Welkom in de shoutbox, gast
Kies een pagina
Kees:
3-0 winst overigens voor de onder 21 tegen Fortuna.
3-0 winst overigens voor de onder 21 tegen Fortuna.
Mij net weer een uurtje aan het vrouwenvoetbal van de ADO-dames gewaagd.
WAT IS DAT SLECHT!!!!
Gauw mee stoppen want zoals het nu is wordt er (sponsor)geld over de balk gegooid dat beter zou kunnen worden besteed.
WAT IS DAT SLECHT!!!!
Gauw mee stoppen want zoals het nu is wordt er (sponsor)geld over de balk gegooid dat beter zou kunnen worden besteed.
8
|
Zondag 16 november 2025 om 13:44 uur |
Kees:
Hoofdofficial: Barend belast met aantal gekoppeld ballen.
Hoofdofficial: Barend belast met aantal gekoppeld ballen.
Het taaltje van Kees moet soms een beetje uitgelegd worden. Hij spreekt (en schrijft) het dialect van Voorburg. Hij bedoelt natuurlijk, in goed Haags: het aantal kopballen.
We begrijpen allemaal de kwestie. Maar geen enkele bestuurder heeft het lef (of het idee) een voorstel te doen. Zelfs niet bij het vrouwenvoetbal. Alleen bij de jeugd beweegt iets. Het ettert voort.
We begrijpen allemaal de kwestie. Maar geen enkele bestuurder heeft het lef (of het idee) een voorstel te doen. Zelfs niet bij het vrouwenvoetbal. Alleen bij de jeugd beweegt iets. Het ettert voort.
3
|
Donderdag 30 oktober 2025 om 14:32 uur |
Rob2002:
Vrouwenvoetbal kun je helemaal niet vergelijken met mannenvoetbal.
Qua spel, aantrekkelijkheid, Sponsoring en financien is het gewoon helemaal anders
Qua uitstraling kan het erbij gaan horen maar ook voor deze sport is inmiddels geld belangrijker aan het worden.
Bij ADO staat het nog in de kinderschoenen hoewel er zeker wel potentie is voor in de regio.
Ik heb zoiets van, wie het leuk vindt, kijkt en anders zapp je weg. Net als bij de meeste andere TV programma's.
Ik kijk af en toe maar kom niet naar het stadion en blijf er zeker ook niet voor thuis.
Vrouwenvoetbal kun je helemaal niet vergelijken met mannenvoetbal.
Qua spel, aantrekkelijkheid, Sponsoring en financien is het gewoon helemaal anders
Qua uitstraling kan het erbij gaan horen maar ook voor deze sport is inmiddels geld belangrijker aan het worden.
Bij ADO staat het nog in de kinderschoenen hoewel er zeker wel potentie is voor in de regio.
Ik heb zoiets van, wie het leuk vindt, kijkt en anders zapp je weg. Net als bij de meeste andere TV programma's.
Ik kijk af en toe maar kom niet naar het stadion en blijf er zeker ook niet voor thuis.
Wij waren toonaangevend in het vrouwenvoetbal. Door mismanagement en teveel bezuinigingen zijn we ver afgegleden.
4
|
Dinsdag 14 oktober 2025 om 10:26 uur |
Vrouwenvoetbal kun je helemaal niet vergelijken met mannenvoetbal.
Qua spel, aantrekkelijkheid, Sponsoring en financien is het gewoon helemaal anders
Qua uitstraling kan het erbij gaan horen maar ook voor deze sport is inmiddels geld belangrijker aan het worden.
Bij ADO staat het nog in de kinderschoenen hoewel er zeker wel potentie is voor in de regio.
Ik heb zoiets van, wie het leuk vindt, kijkt en anders zapp je weg. Net als bij de meeste andere TV programma's.
Ik kijk af en toe maar kom niet naar het stadion en blijf er zeker ook niet voor thuis.
Qua spel, aantrekkelijkheid, Sponsoring en financien is het gewoon helemaal anders
Qua uitstraling kan het erbij gaan horen maar ook voor deze sport is inmiddels geld belangrijker aan het worden.
Bij ADO staat het nog in de kinderschoenen hoewel er zeker wel potentie is voor in de regio.
Ik heb zoiets van, wie het leuk vindt, kijkt en anders zapp je weg. Net als bij de meeste andere TV programma's.
Ik kijk af en toe maar kom niet naar het stadion en blijf er zeker ook niet voor thuis.
2
|
Dinsdag 14 oktober 2025 om 10:15 uur |
Aad:
Ik ben zo'n gek die een paar keer naar een (deel van een) wedstrijd heeft zitten kijken. Mijn advies: onmiddellijk stoppen met vrouwenvoetbal bij ADO en dat geld lekker gebruiken voor het goed opzetten van de scouting bij de mannen.
Het heeft bij tijd en wijlen niet eens met voetbal te maken wat de dames doen. Kippen zonder kop, weg is weg, elkaar lukraak aanspelen en weinig inzet.
Ik ben zo'n gek die een paar keer naar een (deel van een) wedstrijd heeft zitten kijken. Mijn advies: onmiddellijk stoppen met vrouwenvoetbal bij ADO en dat geld lekker gebruiken voor het goed opzetten van de scouting bij de mannen.
Het heeft bij tijd en wijlen niet eens met voetbal te maken wat de dames doen. Kippen zonder kop, weg is weg, elkaar lukraak aanspelen en weinig inzet.
2
|
Dinsdag 14 oktober 2025 om 09:24 uur |
Advertentie
Chiva:
Sinds het vertrek van Polak bij het vrouwenelftal zijn de prestaties steeds minder geworden. De keuze voor Glotzbach vond ik dan ook een hele bijzondere. Als je nu ook kijkt naar de ploeg dan is de inzet en het gif volledig verdwenen. Je hebt niet de beste selectie maar wel een die makkelijk met de subtop mee kan doen. Hopelijk wordt er op tijd ingegrepen want er is nog van alles te winnen. Ook hier zal een jonge trainer net als bij de mannen een verstandige keuze zijn want met Glotzbach gaat het niks worden er is jammer genoeg geen chemie met onze dames.
Sinds het vertrek van Polak bij het vrouwenelftal zijn de prestaties steeds minder geworden. De keuze voor Glotzbach vond ik dan ook een hele bijzondere. Als je nu ook kijkt naar de ploeg dan is de inzet en het gif volledig verdwenen. Je hebt niet de beste selectie maar wel een die makkelijk met de subtop mee kan doen. Hopelijk wordt er op tijd ingegrepen want er is nog van alles te winnen. Ook hier zal een jonge trainer net als bij de mannen een verstandige keuze zijn want met Glotzbach gaat het niks worden er is jammer genoeg geen chemie met onze dames.
Ik ben zo'n gek die een paar keer naar een (deel van een) wedstrijd heeft zitten kijken. Mijn advies: onmiddellijk stoppen met vrouwenvoetbal bij ADO en dat geld lekker gebruiken voor het goed opzetten van de scouting bij de mannen.
Het heeft bij tijd en wijlen niet eens met voetbal te maken wat de dames doen. Kippen zonder kop, weg is weg, elkaar lukraak aanspelen en weinig inzet.
Het heeft bij tijd en wijlen niet eens met voetbal te maken wat de dames doen. Kippen zonder kop, weg is weg, elkaar lukraak aanspelen en weinig inzet.
5
|
Dinsdag 14 oktober 2025 om 08:04 uur |
Vakkie-G:
Word het niet eens tijd dat ze het vrouwenvoetbal in den haag gaan professionaliseren
We lopen achter in den haag dames en heren
We worden voorbij gestreeft door heracles Nac NEC Go Ahead etc etc
Geeft het beesie maar een naam
Word het niet eens tijd dat ze het vrouwenvoetbal in den haag gaan professionaliseren
We lopen achter in den haag dames en heren
We worden voorbij gestreeft door heracles Nac NEC Go Ahead etc etc
Geeft het beesie maar een naam
Hoezo voorbijgestreefd. Het vrouwenvoetbal wordt al jaren gedomineerd door Twente, Ajax en PSV. Feyenoord vindt maar moeizaam aansluiting maar hoort in ieder geval bij de top-4. Die eerste drie doen zelf nauwelijks aan jeugd maar kapen de goede speelsters weg bij de lagere clubs zoals ADO.
Fortuna Sittard heeft met de nodige financiƫle offers geprobeerd hier tussen te komen maar is ondertussen afgehaakt. Te duur.
Mijn advies: lekker stoppen met vrouwenvoetbal bij ADO en zeker niet meer geld aan besteden. Nog meer dan bij de mannen ben je opleidingsclub voor de "grote" 3. En laat NAC etc. maar fijn hun zuurverdiende geld uitgeven aan het trekken aan een dood paard.
Fortuna Sittard heeft met de nodige financiƫle offers geprobeerd hier tussen te komen maar is ondertussen afgehaakt. Te duur.
Mijn advies: lekker stoppen met vrouwenvoetbal bij ADO en zeker niet meer geld aan besteden. Nog meer dan bij de mannen ben je opleidingsclub voor de "grote" 3. En laat NAC etc. maar fijn hun zuurverdiende geld uitgeven aan het trekken aan een dood paard.
5
|
Donderdag 14 augustus 2025 om 10:44 uur |
Gast
ADO Zuidplas:
Zolang ze er niet in slaagt om een sponsor op het shirt te krijgen en wat meer volk op de hoofdtribune zal de hand sowieso op de knip blijven en de club nog jaren in de kkd.
Helaas heeft Bolt geen eigen netwerk met sponsors uit de Haagse regio.
Of kunnen we misschien rouleren met sponsoren binnen het netwerk zoals met spelers?
Zolang ze er niet in slaagt om een sponsor op het shirt te krijgen en wat meer volk op de hoofdtribune zal de hand sowieso op de knip blijven en de club nog jaren in de kkd.
Helaas heeft Bolt geen eigen netwerk met sponsors uit de Haagse regio.
Of kunnen we misschien rouleren met sponsoren binnen het netwerk zoals met spelers?
Schande dat het mens er nog zit ze is allesbehalve visitekaartje voor de club. Nogal logisch dat sponsors wegblijven door haar. Ze heeft nog helemaal niets zinnigs gezegd. Ze wilde vrouwenvoetbal minstens zon budget als mannen hahahaha. Met de open dag loop ze weer met haar sjoelbak te sjeulen. Lekkere uitstraling zij voor een profclub man man man wat een portret is dat
8
|
Woensdag 23 juli 2025 om 10:56 uur |
Chiva:
Kan meneer Bleek zijn fatsoen houden over onze AD. Er zitten hier zoveel vrouwenhaters. Dat zal er wel mee te maken hebben dat ze thuis niks te vertellen hebben. In het herenvoetbal kan men nog een hoop leren van het vrouwenvoetbal zeker wat fatsoen en respect betreft.
Kan meneer Bleek zijn fatsoen houden over onze AD. Er zitten hier zoveel vrouwenhaters. Dat zal er wel mee te maken hebben dat ze thuis niks te vertellen hebben. In het herenvoetbal kan men nog een hoop leren van het vrouwenvoetbal zeker wat fatsoen en respect betreft.
Vrouwenvoetbal? Hou op schei uit. Dit zou verboden moeten worden om dit op betaald niveau te doen. Gek op voetbal? Ga lekker met een groep op het malieveld een balletje trappen
1
|
Vrijdag 11 juli 2025 om 21:23 uur |
Nu online
priveopcadd, buurmanBrutus en 60 gasten.
Zoek in shoutbox
Kies een pagina
Spelersklassement
Laatste wedstrijd
Advertentie
Keuken Kampioen Divisie
| 1 | - |




