Welkom in de shoutbox, gast
Gefeliciteerd allen, we hebben weer een coach.
Bijna gepresenteerd in het holst van de nacht maar dat zal wel een goede reden hebben gehad.
Nu dat Bolt duidelijk de regie heeft genomen ben ik heel benieuwd waar ze mee op de proppen komen.
Mijn wensenlijstje:
Emmanuel van de Blaak
Rico Speksnijder,hier al eerder genoemd
Salah-Eddine Oulad M'Hand
Timo Zaal
Fodé Fofana
Wesley Spieringhs
Victor van den Bogert
En dan speel ik in op een vertrek van Waem en Vlak.
Had toch ook heel graag als criticus van ex oud oude spelers toch Verheydt hier willen zien.
Bijna gepresenteerd in het holst van de nacht maar dat zal wel een goede reden hebben gehad.
Nu dat Bolt duidelijk de regie heeft genomen ben ik heel benieuwd waar ze mee op de proppen komen.
Mijn wensenlijstje:
Emmanuel van de Blaak
Rico Speksnijder,hier al eerder genoemd
Salah-Eddine Oulad M'Hand
Timo Zaal
Fodé Fofana
Wesley Spieringhs
Victor van den Bogert
En dan speel ik in op een vertrek van Waem en Vlak.
Had toch ook heel graag als criticus van ex oud oude spelers toch Verheydt hier willen zien.
2
|
Dinsdag 15 juli 2025 om 07:02 uur |
Chiva:
Ik ken hem niet maar het lijkt mij een prima keuze van Bolt. Ook Kilo verlengd vandaag en de rest van de staf volgt de komende dagen. Nu gaat het hopelijk weer over voetbal al is dit moeilijk met al die zuurpruimen hier. De trainer zal hier morgen door velen alweer zijn afgeschreven en de AD moet ook weg het is allemaal haar schuld. Maar we hebben niks tegen vrouwen hoor!!!!!!
Ik ken hem niet maar het lijkt mij een prima keuze van Bolt. Ook Kilo verlengd vandaag en de rest van de staf volgt de komende dagen. Nu gaat het hopelijk weer over voetbal al is dit moeilijk met al die zuurpruimen hier. De trainer zal hier morgen door velen alweer zijn afgeschreven en de AD moet ook weg het is allemaal haar schuld. Maar we hebben niks tegen vrouwen hoor!!!!!!
Gefeliciteerd met je nieuwe trainer
2
|
Dinsdag 15 juli 2025 om 00:16 uur |
Ran1972:
Eindelijk iemand die realistisch is en niet in sentimenten verstikt! Laat het maar gebeuren met Petertje, laat Bolt maar zelf nu aan de touwtjes zitten en onze AD laten dien wat ze moet doen. En nee dat is niet continue voor de camera verschijnen om om elke scheet uitleg te geven. Ze heeft voor een aantal al genoemde dingen gezorgd wat maar voor lief genomen wordt hier. Terug naar Zuiderpark is toch wel iets waar al jaren sprake van is en nu is de klap er eindelijk op gegeven bijvoorbeeld. GO BOLT
Eindelijk iemand die realistisch is en niet in sentimenten verstikt! Laat het maar gebeuren met Petertje, laat Bolt maar zelf nu aan de touwtjes zitten en onze AD laten dien wat ze moet doen. En nee dat is niet continue voor de camera verschijnen om om elke scheet uitleg te geven. Ze heeft voor een aantal al genoemde dingen gezorgd wat maar voor lief genomen wordt hier. Terug naar Zuiderpark is toch wel iets waar al jaren sprake van is en nu is de klap er eindelijk op gegeven bijvoorbeeld. GO BOLT
Dat Zuiderpark verhaal kan je toch niet alleen op haar conto schrijven. Dat speelt al jaren en plannen en al het voorwerk lag er al.
En al zal dit zo zijn nou gefeliciteerd wat een prestatie. We draaien nog steeds verliezen, het stadion is (nog) steeds niet vol, de stoelen aan de overkant ook nog leeg, ticketservice nog steeds een drama, toegangspoorten ook nog even afwachten of dit nu wel verholpen gaat worden. (Hoofdsponsor shirt) had er al moeten zijn. En zo zal ik nog wel een hoop vergeten.
En al zal dit zo zijn nou gefeliciteerd wat een prestatie. We draaien nog steeds verliezen, het stadion is (nog) steeds niet vol, de stoelen aan de overkant ook nog leeg, ticketservice nog steeds een drama, toegangspoorten ook nog even afwachten of dit nu wel verholpen gaat worden. (Hoofdsponsor shirt) had er al moeten zijn. En zo zal ik nog wel een hoop vergeten.
11
|
Zaterdag 12 juli 2025 om 10:01 uur |
Advertentie
Nu online
priveopcadd, buurmanBrutus en 57 gasten.
Zoek in shoutbox
Spelersklassement
Laatste wedstrijd
Advertentie
Keuken Kampioen Divisie
| 1 | - |




