Club Achter de Duinen

Advertentie

Volg Cadd op X

Volg Cadd op X

Voorspellingen-ranking

Voorspellingen-ranking

ADO-statistieken

ADO-statistieken

Inloggen

Naam / e-mail:
Wachtwoord:

Welkom in de shoutbox, gast

Tag: wierik

Kies een pagina

Pagina 1
Volgende pagina
JS070:

Viergever voor een jaartje halen? Wel een echte knokker.

Rechtsback - Mulder - Viergever - Hokke
Je mist centraal alleen wel wat snelheid.
Veel te oud. Niet aan beginnen. Zelfde verhaal voor Toornstra en Ter Wierik.

Gewoon tussen 25 en 30 jaar halen.
7
Vrijdag 29 mei 2026 om 20:15 uur
Sebastiaan:

Omdat ie 1 wesstrijd in de eredivisie heeft gespeeld ? Serieus ? Als dit de jongens zijn die gehaald gaan worden dan wordt t niets. We missen eredivisie ervaring. Jongens die weten wat er gevraagd wordt op dat niveau. Fitz Jim zou prachtig zijn maar geen gasten met zo weinig ervaring…..
Natuurlijk heb je eredivisie ervaring nodig. Fitz Jim is echter niet reeel. Ook graag niet in de categorie Toornstra en Ter wierik, want dan zie ik liever die jongen van Fc Utrecht. Die wel heel goed speelde
2
Dinsdag 26 mei 2026 om 14:27 uur
Vos:

Totaal oneens met het laatste. Vlak in de vorm van afgelopen seizoen is goud waard voor handhaving of zelfs behalen van het linker rijtje. Dus voor minder dan 2 miljoen nooit laten gaan.

Volgens mij heb jij nog niet door hoe onze aandeelhouder in de wedstrijd zit. We doen niet voor spek en bonen mee. Ze willen resultaten. Daarom is een Reischl ook niet verkocht in de winterstop. Er wordt gebouwd aan iets moois, dat is geen hoop, dat is een plan wat uitgevoerd wordt. Jaar na jaar worden er miljoenen bijgelegd, dat gaat dit jaar sowieso weer gebeuren om een sterke basis in de eredivisie neer te zetten.
Dit zijn enkel verwachtingen. Ik heb namelijk niemand nog horen zeggen dat Bolt ook werkelijk flink gaat investeren.

Wotte heeft alleen geroepen komend jaar middenmoot, En een jaar later strijden voor Europees voetbal. Overigens kwam Wotte hier al weer snel van terug en was hij wat voorzichtiger in een interview. Eerst maar erin blijven.
Ook had Wotte bij Bolt aangegeven dat als we er niet gelijk uit willen knikkeren, dat er wel geinvesteerd moest worden. Maar daar kan je ook niks mee.

Ik zou dan ook maar voorzichtig zijn met het denken dat er een groot plan is.
Als je de voorlopige namen hoort waar we geinteresseerd zijn, met Braaf (nergens geslaagd), Uberhaun, Ter Wierik en Uneken. Dan wijst dat niet op (nog) hele grote ambities.

Maar wees vrij om groot te dromen!!
1
Dinsdag 12 mei 2026 om 11:48 uur
Langebach2:

Een Boetius van RKC is 32 en zou ik graag bij ons zien.
Te Wierik, denk dat die beter in het oosten kan blijven.
Ik denk dat zowel Te Wierik als Boëtius niet in het Bolt en Peter plaatje passen.

Ik zie liever jongere jongens komen met potentie uit rechterrijtje uit de Eredivisie van clubs die minder betalen als wij. Een Thijs Oosting, Dani Sanchez Fernandes, Patrick Brouwer of Gibson Yah....
0
Maandag 11 mei 2026 om 18:14 uur
priveopcadd:

In mijn beleving is Te Wierik te oud, op zicht hoeft dat geen belemmering te zijn. Wel opmerkelijk bericht maar die ervaring heb ik ook bij mijn cluppie dat spelers ineens niet willen.
Een Boetius van RKC is 32 en zou ik graag bij ons zien.
Te Wierik, denk dat die beter in het oosten kan blijven.
0
Maandag 11 mei 2026 om 17:59 uur
In mijn beleving is Te Wierik te oud, op zicht hoeft dat geen belemmering te zijn. Wel opmerkelijk bericht maar die ervaring heb ik ook bij mijn cluppie dat spelers ineens niet willen.
2
Maandag 11 mei 2026 om 17:48 uur
Club Achter de Duinen:

Nieuwsbericht op Club Achter de Duinen:

Te Wierik staat niet te trappelen
Mike te Wierik staat niet te trappelen om de overstap naar ADO Den Haag te maken.
Lees het nieuwsbericht
Afgewezen worden door Te Wierik stond denk ik niet heel hoog op de bingokaart van Wotte.
2
Maandag 11 mei 2026 om 17:41 uur

Club Achter de Duinen

Nieuwsbericht op Club Achter de Duinen:

Te Wierik staat niet te trappelen
Mike te Wierik staat niet te trappelen om de overstap naar ADO Den Haag te maken.
Lees het nieuwsbericht
2
Maandag 11 mei 2026 om 17:34 uur

Advertentie

JS070:

Unbehaun prima 2e keeper. Uneken zeer talentvolle spits die zomaar eens je eerste spits kan worden. Te Wierik kan CV en RV spelen. Als backup prima voor een jaartje. Heeft sowieso de juiste mentaliteit.

Welke spelers uit de huidige selectie vind jij basis materiaal voor de eredivisie?
Ik heb gisteren Ter Wierik enigszins bekeken tijdens Telstar-Heracles. Echt niet aan beginnen. Die is zo ontzettend traag geworden.

Ik heb trouwens niet gezegd dat er van de huidige selectie zondermeer spelers eredivisie proef zijn. Ik geef alleen aan, dat ik nog geen (gerucht) namen heb gehoord, die je kwalitatief echt beter maken. Over spelers voor de breedte heb ik het niet.
3
Maandag 11 mei 2026 om 08:06 uur
BLEISWIJK-1:

Voorlopig hebben we gesproken met Ter Wierik en zijn we geinteresseerd in Uberhaun. En staat Uneken op ons lijstje.

Dat zijn nog geen spelers voor plek 12. Ben ik van mening.
Unbehaun prima 2e keeper. Uneken zeer talentvolle spits die zomaar eens je eerste spits kan worden. Te Wierik kan CV en RV spelen. Als backup prima voor een jaartje. Heeft sowieso de juiste mentaliteit.

Welke spelers uit de huidige selectie vind jij basis materiaal voor de eredivisie?
3
Zondag 10 mei 2026 om 22:40 uur

Nu online

Aad, priveopcadd, James, Haraldberg1, pitbull, Pepmans, Haago en 80 gasten.

Zoek in shoutbox

Naam:
Tekst:
Vanaf datum: Verwijder datum Kies een datum
Tot en met datum: Verwijder datum Kies een datum

Kies een pagina

Pagina 1
Volgende pagina

Spelersklassement

De top3:
Steven van der Sloot Juho Kilo Kilian Nikiema

Laatste wedstrijd

Logo FC Den Bosch Logo ADO Den Haag
1-3
24 april 2026

Advertentie

Keuken Kampioen Divisie

1 -

Links