft hetzelfde spelletje.
Dat betekent niet dat ze daar in de war van raken en van gaan falen hé. Tegen de topploegen wordt het uitdagend, tegen de rechterrijtje ploegen wordt het herkenbaar, en voetbal blijft hetzelfde spelletje.
Gaan we nu zeggen dat KKD ervaring in de eredivisie ineens niet meer meetelt? Wat een onzin. Dit heeft voornamelijk te maken met spelsituaties doorzien en de jonge garde aansturen.
Het enige probleem in mijn ogen is dat de ervaren spelers zelf het niveau van de eredivisie wel aan moeten kunnen. Maar dan maakt het ook niet of je 25 of 33 jaar bent.
Het enige probleem in mijn ogen is dat de ervaren spelers zelf het niveau van de eredivisie wel aan moeten kunnen. Maar dan maakt het ook niet of je 25 of 33 jaar bent.
2
|
Vrijdag 8 mei 2026 om 13:10 uur |
Nu online
priveopcadd, bennyboy1960, James en 81 gasten.
Zoek in shoutbox
Spelersklassement
Laatste wedstrijd
Advertentie
Keuken Kampioen Divisie
| 1 | - |




