Welkom in de shoutbox, gast
Aad:
En dan heb je de KNVB nog die dit soort schijnconstructies niet echt leuk vinden. Ik weet niet of die in dat geval moeilijk gaan doen.
En dan heb je de KNVB nog die dit soort schijnconstructies niet echt leuk vinden. Ik weet niet of die in dat geval moeilijk gaan doen.
Ik heb het niet over trainer zijn. Maar het TD gedeelte.
Ervaren trainers met een diploma zijn er zat. Waarbij Schwiebe gewoon tot de winterstop hoofdcoach blijft. En dan zegt men dat de ervaren assistent de hoofdcoach is. Gebeurd zo vaak.
Ervaren trainers met een diploma zijn er zat. Waarbij Schwiebe gewoon tot de winterstop hoofdcoach blijft. En dan zegt men dat de ervaren assistent de hoofdcoach is. Gebeurd zo vaak.
0
|
Vrijdag 11 juli 2025 om 17:16 uur |
Henniesz:
Bolt is eigenaar en wil een andere koers gaan varen, ik denk meer de kant op trainer uit hun eigen vijver, wat opzich niet gek is, ik denk dat joris op zijn strepen is gaan staan betreft aantrekken van een trainer. Je zag al een tijdje dat joris niet meer handelde voor de club, maar puur uit was op een breuk, anders kan ik niet verklaren dat je in bijna 50dagen tijd geen trainer heb kunnen vinden en de rest van vacatures die openstaan. Altijd wat in denhaag en dat blijkt maar weer
Bolt is eigenaar en wil een andere koers gaan varen, ik denk meer de kant op trainer uit hun eigen vijver, wat opzich niet gek is, ik denk dat joris op zijn strepen is gaan staan betreft aantrekken van een trainer. Je zag al een tijdje dat joris niet meer handelde voor de club, maar puur uit was op een breuk, anders kan ik niet verklaren dat je in bijna 50dagen tijd geen trainer heb kunnen vinden en de rest van vacatures die openstaan. Altijd wat in denhaag en dat blijkt maar weer
Is hun goed recht natuurlijk, maar kom dan namens Bolt met een statement. Wij blijven nu allemaal gissen wat er daadwerkelijk allemaal daar in het Werktalent stadion gebeurd. Maar als je van der Brom niet wilt, dan had allang iemand aangesteld moeten worden als je iemand uit je eigen netwerk wilt.
Waarom laat Bolt ADO zolang stuurloos varen??? Snap dat echt niet. Als je toch niet met alles eens bent, kom dan zelf met een oplossing ipv deze hele soap.
Waarom laat Bolt ADO zolang stuurloos varen??? Snap dat echt niet. Als je toch niet met alles eens bent, kom dan zelf met een oplossing ipv deze hele soap.
3
|
Vrijdag 11 juli 2025 om 15:55 uur |
Je kan altijd een club zoeken met goed beleid. Je bent niks verplicht en onze TD en AD doen hun stinkende best om de club te leiden ondanks de op afstand weinig betrokken veeleisende Amerikaanse miljardairs. Dus als je zomaar wat roept omdat er weer eens iets onzinnigs in de media is verschenen dan is het wel heel laag om constant onze directie neer te halen. Meld je dan zelf aan als je het beter kan. Ipv positief te blijven en blij bent dat de club nog bestaat dankzij onze Amerikaanse miljardairs is het alleen maar klagen klagen en nog eens klagen. Kijk eens om je heen als je dan nu weer ziet wat er met zo’n grote club als Vitesse gebeurd dan denk ik ga lekker naar een andere club toe of ga een andere hobby zoeken. Mensen neerhalen is zo goedkoop bah ik word er echt niet goed van.
15
|
Donderdag 10 juli 2025 om 19:30 uur |
broodjebal070:
als je wilt promoveren zou ik niet je beste spelers gaan verkopen maarja
als je wilt promoveren zou ik niet je beste spelers gaan verkopen maarja
Tsja, het is helaas wat het is. De laatste dagen denk ik steeds meer terug aan onze elf zeer magere jaren in de Eerste Divisie tussen 1992 en 2003. Met als dieptepunt de 16e plek van de 18 in 2001, waar er soms nog maar een magere 2000 man op afkwam? We verloren toen bijna de helft van de wedstrijden. Ik had gehoopt dat die tijd nooit meer terug zou keren. Maar hou nu steeds meer rekening op een herhaling van hetzelfde scenario; er is de afgelopen twee seizoenen zwaar gegokt maar ook zwaar verloren. Het is pijnlijk duidelijk dat de trainer en TD ongeschikt waren. En nu haalt de eigenaar die lang op afstand toekeek de teugels strakker aan. Helaas zijn wij niet hun enige club, geen prioriteit en zijn we nu een speelbal geworden. Onze beste spelers of minst slechte spelers willen pleite dus ik bereid me weer voor op een kwalitatief minder en jonger elftal met soms een onverwacht succesje in een leuke thuiswedstrijd, om de week erna ver weg bij Roda of Cambuur-uit weer ongelofelijk op je klote te gaan krijgen in een veegpartij.
Onderweg voor mijn werk vragen supporters van andere clubs mij geregeld wat er nou toch weer aan de hand is. Ze zeggen: ‘onze club wordt ook kut geleid, maar wat er bij jullie gebeurt…?’ En ze schudden meewarig en vol ongeloof hun hoofd als ik iets vertel. Het is eeuwig zonde wat er nu weer gebeurd en er wordt weer zoveel kapot gemaakt. Maar ja, dit is mijn club en blijft mijn club, zelfs het NL-elftal deed me weinig (ook in 198
, en er zal nooit iets anders voor in de plaats komen. Ik bereid me voor op weer een aantal jaar pijn lijden maar altijd: FC De Haag4Evah!
Onderweg voor mijn werk vragen supporters van andere clubs mij geregeld wat er nou toch weer aan de hand is. Ze zeggen: ‘onze club wordt ook kut geleid, maar wat er bij jullie gebeurt…?’ En ze schudden meewarig en vol ongeloof hun hoofd als ik iets vertel. Het is eeuwig zonde wat er nu weer gebeurd en er wordt weer zoveel kapot gemaakt. Maar ja, dit is mijn club en blijft mijn club, zelfs het NL-elftal deed me weinig (ook in 198
, en er zal nooit iets anders voor in de plaats komen. Ik bereid me voor op weer een aantal jaar pijn lijden maar altijd: FC De Haag4Evah!
5
|
Donderdag 10 juli 2025 om 11:46 uur |
Advertentie
Chiva:
De persoonlijke relatie tussen supporters en bestuur heeft er niks mee te maken. Je hebt gewoon je fatsoen te houden in het stadion je bent te gast daar. Dus supporters ( een klein groepje overigens) kap er nu eens mee jullie verpesten het al jaren voor de club en alle mede supporters die zich wel netjes kunnen gedragen. Welk bestuur er ook heeft gezeten en nog komt zolang dit niet ophoudt wordt het nooit wat. Al doet het bestuur alles verkeerd dan nog moet je je fatsoenlijk gedragen in en buiten het stadion. Ga met elkaar in gesprek als volwassenen mensen zoals het bij elk bedrijf gebeurt als het niet goed gaat.
De persoonlijke relatie tussen supporters en bestuur heeft er niks mee te maken. Je hebt gewoon je fatsoen te houden in het stadion je bent te gast daar. Dus supporters ( een klein groepje overigens) kap er nu eens mee jullie verpesten het al jaren voor de club en alle mede supporters die zich wel netjes kunnen gedragen. Welk bestuur er ook heeft gezeten en nog komt zolang dit niet ophoudt wordt het nooit wat. Al doet het bestuur alles verkeerd dan nog moet je je fatsoenlijk gedragen in en buiten het stadion. Ga met elkaar in gesprek als volwassenen mensen zoals het bij elk bedrijf gebeurt als het niet goed gaat.
Manmanman in welke wereld leef jij.
Dus als die drie rollen wc papier niet op het veld waren beland waren al ons structurele problemen nu opgelost? Fijn dan als we ons daar allemaal aan houden dan is het vanaf morgen opgelost!
Jij verwacht dat we ala AZ worden en retteketet ADO gaan roepen met een rateltje en vlaggetje. Open je ogen dat zal nou eenmaal nooit gebeuren, daar zijn we in de Randstad te rauw voor.
Ik praat het zeker niet goed wat er soms bij ons is gebeurd maar gezien de klere zooi mogen ze in de handjes knijpen dat het zo rustig is gebleven afgelopen jaar vergeleken met het verleden, dus er is al een hele progressie gemaakt. Helemaal zal je het nooit wegkrijgen.
En om je utopie nog verder af te breken zelfs bij clubs in de top van de Eredivisie die Europees voetbal halen gebeuren dit soort dingen en zijn er nog steeds grote sponsors en zijn er nog steeds van het begin van het seizoen trainers en spelers beschikbaar.
Dus als die drie rollen wc papier niet op het veld waren beland waren al ons structurele problemen nu opgelost? Fijn dan als we ons daar allemaal aan houden dan is het vanaf morgen opgelost!
Jij verwacht dat we ala AZ worden en retteketet ADO gaan roepen met een rateltje en vlaggetje. Open je ogen dat zal nou eenmaal nooit gebeuren, daar zijn we in de Randstad te rauw voor.
Ik praat het zeker niet goed wat er soms bij ons is gebeurd maar gezien de klere zooi mogen ze in de handjes knijpen dat het zo rustig is gebleven afgelopen jaar vergeleken met het verleden, dus er is al een hele progressie gemaakt. Helemaal zal je het nooit wegkrijgen.
En om je utopie nog verder af te breken zelfs bij clubs in de top van de Eredivisie die Europees voetbal halen gebeuren dit soort dingen en zijn er nog steeds grote sponsors en zijn er nog steeds van het begin van het seizoen trainers en spelers beschikbaar.
10
|
Dinsdag 8 juli 2025 om 13:38 uur |
Peter87:
Maar zo'n TD houdt hem wel 2 maanden aan het lijntje totdat hij van hogere hand hoort dat ie kan wieberen.
Er worden vreemde spelletjes gespeeld in de top bij ADO. Of laat Mathijssen z'n werk doen of schuif hem aan de kant en regel als BOLT zijnde alles zelf. Maar wel een beetje tempo graag, morgen is de 1e training en voorlopig is er nog geen trainer of speler erbij.
Maar zo'n TD houdt hem wel 2 maanden aan het lijntje totdat hij van hogere hand hoort dat ie kan wieberen.
Er worden vreemde spelletjes gespeeld in de top bij ADO. Of laat Mathijssen z'n werk doen of schuif hem aan de kant en regel als BOLT zijnde alles zelf. Maar wel een beetje tempo graag, morgen is de 1e training en voorlopig is er nog geen trainer of speler erbij.
Schalk heeft over belangstelling niet te klagen hoor. En hoe vaak is het andersom gebeurd, dat de club wil verlengen maar dat de speler even geen zin heeft (want een andere club zoekt) en dat de club aan het lijntje gehouden wordt?
Netjes? Nee. Meelij? Ook nee.
Netjes? Nee. Meelij? Ook nee.
2
|
Dinsdag 1 juli 2025 om 14:43 uur |
BLEISWIJK-1:
En hij was ook al bij De Graafschap weggestuurd. Na een stage periode. Toen kwam hij bij ons. De rest is geschiedenis.
En hij was ook al bij De Graafschap weggestuurd. Na een stage periode. Toen kwam hij bij ons. De rest is geschiedenis.
Iid geschiedenis. Wat vd Brom toen gepresteerd heeft met die selectie gaat niet snel meer gebeuren.
De trainer en spelers stegen op t juiste moment boven zichzelf uit en hebben toen een wereld prestatie geleverd.
Soms met geluk maar vaak met heerlijk voetbal om te zien.
Mooie herinneringen echter is de kans dat dit nogmaals gebeurd klein.
De trainer en spelers stegen op t juiste moment boven zichzelf uit en hebben toen een wereld prestatie geleverd.
Soms met geluk maar vaak met heerlijk voetbal om te zien.
Mooie herinneringen echter is de kans dat dit nogmaals gebeurd klein.
0
|
Zaterdag 28 juni 2025 om 18:37 uur |
Nu online
priveopcadd, janfcdh, buurmanBrutus en 79 gasten.
Zoek in shoutbox
Spelersklassement
Laatste wedstrijd
Advertentie
Keuken Kampioen Divisie
| 1 | - |




