Welkom in de shoutbox, gast
ADO LAAK 2:
Jij hebt die 2 intensief gevolgd begrijp ik?
Of gewoon een 1 of andere statistieken website gegoogeld, zoals alle zogenaamde kenners ?
Jij hebt die 2 intensief gevolgd begrijp ik?
Of gewoon een 1 of andere statistieken website gegoogeld, zoals alle zogenaamde kenners ?
Ik heb ze vaak zien spelen ja. Felida heeft het niet gered bij RKC en is daarom terug naar Den Bosch gegaan. Limouri vind ik absoluut niet beter dan Hokke, Waem en zelfs Tomas. Dan kan je denk ik nog beter die Mulder halen.
1
|
Vrijdag 23 januari 2026 om 20:16 uur |
JS070:
De 3-0 en 4-0 staat hij lucht te dekken. En tussen die 2 goals krijgt Top een mega kans door toe doen van hem.
De 3-0 en 4-0 staat hij lucht te dekken. En tussen die 2 goals krijgt Top een mega kans door toe doen van hem.
Luchtdekken zou kunnen. Dat deet Hokke vrijdag bij vd Sande ook.
Maar die vvv speler ziet twee keer voor zijn neus een AZ speler een beweging maken en breekt nog net niet zijn knieschrijven. Wat mij betreft niet te vegelijken.
Maar die vvv speler ziet twee keer voor zijn neus een AZ speler een beweging maken en breekt nog net niet zijn knieschrijven. Wat mij betreft niet te vegelijken.
3
|
Woensdag 21 januari 2026 om 19:31 uur |
Superfan:
Telstar draait in de eredivisie met spelers die praktisch zo uit het amateurvoetbal komen. Bovendien lopen daar ook spelers die hier jaren geleden al werden neergesabeld.
De combinatie trainer-type speler-speelwijze is het belangrijkste.
Telstar draait in de eredivisie met spelers die praktisch zo uit het amateurvoetbal komen. Bovendien lopen daar ook spelers die hier jaren geleden al werden neergesabeld.
De combinatie trainer-type speler-speelwijze is het belangrijkste.
Telstar met 0 verwachtingspatroon vergelijken met ons hahaha
Als die 5x verliezen dan kijken ze weer uit naar een top 3 uitwedstrijd en neemt het hele stadion plaats in het desbetreffende uitvak.
Maar als je Hamdaoui en Bakker bedoelt als neergesabeld dan kan ik beamen dat ik daar onderdeel van was en geef mij dan maar spelers zoals Hokke en zelfs Peupion.
Als die 5x verliezen dan kijken ze weer uit naar een top 3 uitwedstrijd en neemt het hele stadion plaats in het desbetreffende uitvak.
Maar als je Hamdaoui en Bakker bedoelt als neergesabeld dan kan ik beamen dat ik daar onderdeel van was en geef mij dan maar spelers zoals Hokke en zelfs Peupion.
0
|
Zondag 18 januari 2026 om 16:07 uur |
Advertentie
Aad:
Hokke zegt anders precies hetzelfde als ik. Maar ja, wat weet die er nou van.
Hokke zegt anders precies hetzelfde als ik. Maar ja, wat weet die er nou van.
Alleen geeft hij de trainer niet de schuld. Robin Peter denkt na twee verloren wedstrijden er misschien net zo over als Hokke. Maar jij roept echter moird en brand. Terwijl het tot aan jong PSV geen probleem was. De punten werden gehaald.
Ja het ging miinder daarvoor. Masr dat was ook omdat ze fysiek op hun tandvlees liepen.
Zullen we gewoon op z'n minst een maand wachten voor we de trainer van kritiek gaan voorzien? We staan namelijk bovenaan.
Klinkt dan ook heel onlogisch. Ik neem aan dat hij wel wat krediet verdiend.
Ja het ging miinder daarvoor. Masr dat was ook omdat ze fysiek op hun tandvlees liepen.
Zullen we gewoon op z'n minst een maand wachten voor we de trainer van kritiek gaan voorzien? We staan namelijk bovenaan.
Klinkt dan ook heel onlogisch. Ik neem aan dat hij wel wat krediet verdiend.
4
|
Zaterdag 17 januari 2026 om 15:37 uur |
Aad:
Hokke zegt anders precies hetzelfde als ik. Maar ja, wat weet die er nou van.
Hokke zegt anders precies hetzelfde als ik. Maar ja, wat weet die er nou van.
Ben het eens met Aad en dus ook met Hokke. Als zal ik er ook geen kijk op hebben. Best mogelijk dat ik dan geen verstand van voetbal heb, maar dat neemt mijn vrees niet weg dat Peter als trainer/coach een one trick-pony is. Ik laat mij in de komende wedstrijden graag van mijn ongelijk overtuigen.
3
|
Zaterdag 17 januari 2026 om 14:07 uur |
Club Achter de Duinen
Nieuwsbericht op Club Achter de Duinen:
Hokke: we moeten meer variƫren
Milan Hokke vindt dat ADO Den Haag in een fase is gekomen dat de ploeg het spel meer moet afwisselen.
Lees het nieuwsbericht
Hokke: we moeten meer variƫren
Milan Hokke vindt dat ADO Den Haag in een fase is gekomen dat de ploeg het spel meer moet afwisselen.
Lees het nieuwsbericht
2
|
Zaterdag 17 januari 2026 om 11:42 uur |
Ano-Niem:
Ik Snape inderdaad ook niet waarom de vijfde colonne nu aan de stoelpoten van Peter begint te zagen.
Hij zet het gewoon goed neer, maar als je ziet hoe er wordt verdedigd en op welke manier we de kansen niet afmaken dan is daar geen enkel systeem tegen opgewassen. Vergeet niet dat we met Cambuur wel de op een na beste ploeg van de KKD tegenover ons hadden en die staan niet voor niets op die plek.
Tuurlijk gaan tegenstanders zich aanpassen aan onze speelwijze, maar dan moeten ze wel de spelers hebben die dat kunnen en ze moeten het ook conditioneel op kunnen brengen.
Het enige gevaar dat ik zie met ploegen die vol op de counter gaan spelen is de nonchalance waarmee vooral een Waem soms in het veld staat. Die jongen moet niet gaan denken dat ie alles voetballend kan oplossen, want daar is ie niet goed genoeg voor. Gewoon allereerst je taak uitvoeren en dat is je tegenstander uitschakelen. Voor de opbouw hebben een een speler als Kilo, die daar veel beter in is.
Ik Snape inderdaad ook niet waarom de vijfde colonne nu aan de stoelpoten van Peter begint te zagen.
Hij zet het gewoon goed neer, maar als je ziet hoe er wordt verdedigd en op welke manier we de kansen niet afmaken dan is daar geen enkel systeem tegen opgewassen. Vergeet niet dat we met Cambuur wel de op een na beste ploeg van de KKD tegenover ons hadden en die staan niet voor niets op die plek.
Tuurlijk gaan tegenstanders zich aanpassen aan onze speelwijze, maar dan moeten ze wel de spelers hebben die dat kunnen en ze moeten het ook conditioneel op kunnen brengen.
Het enige gevaar dat ik zie met ploegen die vol op de counter gaan spelen is de nonchalance waarmee vooral een Waem soms in het veld staat. Die jongen moet niet gaan denken dat ie alles voetballend kan oplossen, want daar is ie niet goed genoeg voor. Gewoon allereerst je taak uitvoeren en dat is je tegenstander uitschakelen. Voor de opbouw hebben een een speler als Kilo, die daar veel beter in is.
Groot verschil was gisteren de verdediging van ADO en Cambuur.
Waem en Kilo maakte fouten achterin. De centrale verdedigers van Cambuur waren gisteren de uitblinkers.
Kijk je naar Nikiema. Die was zo onrustig de eerste helft. En de 0-1 bij de eerste paal had er nooit ingemogen. De keeper van Cambuur groeide vanaf het begin in de wedstrijd. En speelde erg goed.
Overigens was Hokke vd. Sande bij de 0-1 kwijt. Ook niet heel sterk.
Dit heeft weinig met onze trainer te maken. Of zijn taktiek.
Waem en Kilo maakte fouten achterin. De centrale verdedigers van Cambuur waren gisteren de uitblinkers.
Kijk je naar Nikiema. Die was zo onrustig de eerste helft. En de 0-1 bij de eerste paal had er nooit ingemogen. De keeper van Cambuur groeide vanaf het begin in de wedstrijd. En speelde erg goed.
Overigens was Hokke vd. Sande bij de 0-1 kwijt. Ook niet heel sterk.
Dit heeft weinig met onze trainer te maken. Of zijn taktiek.
3
|
Zaterdag 17 januari 2026 om 10:37 uur |
Nu online
buurmanBrutus en 133 gasten.
Zoek in shoutbox
Spelersklassement
Laatste wedstrijd
Advertentie
Keuken Kampioen Divisie
| 1 | - |




