Welkom in de shoutbox, gast
Kies een pagina
|
Pagina 1
|
Volgende pagina |
Lellow:
Heb Vlak nu een aantal keer op beeld gezien de laatste weken maar daar straalt het chagrijnig ook vanaf.
Excelsior neemt afscheid van een aantal spelers
Richie Omorowa, Django Warmerdam en Rayvien Rosario zouden hier niet misstaan.
Kennen de competitie en elkaar dus zullen zich snel aanpassen, plus je ondervangt een aantal pijnpunten in de selectie.
Zou ik nog een breker nemen op het middenveld Spierings of Kongolo.
En snelheid je mist enorm veel snelheid zowel verdedigend als aanvallend.
Heb Vlak nu een aantal keer op beeld gezien de laatste weken maar daar straalt het chagrijnig ook vanaf.
Excelsior neemt afscheid van een aantal spelers
Richie Omorowa, Django Warmerdam en Rayvien Rosario zouden hier niet misstaan.
Kennen de competitie en elkaar dus zullen zich snel aanpassen, plus je ondervangt een aantal pijnpunten in de selectie.
Zou ik nog een breker nemen op het middenveld Spierings of Kongolo.
En snelheid je mist enorm veel snelheid zowel verdedigend als aanvallend.
Omorowa hebben ze in Maart nog verlengd met een jaar. Warmerdam was al eerder in beeld bij Mathijsen, of dat nu nog steeds zo is weet ik niet. De andere Warmerdam van De Graafschap is volgens mij ook transfervrij.
Kongolo lijkt me een prima speler maar mocht weg bij Roda en is afgetest bij Groningen. Is blessuregevoelig.
Kongolo lijkt me een prima speler maar mocht weg bij Roda en is afgetest bij Groningen. Is blessuregevoelig.
1
|
Zondag 20 juli 2025 om 11:39 uur |
Heb Vlak nu een aantal keer op beeld gezien de laatste weken maar daar straalt het chagrijnig ook vanaf.
Excelsior neemt afscheid van een aantal spelers
Richie Omorowa, Django Warmerdam en Rayvien Rosario zouden hier niet misstaan.
Kennen de competitie en elkaar dus zullen zich snel aanpassen, plus je ondervangt een aantal pijnpunten in de selectie.
Zou ik nog een breker nemen op het middenveld Spierings of Kongolo.
En snelheid je mist enorm veel snelheid zowel verdedigend als aanvallend.
Excelsior neemt afscheid van een aantal spelers
Richie Omorowa, Django Warmerdam en Rayvien Rosario zouden hier niet misstaan.
Kennen de competitie en elkaar dus zullen zich snel aanpassen, plus je ondervangt een aantal pijnpunten in de selectie.
Zou ik nog een breker nemen op het middenveld Spierings of Kongolo.
En snelheid je mist enorm veel snelheid zowel verdedigend als aanvallend.
2
|
Zondag 20 juli 2025 om 09:41 uur |
Langebach2:
Verdediging is wel rond denk ik.
Verdediging is wel rond denk ik.
Lijkt mij verstandig om er nog een centrale verdediger bij te halen. Met Tomas en Waem heb je 2 echte cv's. Hamelainen en Hokke zijn op meerdere plekken inzetbaar. Net als de Ruijter die op beide back posities kan spelen. Hopelijk komt Warmerdam er nog bij.
Middenveld en buitenspelers zijn wel echt prio nummer 1.
Middenveld en buitenspelers zijn wel echt prio nummer 1.
3
|
Vrijdag 4 juli 2025 om 09:25 uur |
john 147:
Die hebben we al met Taneli Hämäläinen. Alleen als Waem vertrekt zal er kwaliteit bij moeten komen achterin.
Die hebben we al met Taneli Hämäläinen. Alleen als Waem vertrekt zal er kwaliteit bij moeten komen achterin.
Er moet sowieso kwaliteit bij. De bank was dun bezaaid betreft verdedigers. Warmerdam kan lcv en lv. Dan heb je met Waem, Warmerdam en Sylla 3 prima spelers voor die 2 posities.
5
|
Dinsdag 17 juni 2025 om 12:13 uur |
Advertentie
Langebach2:
Dat zou dan betekenen dat Waem op punt van vertrek staat. Anders begrijp ik deze potentiele aankoop niet.
Warmerdam is overigens een niet al te betrouwbare verdediger, dus echt blij zou ik er niet van worden.
Dat zou dan betekenen dat Waem op punt van vertrek staat. Anders begrijp ik deze potentiele aankoop niet.
Warmerdam is overigens een niet al te betrouwbare verdediger, dus echt blij zou ik er niet van worden.
Volgens mij is die Warmerdam ook een linksback en geen centrale verdediger
3
|
Maandag 16 juni 2025 om 18:43 uur |
Bolskie:
Naast FC Volendam heeft ook ADO Den Haag belangstelling voor Django Warmerdam van Excelsior.
Naast FC Volendam heeft ook ADO Den Haag belangstelling voor Django Warmerdam van Excelsior.
Dat zou dan betekenen dat Waem op punt van vertrek staat. Anders begrijp ik deze potentiele aankoop niet.
Warmerdam is overigens een niet al te betrouwbare verdediger, dus echt blij zou ik er niet van worden.
Warmerdam is overigens een niet al te betrouwbare verdediger, dus echt blij zou ik er niet van worden.
6
|
Maandag 16 juni 2025 om 18:03 uur |
Nu online
priveopcadd, JoostJ, A.D.O, troje, DHFC070, Ronaldo, BLEISWIJK-1, JB96, HaagseRobin, langepino, Edje, JoopMN77 en 97 gasten.
Zoek in shoutbox
Kies een pagina
|
Pagina 1
|
Volgende pagina |
Spelersklassement
Laatste wedstrijd
Advertentie
Keuken Kampioen Divisie
| 1 | - |




