Welkom in de shoutbox, gast
Leidado:
Ia allemaal leuk deze psychologie van de koude grond. Vrienden team zo goed in de kleedkamer, top voor de sfeer. Nou rond de jaarwisseling toen het even minder liep werden deze argumenten hier aan de schandpaal genageld zonder pardon. En zo moet het ook zijn door dit prachtige seizoen verliezen de meeste van ons de realiteit uit het oog. We zijn een professionele voetbal organisatie die het moet hebben van spelers die op het veld het verschil maken en niet in de kleedkamer. Wil jullie wel is horen als we er strakjes misschien 5 op een rij verliezen ( wat zomaar zou kunnen). Dat we voor gezelligheid hebben gekozen ipv kwaliteit. Dan komt Robin peter aan de beurt en dan wotte bla bla bla. Laten we realistisch wezen wij zijn zeker niet in de positie om een speler erbij te houden voor de gezelligheid
Ia allemaal leuk deze psychologie van de koude grond. Vrienden team zo goed in de kleedkamer, top voor de sfeer. Nou rond de jaarwisseling toen het even minder liep werden deze argumenten hier aan de schandpaal genageld zonder pardon. En zo moet het ook zijn door dit prachtige seizoen verliezen de meeste van ons de realiteit uit het oog. We zijn een professionele voetbal organisatie die het moet hebben van spelers die op het veld het verschil maken en niet in de kleedkamer. Wil jullie wel is horen als we er strakjes misschien 5 op een rij verliezen ( wat zomaar zou kunnen). Dat we voor gezelligheid hebben gekozen ipv kwaliteit. Dan komt Robin peter aan de beurt en dan wotte bla bla bla. Laten we realistisch wezen wij zijn zeker niet in de positie om een speler erbij te houden voor de gezelligheid
Yep, sfeer is altijd goed als je wint en in de prijzen valt, dan is het ook in de mee fietsende bestuurskamer rustig. 'Als je wint heb je vrienden', net als in het echte leven.
ADO Den Haag is nu hot, soort van in de mode. Club moet doorpakken op alle fronten om een echte eredivisieclub te worden én te blijven. Hangt wel van de verdere Bolt investeringen af, en de juiste mensen die daar weg mee weten.
Zal uiteindelijk ook wat binnen moeten komen, Bolt lijkt mij geen supporter met geld zoals een V. Seumeren.
ADO Den Haag is nu hot, soort van in de mode. Club moet doorpakken op alle fronten om een echte eredivisieclub te worden én te blijven. Hangt wel van de verdere Bolt investeringen af, en de juiste mensen die daar weg mee weten.
Zal uiteindelijk ook wat binnen moeten komen, Bolt lijkt mij geen supporter met geld zoals een V. Seumeren.
6
|
Zondag 19 april 2026 om 11:09 uur |
Justinfcdh:
https://c.org/LL7SfG4Xt6
KlIK OP DE LINK EN TEKEN DE PETITIE #diogomoetblijvenđź”°
https://c.org/LL7SfG4Xt6
KlIK OP DE LINK EN TEKEN DE PETITIE #diogomoetblijvenđź”°
Even een bump voorbij de ellende...
https://c.org/LL7SfG4Xt6
KlIK OP DE LINK EN TEKEN DE PETITIE #diogomoetblijvenđź”°
Zeker in de Eredivisie zal hij regelmatig zijn waarde bewijzen, vooral tegen sterke, meer statische spitsen..
Spitsen als Saibari, Weghorst, Lauritsen, Veerman zullen niet echt wakker liggen van "zone-verdedigers" als Waem en Hokke.
Wel van een kuitenbijter die continu op hun nek zit.
Juist omdat hij
- een heel ander type CV is, dan wat we verder hebben,
- weet wanneer hij een vuurtje op het veld moet aansteken
- duels aangaat en wint
- ook nog ingezet kan worden als kopsterke pinchhitter
- de meest "Haagse" speler is in jaren
heb ik al voor de petitie gestemd.
https://c.org/LL7SfG4Xt6
KlIK OP DE LINK EN TEKEN DE PETITIE #diogomoetblijvenđź”°
Zeker in de Eredivisie zal hij regelmatig zijn waarde bewijzen, vooral tegen sterke, meer statische spitsen..
Spitsen als Saibari, Weghorst, Lauritsen, Veerman zullen niet echt wakker liggen van "zone-verdedigers" als Waem en Hokke.
Wel van een kuitenbijter die continu op hun nek zit.
Juist omdat hij
- een heel ander type CV is, dan wat we verder hebben,
- weet wanneer hij een vuurtje op het veld moet aansteken
- duels aangaat en wint
- ook nog ingezet kan worden als kopsterke pinchhitter
- de meest "Haagse" speler is in jaren
heb ik al voor de petitie gestemd.
7
|
Zaterdag 18 april 2026 om 07:39 uur |
Aad:
Begrijp ik goed dat jij een werkgever hebt die het goed vindt dat je na een bedrijfsfeestje 2 dagen later als een zoutzak er bij loopt en niets presteert?
Dan heb je mazzel dat ik je baas niet bent.
Begrijp ik goed dat jij een werkgever hebt die het goed vindt dat je na een bedrijfsfeestje 2 dagen later als een zoutzak er bij loopt en niets presteert?
Dan heb je mazzel dat ik je baas niet bent.
Echt zo ontzettend niet mee eens. Als ik mijn targers gehaald heb, dan mag ik zeker wel even rustig aan doen.
En kijk jij wel voetbal? Op alle niveaus gebeurd dit. Als Duitsland zijn eerste twee wedstrijden op het WK wint, dan starten ze de derde wedstrijd met een B elftal. Gebeurd echt overal. Daar hoef je niet eens een feestje voor te hebben.
Zal wel weer de oude mentaliteit zijn. Nou ik ben 53, kan me ook wel eens aan jongeren op de wervloer storen, maar dit kan me echt aan mijn reet roesten. Trots op die gasten!
En kijk jij wel voetbal? Op alle niveaus gebeurd dit. Als Duitsland zijn eerste twee wedstrijden op het WK wint, dan starten ze de derde wedstrijd met een B elftal. Gebeurd echt overal. Daar hoef je niet eens een feestje voor te hebben.
Zal wel weer de oude mentaliteit zijn. Nou ik ben 53, kan me ook wel eens aan jongeren op de wervloer storen, maar dit kan me echt aan mijn reet roesten. Trots op die gasten!
10
|
Maandag 13 april 2026 om 14:02 uur |
Aad:
Inderdaad mooie wedstrijd hiervoor. Ik verwacht een mak RKC want die gaan zich sparen voor de nacompetitie. Geen rode kaarten of blessures. Goede condities voor een debuut in de hoofdmacht.
Inderdaad mooie wedstrijd hiervoor. Ik verwacht een mak RKC want die gaan zich sparen voor de nacompetitie. Geen rode kaarten of blessures. Goede condities voor een debuut in de hoofdmacht.
RKC moet nog oppassen voor nacompetitie want ze moeten wel 8ste worden....de 9de plaats kan wel eens niet genoeg zijn als Vitesse de 4de periode wint. Den Bosch ligt ook nog op de loer....
1
|
Donderdag 9 april 2026 om 16:17 uur |
HB:
Voorop gesteld vind ik Nikiema een bovengemiddelde lijnkeeper die als ie het simpel houd heel goed kan mee voetballen!
Z'n zwaktes liggen bij t uitkomen, zowel op voorzetten en als spelers alleen op hem afkomen..
Dit zijn onderdelen die je hem kan leren, en zal steeds beter gaan als ie er een paar pakt, vertrouwen in dat het wel anders kan.
hij staat nu midden in zn goal bijna op de doellijn, bij dreigende voorzetten vanaf de zijkant, zou beter 1 stap achteruit doen en 2/3 meter verder uit zn goal gaan staan..
heb je meer overzicht voor je en je bent met 2 stappen op de 6 meterlijn..
zijn maar weinig spelers die dan ala v mieghem de bal hard bij de eerste paal erin krijgen ;-)
bij t uit zn goal komen op een doorgebroken speler,(net zoals vanavond 2x) komt hij 6 meter uit zn goal en blijft daar staan wachten, benen wijd uit elkaar en plat op zn voeten, hupt met 2 benen tegelijk vooruit, wss om zo een lage bal met zn voeten te kunnen pakken..
zo is t onmogelijk om nog naar een hoek te duiken, je heup blokt dat..je kan dan alleen nog achteruit vallen, en je geeft de aanvaller te veel tijd om te denken wat te doen..
hij zou direct als je ziet dat er 1 doorbreekt naar de penaltystip moeten, van daar uit "tippel' je op je voorvoeten, knieen tegen elkaar, handen laag langs je lichaam, langzaam vooruit, is de speler 10 meter van je af dan wacht je tot hij de bal aanraakt/naar voren speelt en op dat moment knal je op m af,
je kan m dan blokken of naar de zijkant dwingen door uit te vallen en zo de verdediger nog een kans te geven die er achter aan komt..
zo hebben ze t mij geleerd ;-)
Voorop gesteld vind ik Nikiema een bovengemiddelde lijnkeeper die als ie het simpel houd heel goed kan mee voetballen!
Z'n zwaktes liggen bij t uitkomen, zowel op voorzetten en als spelers alleen op hem afkomen..
Dit zijn onderdelen die je hem kan leren, en zal steeds beter gaan als ie er een paar pakt, vertrouwen in dat het wel anders kan.
hij staat nu midden in zn goal bijna op de doellijn, bij dreigende voorzetten vanaf de zijkant, zou beter 1 stap achteruit doen en 2/3 meter verder uit zn goal gaan staan..
heb je meer overzicht voor je en je bent met 2 stappen op de 6 meterlijn..
zijn maar weinig spelers die dan ala v mieghem de bal hard bij de eerste paal erin krijgen ;-)
bij t uit zn goal komen op een doorgebroken speler,(net zoals vanavond 2x) komt hij 6 meter uit zn goal en blijft daar staan wachten, benen wijd uit elkaar en plat op zn voeten, hupt met 2 benen tegelijk vooruit, wss om zo een lage bal met zn voeten te kunnen pakken..
zo is t onmogelijk om nog naar een hoek te duiken, je heup blokt dat..je kan dan alleen nog achteruit vallen, en je geeft de aanvaller te veel tijd om te denken wat te doen..
hij zou direct als je ziet dat er 1 doorbreekt naar de penaltystip moeten, van daar uit "tippel' je op je voorvoeten, knieen tegen elkaar, handen laag langs je lichaam, langzaam vooruit, is de speler 10 meter van je af dan wacht je tot hij de bal aanraakt/naar voren speelt en op dat moment knal je op m af,
je kan m dan blokken of naar de zijkant dwingen door uit te vallen en zo de verdediger nog een kans te geven die er achter aan komt..
zo hebben ze t mij geleerd ;-)
Klopt op zich wat je zegt qua techniek/tactiek voor een keeper bij het uitkomen.
Met 1 aanvulling…
Het inhouden op enige afstand van de tegenstander doe je zodat die speler gaat nadenken ipv op intuĂŻtie en snelheid links of rechts langs je te gaan.
Door sat nadenken en verwarring die daardoor kan ontstaan, kan je als keeper de controle in de situatie krijgen.
Ondanks dat je de bal nog niet hebt.
En juist Nikiema beheerst dat heel goed.
In veruit de meeste 1 tegen1 situaties komt hij daardoor als overwinnaar uit de strijd.
De 0-1 en 0-2 van gisteren zijn andere situaties.
Doordat onze (centrale) verdedigers met zijn allen achter de man met de bal aanlopen, moet Nikiema rekening houden met 2 scenario’s.
1 de speler met de bal gaat zelf schieten
2 de bal wordt afgelegd op volledig vrijgelaten meelopende speler.
Tot dat de bal wordt afgelegd, moet hij zich richten op de man met de bal.
Pas als de bal wordt afgelegd moet hij omschakelen, waardoor hij feitelijk al te laat is om een 1 tegen 1 aan te gaan.
Zoals net al gepost, zie je in de 2e helft dat Diogo Tomas juist wel de meelopende speler afschermt.
En wint Nikiema de 1 tegen 1 omdat hij dan wel volledig voor de man met de bal kan gaan.
Wat mij betreft waren de 0-1 en 0-2 gisteren dus absoluut geen fouten van Nikiema maar van de centrale verdedigers.
Met 1 aanvulling…
Het inhouden op enige afstand van de tegenstander doe je zodat die speler gaat nadenken ipv op intuĂŻtie en snelheid links of rechts langs je te gaan.
Door sat nadenken en verwarring die daardoor kan ontstaan, kan je als keeper de controle in de situatie krijgen.
Ondanks dat je de bal nog niet hebt.
En juist Nikiema beheerst dat heel goed.
In veruit de meeste 1 tegen1 situaties komt hij daardoor als overwinnaar uit de strijd.
De 0-1 en 0-2 van gisteren zijn andere situaties.
Doordat onze (centrale) verdedigers met zijn allen achter de man met de bal aanlopen, moet Nikiema rekening houden met 2 scenario’s.
1 de speler met de bal gaat zelf schieten
2 de bal wordt afgelegd op volledig vrijgelaten meelopende speler.
Tot dat de bal wordt afgelegd, moet hij zich richten op de man met de bal.
Pas als de bal wordt afgelegd moet hij omschakelen, waardoor hij feitelijk al te laat is om een 1 tegen 1 aan te gaan.
Zoals net al gepost, zie je in de 2e helft dat Diogo Tomas juist wel de meelopende speler afschermt.
En wint Nikiema de 1 tegen 1 omdat hij dan wel volledig voor de man met de bal kan gaan.
Wat mij betreft waren de 0-1 en 0-2 gisteren dus absoluut geen fouten van Nikiema maar van de centrale verdedigers.
6
|
Zaterdag 4 april 2026 om 15:44 uur |
Advertentie
Nu online
yesyes, buurmanBrutus en 76 gasten.
Zoek in shoutbox
Spelersklassement
Laatste wedstrijd
Advertentie
Keuken Kampioen Divisie
| 1 | - |




