Welkom in de shoutbox, gast
Kies een pagina
|
Pagina 1
|
Volgende pagina |
BLEISWIJK-1:
Op basis van gisteren zou ik de volgende wedstrijd Behounek (transfervrij) en Stam nog een keer bekijken. Die speelde een goede wedstrijd.
En we kunnen rechts achterin wel wat gebruiken.
Op basis van gisteren zou ik de volgende wedstrijd Behounek (transfervrij) en Stam nog een keer bekijken. Die speelde een goede wedstrijd.
En we kunnen rechts achterin wel wat gebruiken.
Heb je ze tegen Den Haag wel goed bekeken? Beide geen niveau eredivisie. In de kkd lopen ieder jaar maar een paar spelers die de stap naar de eredivisie aan zouden kunnen. Daar horen deze 2 absoluut niet bij.
Voorbeelden van spelers uit de kkd die naar eredivisie niveau kunnen groeien:
Gijselhart
Poku
Van Aalst
Haen
Valk
Van Vianen
Van Asten
Laros
Schoppema
Uneken
Voorbeelden van spelers uit de kkd die naar eredivisie niveau kunnen groeien:
Gijselhart
Poku
Van Aalst
Haen
Valk
Van Vianen
Van Asten
Laros
Schoppema
Uneken
3
|
Vrijdag 15 mei 2026 om 09:18 uur |
Chiva:
Het is jammer voor Almere of willem2 maar Volendam en Telstar zijn in een prima vorm en halen zoveel punten die normaal gesproken meer als genoeg zijn om je te handhaven in de eredivisie. Daarom hebben deze 2 geen schijn van kans met dit kkd voetbal niveau.
Het is jammer voor Almere of willem2 maar Volendam en Telstar zijn in een prima vorm en halen zoveel punten die normaal gesproken meer als genoeg zijn om je te handhaven in de eredivisie. Daarom hebben deze 2 geen schijn van kans met dit kkd voetbal niveau.
Ik ben het weer eens met je eens. Wat Almere en W2 lieten zien deed pijn aan je ogen. Poku, Rijckhof? Ik heb er geen hoge pet van op. Als het erop aankomt laten ze het afweten. Niet de spelers waar ze in de eredivisie op zitten te wachten en dus wij ook niet. Ik denk dat al die scouts die gisteren voor die Poku op de tribune zouden hebben gezeten spijt hebben dat ze de moeite genomen hebben.
2
|
Donderdag 14 mei 2026 om 10:11 uur |
James:
Ik denk dat Wotte uit een hele andere vijver gaat vissen. Ook denk ik dat de eigenaar wil doorpakken en met spelers uit de eigen stal aan komt die ons beter maken. Zo een Poku, of Gors? Laat ze eerst maar eens constant gaan presteren. Kunnen ook eendagsvliegen zijn. Dennis van der Heijden dachten we ook te groot over
Ik denk dat Wotte uit een hele andere vijver gaat vissen. Ook denk ik dat de eigenaar wil doorpakken en met spelers uit de eigen stal aan komt die ons beter maken. Zo een Poku, of Gors? Laat ze eerst maar eens constant gaan presteren. Kunnen ook eendagsvliegen zijn. Dennis van der Heijden dachten we ook te groot over
Mwoa met Poku durf ik het wel aan hoor.
2
|
Donderdag 7 mei 2026 om 19:27 uur |
Ik denk dat Wotte uit een hele andere vijver gaat vissen. Ook denk ik dat de eigenaar wil doorpakken en met spelers uit de eigen stal aan komt die ons beter maken. Zo een Poku, of Gors? Laat ze eerst maar eens constant gaan presteren. Kunnen ook eendagsvliegen zijn. Dennis van der Heijden dachten we ook te groot over
2
|
Donderdag 7 mei 2026 om 18:59 uur |
Advertentie
Rici07:
Ik denk dat Wotte bij elke speler ook kijkt naar de mindset en hoe graag hij zichzelf wilt laten zien / verbeteren. Met een beetje geluk zijn dat soort spelers een schot in de roos en kan het veel geld op leveren. Zie van der sloot al levert dat helaas niks op. Niemand had denk ik van hem gehoord voordat hij naar ons kwam.
Ik denk dat Wotte bij elke speler ook kijkt naar de mindset en hoe graag hij zichzelf wilt laten zien / verbeteren. Met een beetje geluk zijn dat soort spelers een schot in de roos en kan het veel geld op leveren. Zie van der sloot al levert dat helaas niks op. Niemand had denk ik van hem gehoord voordat hij naar ons kwam.
Emanuel Poku!
2
|
Donderdag 7 mei 2026 om 01:33 uur |
FC Den Haag!:
Prima optie voor erbij als buitenspeler voor het komende half jaar. Het lijkt erop dat de club kansloos zal zijn (vanwege de concurrentie en dat we er niet veel geld eraan uit willen geven) in de strijd om spelers als El Kadiri en Monzialo.
Jammer, want dergelijke goede spelers zou je liefst nu dan al voor meerdere jaren binnen halen en dan ben je goed toekomstgericht bezig richting de Eredivisie en creëren van eventuele transferwaarde voor in de toekomst.
Prima optie voor erbij als buitenspeler voor het komende half jaar. Het lijkt erop dat de club kansloos zal zijn (vanwege de concurrentie en dat we er niet veel geld eraan uit willen geven) in de strijd om spelers als El Kadiri en Monzialo.
Jammer, want dergelijke goede spelers zou je liefst nu dan al voor meerdere jaren binnen halen en dan ben je goed toekomstgericht bezig richting de Eredivisie en creëren van eventuele transferwaarde voor in de toekomst.
Ik ben geen voorstander van vd Water. Ga dan maar lekker door met Peupion.
Maar dat we niet veel geld uit willen geven valt misschien wel mee. Ik denk dat ze wel degelijk tot maximaal 4 a 5 ton willen betalen. Maar als je naar El kadiri informeerd en Monzialo en men komt met 8 ton voor El Kadiri en meer dan een miljoen voor Monzialo, dan haak je als ADO gewoon af. Lijkt me ook logisch.
Wat betreft de buitenspelers kon je ze wel invullen, waar ADO in geinteresseerd was. Spelers die opvallen in de KKD. Zoals Abed, El Kadiri en Monzialo.
De vraag is nu welke buitenspelers nog meer opvallen in de KKD? Ik opperde van de week al Poku van Almere. Jij nog een ander idee?
Maar dat we niet veel geld uit willen geven valt misschien wel mee. Ik denk dat ze wel degelijk tot maximaal 4 a 5 ton willen betalen. Maar als je naar El kadiri informeerd en Monzialo en men komt met 8 ton voor El Kadiri en meer dan een miljoen voor Monzialo, dan haak je als ADO gewoon af. Lijkt me ook logisch.
Wat betreft de buitenspelers kon je ze wel invullen, waar ADO in geinteresseerd was. Spelers die opvallen in de KKD. Zoals Abed, El Kadiri en Monzialo.
De vraag is nu welke buitenspelers nog meer opvallen in de KKD? Ik opperde van de week al Poku van Almere. Jij nog een ander idee?
4
|
Woensdag 21 januari 2026 om 13:59 uur |
BLEISWIJK-1:
Een beetje gekeken naar zijn statistieken en zijn favoriete positie. Lijkt me niet direct de opvolger of serieuze concurent van Vlak of Kilo. Eerder de opvolger van Finn de Bruin.
Een beetje gekeken naar zijn statistieken en zijn favoriete positie. Lijkt me niet direct de opvolger of serieuze concurent van Vlak of Kilo. Eerder de opvolger van Finn de Bruin.
Ik ben vergeten te vragen of De Bruin naar VVV-Venlo nog loopt. Anders is het dadelijk dringen geblazen op de 6 en 8. Ik Ik heb ook nog een andere naam gekregen van een speler waarmee ADO in gesprek is. Ik wacht alleen nog even tot het bijna zeker is met de naam en positie plaatsen. Het heeft weinig nut om zulke dingen nu al naar buiten te brengen.
In dat kader van leuke inkijkjes en primeurs die ik nergens heb gezien. Bayer Leverkusen is druk bezig met de komst van Poku. Dat zal binnen afzienbare tijd rond zijn en alle signalen zijn positief.
In dat kader van leuke inkijkjes en primeurs die ik nergens heb gezien. Bayer Leverkusen is druk bezig met de komst van Poku. Dat zal binnen afzienbare tijd rond zijn en alle signalen zijn positief.
6
|
Donderdag 7 augustus 2025 om 00:12 uur |
Nu online
priveopcadd, robm, Edje, James, Aad, JeffreyP, Haagse Eef, GroenGeelHart070 en 75 gasten.
Zoek in shoutbox
Kies een pagina
|
Pagina 1
|
Volgende pagina |
Spelersklassement
Laatste wedstrijd
Advertentie
Keuken Kampioen Divisie
| 1 | - |




