Welkom in de shoutbox, gast
TheMariner:
Misschien heb ik het mis maar volgens mij spelen we al een aantal seizoenen zonder een creatieve aanvallende middenvelder die makkelijk kan scoren. Ik ben van mening dat je bijna altijd zo’n soort speler in je elftal moet hebben die met goals en assists bij ongeveer 25 doelpunten betrokken is. En zeker wij hebben nu zo’n speler nodig omdat tegenstanders snel genoeg het ‘trucje Reischl’ door gaan krijgen denk ik en hem dan dubbel gaan dekken. En dan zijn er volgens mij nu nog te weinig anderen die genoeg kunnen scoren. En juist omdat wij in dit systeem hoog gaan spelen en met onze (beperkte) achterhoede ben ik bang dat we vaker in het mes zullen gaan lopen. Dat hoeft geen ramp te zijn als je dan maar genoeg scorend vermogen hebt. Maar ja, helaas had ik de afgelopen drie seizoenen gelijk met mijn wantrouwen, en ik hoop oprecht dat jij dit seizoen gelijk gaat krijgen en we zo’n middenvelder niet nodig hebben.
Misschien heb ik het mis maar volgens mij spelen we al een aantal seizoenen zonder een creatieve aanvallende middenvelder die makkelijk kan scoren. Ik ben van mening dat je bijna altijd zo’n soort speler in je elftal moet hebben die met goals en assists bij ongeveer 25 doelpunten betrokken is. En zeker wij hebben nu zo’n speler nodig omdat tegenstanders snel genoeg het ‘trucje Reischl’ door gaan krijgen denk ik en hem dan dubbel gaan dekken. En dan zijn er volgens mij nu nog te weinig anderen die genoeg kunnen scoren. En juist omdat wij in dit systeem hoog gaan spelen en met onze (beperkte) achterhoede ben ik bang dat we vaker in het mes zullen gaan lopen. Dat hoeft geen ramp te zijn als je dan maar genoeg scorend vermogen hebt. Maar ja, helaas had ik de afgelopen drie seizoenen gelijk met mijn wantrouwen, en ik hoop oprecht dat jij dit seizoen gelijk gaat krijgen en we zo’n middenvelder niet nodig hebben.
Je ziet wel in de laatste paar wedstrijden dat Vlak aantal maal in de buurt van de goal komt, en/maar dat was ook zo voor De Ruijter, voor Sylla, en de buitenspelers. Ik heb de indruk dat Robin Peter van dynamiek en onvoorspelbaarheid gebruik wil maken om het lastiger te maken om Reischl dubbele dekking te geven (met hopelijk wat goaltjes als gevolg).
Vereiste is dan wel dat je voldoende scorend vermogen hebt - of dat nu vanuit Vlak komt, of de buitenspelers, of de wingbacks. Interessant genoeg laat Sylla al een tijdje zien meer scorend vermogen dan Peupion te hebben. De niet-effectieve-linksbuiten-situatie verandert hopelijk zodra/als Balentien-Mul wordt vastgelegd. En gelukkig legt Van Mieghem er ook nog wel 's een paar in, los van de assists die hij geeft.
We gaan het allemaal in de komende weken zien!
Vereiste is dan wel dat je voldoende scorend vermogen hebt - of dat nu vanuit Vlak komt, of de buitenspelers, of de wingbacks. Interessant genoeg laat Sylla al een tijdje zien meer scorend vermogen dan Peupion te hebben. De niet-effectieve-linksbuiten-situatie verandert hopelijk zodra/als Balentien-Mul wordt vastgelegd. En gelukkig legt Van Mieghem er ook nog wel 's een paar in, los van de assists die hij geeft.
We gaan het allemaal in de komende weken zien!
3
|
Maandag 4 augustus 2025 om 15:21 uur |
Advertentie
Aad:
De negatieve invloed van MN op de ontwikkeling (of liever achteruitgang) van de club is niet alleen van nu en zeker niet van het laatste seizoen. De ontsporing van MN is begonnen in de jaren 70 in het Zuiderpark en daarna is die ontsporing nagenoeg ieder jaar weer teruggekomen. En er is nog geen AD of aandeelhouder die het heeft kunnen stoppen.
Ikzelf ben een van die 70-er jaren supporters en kijk bepaaldelijk niet met trots terug op die tijd. Maar toen vond ik mijzelf een erg stoere bink. Net als die eikels die zich nu niet kunnen gedragen.
De negatieve invloed van MN op de ontwikkeling (of liever achteruitgang) van de club is niet alleen van nu en zeker niet van het laatste seizoen. De ontsporing van MN is begonnen in de jaren 70 in het Zuiderpark en daarna is die ontsporing nagenoeg ieder jaar weer teruggekomen. En er is nog geen AD of aandeelhouder die het heeft kunnen stoppen.
Ikzelf ben een van die 70-er jaren supporters en kijk bepaaldelijk niet met trots terug op die tijd. Maar toen vond ik mijzelf een erg stoere bink. Net als die eikels die zich nu niet kunnen gedragen.
Echt een bizarre reactie dit.. ik heb hem 2 keer gelezen en ik snap echt niks van je betoog.
Zonder MN was er geen sfeer want we hoeven het niet te hebben van de mannen achter het goal die een SCC krijgen van de club omdat ze zo lief zijn. (Terwijl er 1 verantwoordelijk was voor de chaos bij Excelsior uit 2 seizoenen geleden, en daar amper een SV voor heeft gehad, waar een ‘normale supporter’ vast en zeker 3 jaar niet meer welkom zou zijn geweest)
Ze hebben het van hogerhand een keer geprobeerd, MN weg te vegen.. Aan het begin van het nieuwe stadion, met het resultaat dat elke wedstrijd een leeg middenvak had. Toen in de play-offs heeft MN hun plekje weer terug gepikt en dat resulteerde gelijk in meer sfeer!
De sfeer van de laatste 2 seizoenen wordt echt gemaakt door MN, door niemand anders… kinderen uit de buurt spreken vol lof over de gasten, want weet je nog mama toen MN naar ons ging zwaaien en wij mee moesten zingen met: ‘het zijn kampioenen’
Maar blijkbaar vinden 18 mensen (en counting) jouw bericht wel waarheid en willen jullie liever een vak vol met mensen met klappertjes in de hand die de hele tijd HUP ADO zingen…
Mij zal je in ieder geval nooit van MN wegkrijgen
Zonder MN was er geen sfeer want we hoeven het niet te hebben van de mannen achter het goal die een SCC krijgen van de club omdat ze zo lief zijn. (Terwijl er 1 verantwoordelijk was voor de chaos bij Excelsior uit 2 seizoenen geleden, en daar amper een SV voor heeft gehad, waar een ‘normale supporter’ vast en zeker 3 jaar niet meer welkom zou zijn geweest)
Ze hebben het van hogerhand een keer geprobeerd, MN weg te vegen.. Aan het begin van het nieuwe stadion, met het resultaat dat elke wedstrijd een leeg middenvak had. Toen in de play-offs heeft MN hun plekje weer terug gepikt en dat resulteerde gelijk in meer sfeer!
De sfeer van de laatste 2 seizoenen wordt echt gemaakt door MN, door niemand anders… kinderen uit de buurt spreken vol lof over de gasten, want weet je nog mama toen MN naar ons ging zwaaien en wij mee moesten zingen met: ‘het zijn kampioenen’
Maar blijkbaar vinden 18 mensen (en counting) jouw bericht wel waarheid en willen jullie liever een vak vol met mensen met klappertjes in de hand die de hele tijd HUP ADO zingen…
Mij zal je in ieder geval nooit van MN wegkrijgen
9
|
Dinsdag 29 juli 2025 om 06:28 uur |
Eeuwig Den Haag:
Henk Veerman in de beoogde speelstijl van Robin Peter. Zelden zo een mismatch gehoord.
Henk Veerman in de beoogde speelstijl van Robin Peter. Zelden zo een mismatch gehoord.
Dan moeten we snel Bonis terughalen.
Hoog druk zetten is iets anders dan als een kip zonder kop rondrennen.
Alle linies inclusief je laatste moeten compact en dus ver van de goal staan, wat bij ons een groot risico is.
Hoog druk zetten is iets anders dan als een kip zonder kop rondrennen.
Alle linies inclusief je laatste moeten compact en dus ver van de goal staan, wat bij ons een groot risico is.
3
|
Donderdag 24 juli 2025 om 16:54 uur |
bommetjebas:
Het zou welleens echt heel leuk voetbal kunnen worden met Silva en Reischl, Maasland, de Ruijter, Vlak, Kilo en Van Mieghem en (hopelijk) Mul
Het zou welleens echt heel leuk voetbal kunnen worden met Silva en Reischl, Maasland, de Ruijter, Vlak, Kilo en Van Mieghem en (hopelijk) Mul
De kans is aanzienlijk dat we De Ruijter kwijt gaan raken aan SC Heerenveen. Die hebben zich voor hem gemeld.
Verder hoop ik oprecht dat Maasland goed terug weet de komen van een kruisbandblessure. Alleen vergeten mensen schijnbaar dat hij in de jeugd nooit rendement heeft gehad en in het eerste vooralsnog ook geen goal óf assist achter z’n naam heeft staan. (Ik weet niet of dat mislukte schot officieel als assist de boeken in is gegaan.)
Dus de mensen die zeggen dat Maasland nodig werd gemist praten elkaar vooral na, want hij heeft tot op heden niets geleverd. Je kunt wel zien dat er een speler in hem zit. Nu is het dadelijk tijd om te kijken of hij ook van echte waarde kan worden. Anders heb je een blaffende buitenspeler die nooit bijt.
Verder hoop ik oprecht dat Maasland goed terug weet de komen van een kruisbandblessure. Alleen vergeten mensen schijnbaar dat hij in de jeugd nooit rendement heeft gehad en in het eerste vooralsnog ook geen goal óf assist achter z’n naam heeft staan. (Ik weet niet of dat mislukte schot officieel als assist de boeken in is gegaan.)
Dus de mensen die zeggen dat Maasland nodig werd gemist praten elkaar vooral na, want hij heeft tot op heden niets geleverd. Je kunt wel zien dat er een speler in hem zit. Nu is het dadelijk tijd om te kijken of hij ook van echte waarde kan worden. Anders heb je een blaffende buitenspeler die nooit bijt.
5
|
Donderdag 24 juli 2025 om 10:51 uur |
Club Achter de Duinen
Nieuwsbericht op Club Achter de Duinen:
Silva-Richards: neusje voor de goal
Ruben Silva-Richards, de nieuwe aanvaller van ADO Den Haag, wist in het beloftenelftal van Estoril veelvuldig het net te vinden.
Lees het nieuwsbericht
Silva-Richards: neusje voor de goal
Ruben Silva-Richards, de nieuwe aanvaller van ADO Den Haag, wist in het beloftenelftal van Estoril veelvuldig het net te vinden.
Lees het nieuwsbericht
2
|
Woensdag 23 juli 2025 om 21:56 uur |
Nu online
priveopcadd, bennyboy1960, James, Sjaak69 en 79 gasten.
Zoek in shoutbox
Spelersklassement
Laatste wedstrijd
Advertentie
Keuken Kampioen Divisie
| 1 | - |




