Welkom in de shoutbox, gast
R.E.:
Fijn dat Wotte heeft verlengd. Dat geeft rust, maar ik ben nog niet echt overtuigd van zijn kwaliteiten in het aantrekken van echte versterkingen. Afgezien van Bal zijn alle belangrijke spelers immers door Matthijsen gehaald. De grootste fout van Matthijsen was dat hij niet inzag hoe slecht Kalezic presteerde met dit spelersmateriaal. Je kunt (zeker met de kennis van nu) verschillend denken over de voorkeur die Matthijsen vervolgens had voor John van den Brom, maar die keuze maakte hij wel omdat die keuze volgens hem het beste zou zijn voor de club en hij durfde met dat belang voor ogen tegen de wensen van de Amerikanen in te gaan. Ik vraag me af of Wotte stelling durft te nemen tegen de Amerikanen. In deze periode zijn de relaties natuurlijk uitstekend en hun trainerkeuze pakt verbazingwekkend goed uit, maar het lijkt me onvermijdelijk dat er momenten komen waarop hun financiƫle belangen strijdig zijn met de sportieve belangen van de club, bijvoorbeeld als er in de komende transferperiode nog geld verdiend kan worden aan spelers die na dit seizoen (nog) geen contract hebben. Ook op zulke momenten zal Wotte zich dan moeten bewijzen.
Fijn dat Wotte heeft verlengd. Dat geeft rust, maar ik ben nog niet echt overtuigd van zijn kwaliteiten in het aantrekken van echte versterkingen. Afgezien van Bal zijn alle belangrijke spelers immers door Matthijsen gehaald. De grootste fout van Matthijsen was dat hij niet inzag hoe slecht Kalezic presteerde met dit spelersmateriaal. Je kunt (zeker met de kennis van nu) verschillend denken over de voorkeur die Matthijsen vervolgens had voor John van den Brom, maar die keuze maakte hij wel omdat die keuze volgens hem het beste zou zijn voor de club en hij durfde met dat belang voor ogen tegen de wensen van de Amerikanen in te gaan. Ik vraag me af of Wotte stelling durft te nemen tegen de Amerikanen. In deze periode zijn de relaties natuurlijk uitstekend en hun trainerkeuze pakt verbazingwekkend goed uit, maar het lijkt me onvermijdelijk dat er momenten komen waarop hun financiƫle belangen strijdig zijn met de sportieve belangen van de club, bijvoorbeeld als er in de komende transferperiode nog geld verdiend kan worden aan spelers die na dit seizoen (nog) geen contract hebben. Ook op zulke momenten zal Wotte zich dan moeten bewijzen.
Ja Matthijsen was geweldig en Wotte is maar een enorme klungel en die geloven we pas echt als hij 3 of internationals contracteert.
Zo moe van dit soort verhalen.
Zo moe van dit soort verhalen.
9
|
Donderdag 20 november 2025 om 16:22 uur |
Eeuwig Den Haag:
Gewoon 90minuten lang zingen dan krijg je het zo warm dat de winterjas gewoon uitgaat
Gewoon 90minuten lang zingen dan krijg je het zo warm dat de winterjas gewoon uitgaat
Nou, ik kan je helpen dit werkt ook niet. Na onderzoek en eigenlijk al langer bekend kunnen dit soort ronde stadions een windvortex doen onstaan onder de overkapping. De wind kan gewoon niet "weg" en draait een rondje door stadion. Iedereen ook op de eretribune heeft daar last van. Er is een vergelijking gedaan jaren en jaren terug (was men iets minder slim maar toch). Stadions met open hoeken ipv volledig dichte stadions geven die wind ellende niet. Onderzoek wat ik gelezen heb geeft juist die zware druk op de kidstribune tijdens stormen weer omdat de stormen hier vaak uit ZuidWest komen. Kan je voorzijn door je stadion in een andere hoek qua wind te leggen, de daken meer open te maken (permeabel) of lamellen te plaatsen om de wind in weg te leiden. Helaas kan ik onderzoek in pdf hier niet uploaden.
6
|
Woensdag 19 november 2025 om 18:50 uur |
Club Achter de Duinen
Nieuwsbericht op Club Achter de Duinen:
Peter: we gaven niet op toen het moeilijk ging
Als ADO Den Haag ook dit soort wedstrijden wint dan ...?
Lees het nieuwsbericht
Peter: we gaven niet op toen het moeilijk ging
Als ADO Den Haag ook dit soort wedstrijden wint dan ...?
Lees het nieuwsbericht
2
|
Zaterdag 8 november 2025 om 00:06 uur |
Bolskie:
Alsof er in de eredivisie geen fouten gemaakt worden. Dat is wel het laatste waar een club naar kijkt dat die een x een slordige fout maakt
Alsof er in de eredivisie geen fouten gemaakt worden. Dat is wel het laatste waar een club naar kijkt dat die een x een slordige fout maakt
Als je op dit niveau dat soort fouten maakt kan het zo zijn dat als het spelletje wat sneller gaat je ook meer van dit soort fouten maakt.
2
|
Maandag 3 november 2025 om 19:21 uur |
Voor mij, als horecaffer, ook eindelijk een keer weer eens vroege wedstrijd! Vanaf mijn station, met het beeld op de telefoon, ergens achteraf, een klein beetje de wedstrijd kunnen volgen.
En daarbij m'n kontje weer getrained! Eindelijk weer een billenknijper zonder zenuwzweet! Hardcore workout zonder tranen!
Dit soort overwiningen zijn goud! Heb echt genoten van de wedstrijd in zijn totaliteit. Had ook 1-4 mogen blijven maar vroegah kreeg je bij elke wedstrijd een hartverzakking cadeau... nu is dit een luxe!
En daarbij m'n kontje weer getrained! Eindelijk weer een billenknijper zonder zenuwzweet! Hardcore workout zonder tranen!
Dit soort overwiningen zijn goud! Heb echt genoten van de wedstrijd in zijn totaliteit. Had ook 1-4 mogen blijven maar vroegah kreeg je bij elke wedstrijd een hartverzakking cadeau... nu is dit een luxe!
6
|
Maandag 3 november 2025 om 03:08 uur |
Advertentie
GroenGeelHart070:
Die Wout Fassbender schrijft iets anders op het AD, toch wijzend naar ons vind ik;
De wedstrijd in de KNVB Beker tussen FC Den Bosch en ADO Den Haag is in de tweede helft ruim vijf kwartier gestaakt geweest. Hooligans braken in de hoek van het uitvak een hek open en gooiden met vuurwerk. Het uitvak is op last van de burgemeester leeggeruimd en inmiddels is de wedstrijd hervat.
Die Wout Fassbender schrijft iets anders op het AD, toch wijzend naar ons vind ik;
De wedstrijd in de KNVB Beker tussen FC Den Bosch en ADO Den Haag is in de tweede helft ruim vijf kwartier gestaakt geweest. Hooligans braken in de hoek van het uitvak een hek open en gooiden met vuurwerk. Het uitvak is op last van de burgemeester leeggeruimd en inmiddels is de wedstrijd hervat.
Joh, je hebt gewoon minstens nog 20 jaar het label dat het altijd gezeik is met ADO. Merk je aan die commentator, en dus ook aan Woutje F. Dit soort shit helpt ons niet.
Ik 'kijk uit' naar Natas haar voorspelbare afkeuring van onze eigen supporters, iedereen die weer boos op haar wordt, en de harmonie die onnodig verstoord wordt.
Hoop dat we met z'n allen niet vergeten dat rust en positiviteit belangrijk is voor onze jongens in het eerste elftal. Hoofd beetje koel houden, en gezeik tot een minimum beperken.
Ik 'kijk uit' naar Natas haar voorspelbare afkeuring van onze eigen supporters, iedereen die weer boos op haar wordt, en de harmonie die onnodig verstoord wordt.
Hoop dat we met z'n allen niet vergeten dat rust en positiviteit belangrijk is voor onze jongens in het eerste elftal. Hoofd beetje koel houden, en gezeik tot een minimum beperken.
6
|
Dinsdag 28 oktober 2025 om 21:40 uur |
JvDH:
Barend out!
En de personen die zijn onzin nog een duimpje geven helemaal.
Barend out!
En de personen die zijn onzin nog een duimpje geven helemaal.
Keeper op deze manier blesseren..moet sowieso afgefloten worden.
Maar gebeurd niet ..herinner mij nog een wedstrijd thuis tegen PSV ..waarbij bij een soort gelijke actie onze keeper ( ook bekent van het dildo verhaal) zijn been brak en PSV vrolijk mocht scoren .
Maar gebeurd niet ..herinner mij nog een wedstrijd thuis tegen PSV ..waarbij bij een soort gelijke actie onze keeper ( ook bekent van het dildo verhaal) zijn been brak en PSV vrolijk mocht scoren .
3
|
Maandag 27 oktober 2025 om 13:10 uur |
Nu online
Ronald, buurmanBrutus, Priapus Rex, Rexhunt, FC Den Haag! en 107 gasten.
Zoek in shoutbox
Spelersklassement
Laatste wedstrijd
Advertentie
Keuken Kampioen Divisie
| 1 | - |




