Welkom in de shoutbox, gast
Wahter:
De enige manier om geleidelijk van dat infuus af te komen is bv Reischl voor de hoofdprijs te verkopen.
We hebben wel een aantal spelers onder contract die waarde hebben. Dat hebben we niet altijd kunnen zeggen
Zaak is wel dat ze langer vastliggen dan 1 seizoen.
Al lastig zat want Wotte is al enige tijd bezig met Vlak, Hokke en Bal.
De enige manier om geleidelijk van dat infuus af te komen is bv Reischl voor de hoofdprijs te verkopen.
We hebben wel een aantal spelers onder contract die waarde hebben. Dat hebben we niet altijd kunnen zeggen
Zaak is wel dat ze langer vastliggen dan 1 seizoen.
Al lastig zat want Wotte is al enige tijd bezig met Vlak, Hokke en Bal.
Ik heb zelf het idee dat Wotte eerst zoveel mogelijk eruit wil zijn met de huidige spelers. Inderdaad zoals Hokke, Bal, Nikiema en Vlak.
Maar ook met eventueel de verkoop of verhuur van andere spelers. Zoals De Bruin. Maar ook een eventuele verkoop van Reischl of andere speler.
Overigens nog steeds het vermoeden dat ze graag Reischl verkopen. En dan pakken ze door naar Uneken.
Ik denk det Wotte pas laat met andere nieuwe spelers gaat komen.
Maar ook met eventueel de verkoop of verhuur van andere spelers. Zoals De Bruin. Maar ook een eventuele verkoop van Reischl of andere speler.
Overigens nog steeds het vermoeden dat ze graag Reischl verkopen. En dan pakken ze door naar Uneken.
Ik denk det Wotte pas laat met andere nieuwe spelers gaat komen.
4
|
Vrijdag 5 juni 2026 om 17:03 uur |
Fußball:
Dan toch nog steeds interesse in Uneken. Misschien voorin dan een koppeltje met Nicolas Verkooijen, ook van psv?
Flankspeler de Ruijter en Braaf?
Dan zou je toch een aardige aanval hebben met als invallers van Mieghem, Hawkins?, van Loenen, Rottier en Bal?
Dan toch nog steeds interesse in Uneken. Misschien voorin dan een koppeltje met Nicolas Verkooijen, ook van psv?
Flankspeler de Ruijter en Braaf?
Dan zou je toch een aardige aanval hebben met als invallers van Mieghem, Hawkins?, van Loenen, Rottier en Bal?
Dat overdreven reageren vanuit ADO dat hij niet enige is, doet mij juist vermoeden dat Uneken hoog op het lijstje staat.
2
|
Vrijdag 5 juni 2026 om 16:07 uur |
RP:
Wout Fassbender
Bryan Fiabema blijft niet bij ADO Den Haag, dat de koopoptie niet licht. De spits keert terug naar Lech Poznan. Er is interesse vanuit diverse competities. ADO zoekt verder. Jesper Uneken, zoals
@RikElfrink
schrijft? 'We hebben hem gevolgd als zovelen', aldus ADO.
Wout Fassbender
Bryan Fiabema blijft niet bij ADO Den Haag, dat de koopoptie niet licht. De spits keert terug naar Lech Poznan. Er is interesse vanuit diverse competities. ADO zoekt verder. Jesper Uneken, zoals
@RikElfrink
schrijft? 'We hebben hem gevolgd als zovelen', aldus ADO.
Dan toch nog steeds interesse in Uneken. Misschien voorin dan een koppeltje met Nicolas Verkooijen, ook van psv?
Flankspeler de Ruijter en Braaf?
Dan zou je toch een aardige aanval hebben met als invallers van Mieghem, Hawkins?, van Loenen, Rottier en Bal?
Flankspeler de Ruijter en Braaf?
Dan zou je toch een aardige aanval hebben met als invallers van Mieghem, Hawkins?, van Loenen, Rottier en Bal?
2
|
Vrijdag 5 juni 2026 om 14:38 uur |
Wout Fassbender
Bryan Fiabema blijft niet bij ADO Den Haag, dat de koopoptie niet licht. De spits keert terug naar Lech Poznan. Er is interesse vanuit diverse competities. ADO zoekt verder. Jesper Uneken, zoals
@RikElfrink
schrijft? 'We hebben hem gevolgd als zovelen', aldus ADO.
Bryan Fiabema blijft niet bij ADO Den Haag, dat de koopoptie niet licht. De spits keert terug naar Lech Poznan. Er is interesse vanuit diverse competities. ADO zoekt verder. Jesper Uneken, zoals
@RikElfrink
schrijft? 'We hebben hem gevolgd als zovelen', aldus ADO.
3
|
Vrijdag 5 juni 2026 om 13:51 uur |
Club Achter de Duinen
Nieuwsbericht op Club Achter de Duinen:
'Uneken nog steeds in kijker ADO'
ADO Den Haag zou nog steeds in de markt zijn voor Jesper Uneken en daarbij zijn goede ontwikkelingen en minder goede.
Lees het nieuwsbericht
'Uneken nog steeds in kijker ADO'
ADO Den Haag zou nog steeds in de markt zijn voor Jesper Uneken en daarbij zijn goede ontwikkelingen en minder goede.
Lees het nieuwsbericht
4
|
Vrijdag 5 juni 2026 om 10:20 uur |
Lellow:
Casus vd Sloot lekker vergeten en door , laat Bergtop en de Ruijter maar uitmaken wie de nieuwe rechtsback wordt.
Voor Vlak een mooi bedrag vangen en Gijsselhart of good old Yah binnenhalen, zit meer potentie in.
Verder is mijn lijstje niet spectaculair
Joao Pinto
Kevin Felida
Kevin Monzialo
Sem Valk
Daniel van Vianen
En bovenaan nog steeds el Kachati
Casus vd Sloot lekker vergeten en door , laat Bergtop en de Ruijter maar uitmaken wie de nieuwe rechtsback wordt.
Voor Vlak een mooi bedrag vangen en Gijsselhart of good old Yah binnenhalen, zit meer potentie in.
Verder is mijn lijstje niet spectaculair
Joao Pinto
Kevin Felida
Kevin Monzialo
Sem Valk
Daniel van Vianen
En bovenaan nog steeds el Kachati
Wel heel weinig eredivisie ervaring.
Doe mij dan maar ervaren spelers als Abels, Clement (transfervrij) en Goudmijn (huur + optie tot koop)
En talenten als Uneken (transfersom), Rust (transfervrij) en v. Loenen (eigen jeugd)
Doe mij dan maar ervaren spelers als Abels, Clement (transfervrij) en Goudmijn (huur + optie tot koop)
En talenten als Uneken (transfersom), Rust (transfervrij) en v. Loenen (eigen jeugd)
2
|
Woensdag 3 juni 2026 om 08:48 uur |
BLEISWIJK-1:
Slaat nergens op. Maar ik denk altijd, je maakt foto's met het nieuwe tenue, met spelers die blijven.
Dus Mulder aanvoerder. Hokke en Bal blijven en verlengen. Nikiema twijfel. En Vlak vertrekt.
En dat Wotte wacht met nieuwe spelers lijkt me niet meer dan logisch. Overigens niet het idee dst Jayden Braaf nog een optie is.
Slaat nergens op. Maar ik denk altijd, je maakt foto's met het nieuwe tenue, met spelers die blijven.
Dus Mulder aanvoerder. Hokke en Bal blijven en verlengen. Nikiema twijfel. En Vlak vertrekt.
En dat Wotte wacht met nieuwe spelers lijkt me niet meer dan logisch. Overigens niet het idee dst Jayden Braaf nog een optie is.
Dat Wotte wacht kan ik ook begrijpen. Zaakwaarnemers zitten nu ook wat hoger in de boom dan een week voor het sluiten van de markt. Bovendien moeten we (vooral voorin) echt wat lozen anders zit je straks met een overvloed aan aanvallers. Jammer zou het wel zijn als bv Uneken eieren voor zn geld kiest en ergens anders tekent. We gaan het allemaal zien.
2
|
Dinsdag 2 juni 2026 om 16:23 uur |
Aad:
Het wordt hier steeds gekker ........
Het wordt hier steeds gekker ........
Inderdaad. We hebben 2 linker centrale verdedigers en hoppa nog 1 die niet met ruimte in ze rug kan spelen erbij en bijna 40 is.
Een goed signaal is dat spelers voor de breedte (Fiabema, Kreekels en die keeper) geen contract krijgen.Wotte is met betere opties bezig denk ik. (Uneken??)
We hebben een rechter centrale nodig en een rechtsback. Of we maken de keuze om De Ruijter en Bergtop te laten uitvechten wie de rechtsback wordt.
Concurrentie voor Sylla, Rottier, Niekiema en Peupion.
Dit moeten versterkingen zijn en geen zgn breedte versterkingen.
Een goed signaal is dat spelers voor de breedte (Fiabema, Kreekels en die keeper) geen contract krijgen.Wotte is met betere opties bezig denk ik. (Uneken??)
We hebben een rechter centrale nodig en een rechtsback. Of we maken de keuze om De Ruijter en Bergtop te laten uitvechten wie de rechtsback wordt.
Concurrentie voor Sylla, Rottier, Niekiema en Peupion.
Dit moeten versterkingen zijn en geen zgn breedte versterkingen.
2
|
Vrijdag 29 mei 2026 om 23:36 uur |
Advertentie
ADO079:
Je hebt gelijk Aad. Bal en Reischl zijn stukken beter. Hebben ook veel meer doelpunten gemaakt dit seizoen in een sterker team dan waar zij in spelen.
Je hebt gelijk Aad. Bal en Reischl zijn stukken beter. Hebben ook veel meer doelpunten gemaakt dit seizoen in een sterker team dan waar zij in spelen.
Ik zou nu nog niet durven zeggen dat Reischl minder is dan Uneken, eerlijk gezegd. Hij was niet top-top dit seizoen, absoluut niet. Maar we hebben ook gezien hoe makkelijk hij wel kan scoren als hij wel de vorm heeft.
4
|
Vrijdag 15 mei 2026 om 14:37 uur |
wdr:
Het is een herhalende discussie, maar mensen die spelers als Thomas willen houden en de selectie bijna intact willen houden, dat conservatieve denken begrijp ik niet goed.
Met de huidige selectie ga je direct in degradatienood komen in de eredivisie. De aanval is zonder uitzondering niet van eredivisie-niveau en alle huidige wisselspelers gaan ook tekort komen. Als je het goed wil doen in de eredivisie, dan moet je dus gericht versterkingen gaan halen. M.i. betekent dat al drie of vier versterkingen in de aanval en een of twee voor respectievelijk middenveld en verdediging. En we hebben nu een rijke investeerder die bereid is te betalen, dqn moet je daar ook gebruik van maken. Dat aankopen niet werken is onzib, bijna alle spelers zijn begonnen aks aankoop. En Mulder maakte deze winterstop een cruciaal verschil.
In voetbal is geen ruimte voor sentiment (Thomas is zo'n leuke cultspeler) of stilstand (selectie bij het oude laten). ADO komt nu in een veel sterkere competitie, ADO moet zich ontwikkelen om zich komend seizoen te redden in de eredivisie.
Het is een herhalende discussie, maar mensen die spelers als Thomas willen houden en de selectie bijna intact willen houden, dat conservatieve denken begrijp ik niet goed.
Met de huidige selectie ga je direct in degradatienood komen in de eredivisie. De aanval is zonder uitzondering niet van eredivisie-niveau en alle huidige wisselspelers gaan ook tekort komen. Als je het goed wil doen in de eredivisie, dan moet je dus gericht versterkingen gaan halen. M.i. betekent dat al drie of vier versterkingen in de aanval en een of twee voor respectievelijk middenveld en verdediging. En we hebben nu een rijke investeerder die bereid is te betalen, dqn moet je daar ook gebruik van maken. Dat aankopen niet werken is onzib, bijna alle spelers zijn begonnen aks aankoop. En Mulder maakte deze winterstop een cruciaal verschil.
In voetbal is geen ruimte voor sentiment (Thomas is zo'n leuke cultspeler) of stilstand (selectie bij het oude laten). ADO komt nu in een veel sterkere competitie, ADO moet zich ontwikkelen om zich komend seizoen te redden in de eredivisie.
We hebben geen blanco cheque en we hebben zat concurrentie van clubs. Als Willem 2 promoveert is dat een aantrekkelijkere club voor spelers dan bv een Almere of Telstar. Het is allemaal niet zo makkelijk. De hele voorhoede vervangen lijkt me niet wenselijk, dat gaat ook echt iets doen met de dynamiek in het elftal. Maar er moet natuurlijk wel wat bij en zeker ook voorin. Uneken in de spits en/of Rijkhoff erbij dan ga je er gewoon op vooruit, wat sommige shouters hier ook zeggen.
2
|
Vrijdag 15 mei 2026 om 11:52 uur |
Nu online
priveopcadd, Erik070, Aad, James, Boer070 en 161 gasten.
Zoek in shoutbox
Spelersklassement
Laatste wedstrijd
Advertentie
Keuken Kampioen Divisie
| 1 | - |




