Welkom in de shoutbox, gast
Baco070:
Gelukkig zijn de meeste ondernemers goed verzekerd dus mevrouw de kroegbaas krijgt haar schade ongetwijfeld vergoed.
Gelukkig zijn de meeste ondernemers goed verzekerd dus mevrouw de kroegbaas krijgt haar schade ongetwijfeld vergoed.
Daar zou ik zo maar niet zo zeker van zijn. Heel gewoon dat dit soort schades wordt uitgesloten op de polis. Buitenmeubilair is vaak al sowieso uitgesloten. En bij die ruitschade moet ze op zeker eigen risico betalen.
8
|
Vrijdag 19 september 2025 om 11:23 uur |
Dat gewauwel dat je een moraalridder die zich verheven voelt bent als je het gedrag van halvegaren afkeurt... mensen die dat doen, vinden kennelijk dat dat soort gedrag wel moet kunnen, gewoon een gebbetje, deed ik zelf ook toen ik jong was, jij vast ook (nee hoor) of ben je zelf nooit jong geweest (ja maar ik gedroeg me gewoon), moet kunnen enzovoorts...
16
|
Donderdag 18 september 2025 om 19:50 uur |
grijze gek:
https://www.bndestem.nl/binnenland/ado-fans-slopen-terras-van-stamcafe-fc-eindhoven-supporters-dit-heb-ik-nog-nooit-meegemaakt~af12292a/
Zet er dan maar alles op met film
https://www.bndestem.nl/binnenland/ado-fans-slopen-terras-van-stamcafe-fc-eindhoven-supporters-dit-heb-ik-nog-nooit-meegemaakt~af12292a/
Zet er dan maar alles op met film
En daar gaan weer de auto-combi’s voor de rest van het jaar.. ongelofelijk triest en mede de reden dat zoveel andere mensen blij zijn dat we nog niet in de eredivisie spelen. Dit soort tuig verdiend 0 sympathie en moet ten kosten van alles uit ons stadion blijven. Maar het excuus blijft: gelukkig gebeurd dit bij elke club. Sneu volk.
16
|
Donderdag 18 september 2025 om 11:18 uur |
Gisteren zo'n 95 procent van de wedstrijd die enge club op allle fronten verslagen met hun 'eigen oogappeltje opbouwen en positiespel'. Dat er de laatste paar minuten geen druk meer naar voren werd gezet omdat er iemand van ons een bal per ongeluk op z'n harses kreeg dat kan. We spelen inmiddels zelf ook zo'n beetje met een soort van 'jong team' in de kkd. 1-3, en het was geweldig om te zien.
--> smiley met haags vlaggetje <--
Volgende wedstrijd thuis tegen dat reserve dorp van 020, club verdiend goed bezette tribunes!
--> smiley met haags vlaggetje <--
Volgende wedstrijd thuis tegen dat reserve dorp van 020, club verdiend goed bezette tribunes!
20
|
Dinsdag 16 september 2025 om 08:10 uur |
Jurriën:
Knap man Balentien weer op de Bank bij AC Milan. Die slaat futuro over.
Knap man Balentien weer op de Bank bij AC Milan. Die slaat futuro over.
Inderdaad heel knap al zal met de tijd moeten blijken of hij ook echt aan blijft haken.
Gelukkig met het beleid van nu zullen we dit soort dingen niet vaak meer gaan ervaren waar we zulke spelers voor niets kwijt raken.
Gelukkig met het beleid van nu zullen we dit soort dingen niet vaak meer gaan ervaren waar we zulke spelers voor niets kwijt raken.
3
|
Zondag 14 september 2025 om 20:17 uur |
Advertentie
Barend:
Kees en ik - ik mag het wel verklappen - stammen af van achtergebleven Romeinse legionairs. Voorburg heette toen Forum Hadriani, naar de Romeinse keizer Hadrianus. Van 's-Gravenhage had niemand toen nog gehoord.
Maar we zijn bescheiden gebleven.
Kees en ik - ik mag het wel verklappen - stammen af van achtergebleven Romeinse legionairs. Voorburg heette toen Forum Hadriani, naar de Romeinse keizer Hadrianus. Van 's-Gravenhage had niemand toen nog gehoord.
Maar we zijn bescheiden gebleven.
Soort van achtergebleven duitsers dus..
6
|
Zondag 14 september 2025 om 12:56 uur |
Nog wat waar ik over na zat te denken.
We hebben veel, heel veel kansen nodig, om tot doelpunten te komen. Is dat nou kwaliteit of defensie van de tegenstander?
Ik neig en beetje naar dat laatste. Onze speelstijl dringt ploegen achteruit, waardoor je zoals Eindhoven en kluwe middenvelders/verdedigers in de 16 krijgt. Tegen Willem II zag je wat er gebeurd als ploegen tegen ons gaan proberen te voetballen, dan kun je er zomaar wel 5 om je oren krijgen. Ik denk dat dat soort wedstrijden ook nog voor gaan komen. Maandag tegen een Jong-team, zou er zomaar eentje kunnen zijn. Al is onze verdediging niet waterdicht. 5-2!
We hebben veel, heel veel kansen nodig, om tot doelpunten te komen. Is dat nou kwaliteit of defensie van de tegenstander?
Ik neig en beetje naar dat laatste. Onze speelstijl dringt ploegen achteruit, waardoor je zoals Eindhoven en kluwe middenvelders/verdedigers in de 16 krijgt. Tegen Willem II zag je wat er gebeurd als ploegen tegen ons gaan proberen te voetballen, dan kun je er zomaar wel 5 om je oren krijgen. Ik denk dat dat soort wedstrijden ook nog voor gaan komen. Maandag tegen een Jong-team, zou er zomaar eentje kunnen zijn. Al is onze verdediging niet waterdicht. 5-2!
3
|
Zondag 14 september 2025 om 08:07 uur |
Barend:
Niekiema is vreselijk, iedere week weer. Maurice Verberne (Eindhoven) had zijn spelers al geïnstrueerd vol druk te zetten op dat geklungel achterin. Het wachten is op de eerste misser, kan niet uitblijven. Peter laat het begaan...
Reischl wel of geen spits is een woordspelletje. Het is een mannetje dat doelpunten maakt. Dat heeft hij wel bewezen.
Misschien klikt het niet tussen de Duitser en de Oostenrijker. Niet te hopen.
Niekiema is vreselijk, iedere week weer. Maurice Verberne (Eindhoven) had zijn spelers al geïnstrueerd vol druk te zetten op dat geklungel achterin. Het wachten is op de eerste misser, kan niet uitblijven. Peter laat het begaan...
Reischl wel of geen spits is een woordspelletje. Het is een mannetje dat doelpunten maakt. Dat heeft hij wel bewezen.
Misschien klikt het niet tussen de Duitser en de Oostenrijker. Niet te hopen.
(Ik zie ook het bericht van Kees over z'n vriend Barend.)
Sorry mannen, maar dit is overduidelijk beetje lopen zieken hier op de box, misschien omdat het te goed gaat en jullie gewend zijn dat er relatieve rust in de tent is (?).
Nikiema is helemaal niet vreselijk; Marsman was vreselijk. Coremans ook.
Dat er riskant gespeeld wordt, dat is een keuze die komt vanuit Peter; hij laat het niet begaan - hij stuurt er op. En als je mij niet gelooft; luister z'n interviews even goed terug.
Om dan te suggereren dat er misschien een probleem is tussen Reischl en Peter omdat Reischl vroeg gewisseld wordt is ook wel wat voorbarig.
Je mag van mij best kritiek hebben hoor Barend, dat is natuurlijk niet het punt. Maar weet wel dat als anderen die kritiek als onredelijk of ongegrond ervaren, dat je dan dit soort reacties gaat krijgen.
Sorry mannen, maar dit is overduidelijk beetje lopen zieken hier op de box, misschien omdat het te goed gaat en jullie gewend zijn dat er relatieve rust in de tent is (?).
Nikiema is helemaal niet vreselijk; Marsman was vreselijk. Coremans ook.
Dat er riskant gespeeld wordt, dat is een keuze die komt vanuit Peter; hij laat het niet begaan - hij stuurt er op. En als je mij niet gelooft; luister z'n interviews even goed terug.
Om dan te suggereren dat er misschien een probleem is tussen Reischl en Peter omdat Reischl vroeg gewisseld wordt is ook wel wat voorbarig.
Je mag van mij best kritiek hebben hoor Barend, dat is natuurlijk niet het punt. Maar weet wel dat als anderen die kritiek als onredelijk of ongegrond ervaren, dat je dan dit soort reacties gaat krijgen.
24
|
Zaterdag 13 september 2025 om 22:34 uur |
Nu online
buurmanBrutus, Michiel en 76 gasten.
Zoek in shoutbox
Spelersklassement
Laatste wedstrijd
Advertentie
Keuken Kampioen Divisie
| 1 | - |




