Welkom in de shoutbox, gast
R.E.:
Go Ahead raakte zijn trainer Simonis kwijt. Paul Bosvelt is als technisch manager aan zijn laatste weken bezig, want hij wordt per 1 juli vervangen door Marc van Hintum. Maar Go Ahead vindt binnen een dag een goede nieuwe trainer. Gelukkig voor Go Ahead was de technisch manager niet op vakantie in de belangrijkste periode van het jaar ... De nieuwe trainer, Melvin Boel van Dordrecht, heb ik hier al op 13, 17, 21, 24 en 25 mei aangeraden als nieuwe trainer van ADO. Ik weet natuurlijk niet of het Joris Mathijsen zou zijn gelukt om Boel vast te leggen voordat Go Ahead dat deed, maar als je je eigen vakantie belangrijker vindt dan het aantrekken van de nieuwe trainer, lukt dat in ieder geval niet. En dan te bedenken dat het vertrek van Kalezic toch veel minder verrassend mag worden genoemd dan het vertrek van Simonis, die net zijn contract had verlengd. Zie hier het verschil tussen professionaliteit en amateurisme. Hoewel, er zijn veel amateurclubs waar ze het minder bont maken ...
Go Ahead raakte zijn trainer Simonis kwijt. Paul Bosvelt is als technisch manager aan zijn laatste weken bezig, want hij wordt per 1 juli vervangen door Marc van Hintum. Maar Go Ahead vindt binnen een dag een goede nieuwe trainer. Gelukkig voor Go Ahead was de technisch manager niet op vakantie in de belangrijkste periode van het jaar ... De nieuwe trainer, Melvin Boel van Dordrecht, heb ik hier al op 13, 17, 21, 24 en 25 mei aangeraden als nieuwe trainer van ADO. Ik weet natuurlijk niet of het Joris Mathijsen zou zijn gelukt om Boel vast te leggen voordat Go Ahead dat deed, maar als je je eigen vakantie belangrijker vindt dan het aantrekken van de nieuwe trainer, lukt dat in ieder geval niet. En dan te bedenken dat het vertrek van Kalezic toch veel minder verrassend mag worden genoemd dan het vertrek van Simonis, die net zijn contract had verlengd. Zie hier het verschil tussen professionaliteit en amateurisme. Hoewel, er zijn veel amateurclubs waar ze het minder bont maken ...
Dat hij op vakantie is maakt me niet uit, ook daar zal hij wifi en minimaal 4G op zn telefoon hebben. Tenzij hij door de jungle loopt maar daar vind ik ons Joor niet het type voor.
Wat natuurlijk wel weer om te janken is, is dat we WEER tot vlak voor of vlak na de eerste training pas een trainer hebben. Zoals het er nu naar uit ziet dan. Waar zo een beetje elke bvo nu al selecties kan gaan kneden met al dan niet een nieuwe technische staf wordt het bij ons opnieuw paniekwerk op het laatste moment. Ik begrijp ook wel dat we geen aantrekkelijke club zijn voor een gemiddelde trainer maar ik ben deze gang van zaken met onze AD en TD meer dan zat aan het raken.
Wat natuurlijk wel weer om te janken is, is dat we WEER tot vlak voor of vlak na de eerste training pas een trainer hebben. Zoals het er nu naar uit ziet dan. Waar zo een beetje elke bvo nu al selecties kan gaan kneden met al dan niet een nieuwe technische staf wordt het bij ons opnieuw paniekwerk op het laatste moment. Ik begrijp ook wel dat we geen aantrekkelijke club zijn voor een gemiddelde trainer maar ik ben deze gang van zaken met onze AD en TD meer dan zat aan het raken.
2
|
Vrijdag 13 juni 2025 om 08:21 uur |
Club Achter de Duinen:
Nieuwsbericht op Club Achter de Duinen:
'ADO doet Kalezic aanbieding'
ADO Den Haag heeft Darije Kalezic een aanbieding gedaan voor een nieuwe contract.
Lees het nieuwsbericht
Nieuwsbericht op Club Achter de Duinen:
'ADO doet Kalezic aanbieding'
ADO Den Haag heeft Darije Kalezic een aanbieding gedaan voor een nieuwe contract.
Lees het nieuwsbericht
Die Joor & Naat zijn ook een mooi stelletje voor op de schoorsteenmantel hoor, sjezus
4
|
Zaterdag 26 april 2025 om 11:42 uur |
ADO079:
Ik heb het idee dat je een beetje langs jezelf heen aan het praten bent. Dat maakt niet uit, maar er zijn een aantal feiten (die overigens gewoon openbaar zijn) en dat is dat wij met afstand de grootste uitgaven hebben van in elk geval de kkd.
Verhoudingsgewijs (dus naar rato van uitgaven) geven wij ook het meeste uit aan personeel. En daaropvolgend ook aan het technische gedeelte. Dan kunnen we wel discussieren of dat meer of minder had moeten zijn maar het is natuurlijk wel vrij apart dat wij met meer uitgaven aan het technische gedeelte niet eens in de top 5 van betere selecties staan. En volgens mij vind jij dat ook een beetje gek maar zit je 'te diep' in je eigen draai dat je dat niet toe kunt geven.
Ik heb het idee dat je een beetje langs jezelf heen aan het praten bent. Dat maakt niet uit, maar er zijn een aantal feiten (die overigens gewoon openbaar zijn) en dat is dat wij met afstand de grootste uitgaven hebben van in elk geval de kkd.
Verhoudingsgewijs (dus naar rato van uitgaven) geven wij ook het meeste uit aan personeel. En daaropvolgend ook aan het technische gedeelte. Dan kunnen we wel discussieren of dat meer of minder had moeten zijn maar het is natuurlijk wel vrij apart dat wij met meer uitgaven aan het technische gedeelte niet eens in de top 5 van betere selecties staan. En volgens mij vind jij dat ook een beetje gek maar zit je 'te diep' in je eigen draai dat je dat niet toe kunt geven.
Dan lees je verkeerd. Ik heb het puur over het potje dat wij te besteden hebben cq. uitgeven aan speler salarissen. En daar zit niet veel verschil in met andere top kkd clubs. Dat wij een hogere begroting hebben zegt dus niet dat wij betere/duurdere spelers kunnen halen dan de concurrentie. Veel mensen denken dat wel en dat lees je hier ook terug. Er is door voorgangers van Naat en Joor een dikke puinhoop gemaakt die je niet zo snel even wegpoetst. Buiten dat hebben we gewoon mega grote uitgaven (langlopende en kortlopende schulden) die andere clubs (concurrentie) niet hebben en daar kom je niet in 1 seizoen vanaf.
2
|
Dinsdag 4 februari 2025 om 23:24 uur |
Advertentie
slash070:
' Jeugd' zit nu ook al in de sky boxen lees ik net
https://x.com/MaartenTeuniss1/status/1885428569582473456?t=_se5nvLohGan0fBVSEQKSg&s=19
' Jeugd' zit nu ook al in de sky boxen lees ik net
https://x.com/MaartenTeuniss1/status/1885428569582473456?t=_se5nvLohGan0fBVSEQKSg&s=19
Waren Naat en Joor denk ik
1
|
Zondag 2 februari 2025 om 20:03 uur |
Nog 16 wedstrijden en dan zit het 4e seizoen in de KKD er alweer op! 16 wedstrijden die als veredelde oefenpotjes beschouwd kunnen worden, om aan een team te bouwen wat de zoveelste miskleun gaat beleven in de loterij die de play-offs heten.
Doelstellingen van Joor en Naat worden by far niet gehaald, het was voor de zoveelste keer lullen in de ruimte met hoop op een wonder. Hoop is uitgestelde teleurstelling, en ook dat blijkt dit seizoen het geval.
Nee, we worden niet een 2e nac die het vorig jaar wel redde in de play-offs, net als dat we niet een 2e Groningen worden met een eindspurt naar promotie. Simpelweg omdat onze selectie te dun en te slecht is. Ik wou dat het anders was, maar het is zo.
Een man van glas heeft geen goede stand in achter hem staan, een Ideho die teveel wilt en elke keer weer een nieuw mannetje wil passeren ipv een bal af te geven.
Een keeper die talentvol is. Maar wordt afgezeken omdat ie te ver voor zijn goal staat, terwijl de man die de speler van Exc moest verdedigen weer eens de fout in ging.
Alles is in mijn ogen de schuld van 1 iemand, en ik zal dat blijven volhouden tot ie met de noorderzon is vertrokken. Deze babbelzieke vent maakt de selectie van binnen kapot.
Maar vrijdag is het feest hoor, want dan kunnen alle mensen die de club de rug toe hebben gekeerd ineens voor 1.20 naar binnen! Belachelijke actie, waarin men ineens wel de weg weet te vinden naar het stadion.
De club is nog nooit zo ver van mij afgestaan als de laatste jaren. Zelfs met de Chinezen had ik meer binding met mijn / onze FC
Doelstellingen van Joor en Naat worden by far niet gehaald, het was voor de zoveelste keer lullen in de ruimte met hoop op een wonder. Hoop is uitgestelde teleurstelling, en ook dat blijkt dit seizoen het geval.
Nee, we worden niet een 2e nac die het vorig jaar wel redde in de play-offs, net als dat we niet een 2e Groningen worden met een eindspurt naar promotie. Simpelweg omdat onze selectie te dun en te slecht is. Ik wou dat het anders was, maar het is zo.
Een man van glas heeft geen goede stand in achter hem staan, een Ideho die teveel wilt en elke keer weer een nieuw mannetje wil passeren ipv een bal af te geven.
Een keeper die talentvol is. Maar wordt afgezeken omdat ie te ver voor zijn goal staat, terwijl de man die de speler van Exc moest verdedigen weer eens de fout in ging.
Alles is in mijn ogen de schuld van 1 iemand, en ik zal dat blijven volhouden tot ie met de noorderzon is vertrokken. Deze babbelzieke vent maakt de selectie van binnen kapot.
Maar vrijdag is het feest hoor, want dan kunnen alle mensen die de club de rug toe hebben gekeerd ineens voor 1.20 naar binnen! Belachelijke actie, waarin men ineens wel de weg weet te vinden naar het stadion.
De club is nog nooit zo ver van mij afgestaan als de laatste jaren. Zelfs met de Chinezen had ik meer binding met mijn / onze FC
9
|
Maandag 27 januari 2025 om 11:10 uur |
Bolskie:
Kunnen spelers wel individueel gaan aanwijzen als schuldige maar in mijn ogen ligt de fout toch echt al vooraf aan de wedstrijd door heel je opstelling en speelwijze te wijzigen.
Ken er met me pet niet bij dat als er 1 of 2 afwezige zijn je heel t roer omgooit en dan spelers neer zet waar ze nooit spelen nogmaals echt onbegrijpelijk. En erge is nog je word de hele wedstrijd weggespeeld en toch zo blijven spelen.
En dan hoor ik hem nu weer zeggen goede wedstrijd van ons? Man man schiet mij maar oek
Kunnen spelers wel individueel gaan aanwijzen als schuldige maar in mijn ogen ligt de fout toch echt al vooraf aan de wedstrijd door heel je opstelling en speelwijze te wijzigen.
Ken er met me pet niet bij dat als er 1 of 2 afwezige zijn je heel t roer omgooit en dan spelers neer zet waar ze nooit spelen nogmaals echt onbegrijpelijk. En erge is nog je word de hele wedstrijd weggespeeld en toch zo blijven spelen.
En dan hoor ik hem nu weer zeggen goede wedstrijd van ons? Man man schiet mij maar oek
We worden allang in de zeik genomen maar de afgelopen twee seizoenen met deze 🤡 spant echt de kroon. Het trieste is dat hij ECHT in zichzelf gelooft en de marionetten om hem heen incl naat en joor niks durven te zeggen. Zelfs op de tribune is er een hoempapa sfeer en is winst of verlies het minst belangrijk lijkt wel. Als het maar gezellig is🤨🤨
4
|
Zondag 26 januari 2025 om 14:23 uur |
Nu online
priveopcadd, JoostJ, Postalia, 10, boppie, A.D.O en 105 gasten.
Zoek in shoutbox
Spelersklassement
Laatste wedstrijd
Advertentie
Keuken Kampioen Divisie
| 1 | - |




