Welkom in de shoutbox, gast
Kies een pagina
Law:
Natuurlijk is dit zwaar klote en het ergste wat je eigenlijk op technisch vlak kan hebben. Overigens kwam ook naar voren dat de deur van Joris inderdaad altijd open staat/stond. Maar dit soort gesprekken kwamen natuurlijk ook wel terecht bij de trainer…en dat zou dan een situatie gecreëerd worden dat spelers ook niet zo snel bij Joris binnen zouden wandelen voor een gesprek
Natuurlijk is dit zwaar klote en het ergste wat je eigenlijk op technisch vlak kan hebben. Overigens kwam ook naar voren dat de deur van Joris inderdaad altijd open staat/stond. Maar dit soort gesprekken kwamen natuurlijk ook wel terecht bij de trainer…en dat zou dan een situatie gecreëerd worden dat spelers ook niet zo snel bij Joris binnen zouden wandelen voor een gesprek
Vind dat toch wel zwak en tegenvallend om na afloop tegen een journalist te klagen en verzoeken om anoniem te blijven. Had op dat moment je mond opengedaan denk ik dan, had veel narigheid gescheeld voor iedereen. Ook niet echt best van de directie nergens van op de hoogte te zijn geweest, zoiets als inzicht, mensenkennis, 'een goed verstaander'. Volgens Mathijsen was er regelmatig overleg, dus dat.
2
|
Zondag 9 juni 2024 om 13:17 uur |
Superfan:
Ik kijk jaloers naar de beelden van (o.a.) de Dortmund supporters. Zingende en springende tribunes gekleurd door de clubkleuren. Als ik zie hoe bij onze ‘harde kern’ de clubshirts zijn vervangen door zwarte hoodies en het enige liedjes die ze kennen over k. en coke gaan….
Ik kijk jaloers naar de beelden van (o.a.) de Dortmund supporters. Zingende en springende tribunes gekleurd door de clubkleuren. Als ik zie hoe bij onze ‘harde kern’ de clubshirts zijn vervangen door zwarte hoodies en het enige liedjes die ze kennen over k. en coke gaan….
Die hoodies zijn er om je anoniem te maken zodat je bijna onherkenbaar rottigheid kan uithalen ook buiten het stadion en op niet wedstrijddagen. Triest, maar het is niet anders. De tijd van tegenwoordig zeg ik (een ouwe l.l).
3
|
Woensdag 8 mei 2024 om 11:08 uur |
Gast
Kaos:
Zeker man. Jij snapt ook dat iedereen welkom is maar mensen die willens en wetens alleen maar alles kut vinden en afzeiken brengen weinig positiviteit voor de club.
Of dat nou op werk of bij familie is. Iedereen kent ze wel.
En dan vooral lekker anoniem. Top!
Zeker man. Jij snapt ook dat iedereen welkom is maar mensen die willens en wetens alleen maar alles kut vinden en afzeiken brengen weinig positiviteit voor de club.
Of dat nou op werk of bij familie is. Iedereen kent ze wel.
En dan vooral lekker anoniem. Top!
Ja man top man! Iedereen heeft hier recht op een mening, ook die geen capuchonnetje dragen en boos kijken. Want dat zijn ook supporters. Zelf zit je anders ook niet hier met je eigen naam en adres je opdringerige trommelberichtjes te sturen. Een capuchonnetje, dat is pas anoniem!
8
|
Maandag 25 maart 2024 om 15:14 uur |
:
Top man! Zo praten over je mede supporters.
We accepteren jou wel hoor.
Top man! Zo praten over je mede supporters.
We accepteren jou wel hoor.
Zeker man. Jij snapt ook dat iedereen welkom is maar mensen die willens en wetens alleen maar alles kut vinden en afzeiken brengen weinig positiviteit voor de club.
Of dat nou op werk of bij familie is. Iedereen kent ze wel.
En dan vooral lekker anoniem. Top!
Of dat nou op werk of bij familie is. Iedereen kent ze wel.
En dan vooral lekker anoniem. Top!
2
|
Zaterdag 23 maart 2024 om 16:09 uur |
Gast
Ik kom hier elke dag even lezen. Als er 86 shouts zijn die ik gemist heb lees ik alleen de laatste. Ik haal mijn schouders op als shouters elkaar hier op de hak nemen of voor rotte vis uitmaken. Laat lekker…. 95% is anoniem en dan krijg je dat tegenwoordig. Ze verdwijnen vaak weer net zo snel en komen onder een andere naam terug.
0
|
Zondag 19 februari 2023 om 12:26 uur |
Gast
Ranthehague:
Enige waar in bang voor ben is dat Advocaat het gedrag en gelieg van Reijntjes gaat ervaren en opstapt omdat het werken hem en de spelers onmogelijk gemaakt wordt.
Enige waar in bang voor ben is dat Advocaat het gedrag en gelieg van Reijntjes gaat ervaren en opstapt omdat het werken hem en de spelers onmogelijk gemaakt wordt.
Ik moet reintjes ook niet maar dat gedrag en gelieg word alleen hier steeds anoniem geplaats maar geen mens weet wat precies voor gedrag en gelieg en iedereen praat elkaar na. Of het nog enigste overgeleven account na geblokte website van hcf is wat ergens op prive facebook staat en steeds hun hier gezette betoog weer daar verwijderd mag elke dag erbij in de bestuurskamer zitten en spreekt de waarheid. Ik heb de spelers en trainers er nog niet over gehoord. Valentijn driessen zei toen bij snor derksen dat jol via franken en van dussen aan het stoken is. Maar ja. waarom zal reijntjes het werken van advocaat saboteren?
0
|
Zondag 27 november 2022 om 16:50 uur |
Advertentie
Gast
ADOZoetermeer:
Dat zal wel eens kunnen kloppen. Buurjongen van 6jaar die naar feyenoord gaat en nu fan is van 010. Vader is die hard ADO fan en door beleid van club en gemeente al 2 jaar zeg maar niet welkom. Andere buurman is die hard feyenoord fan en vroeg of jochie wedstrijd wilde zien. Omdat ie heel van voetbal houdt zei die natuurlijk ja, maar eerst vragen aan vader. Die dacht vooruit 1 wedstrijdje kan geen kwaad. Jongen had zo naar zijn zin dat nu al 5 wedstrijden feyenoord gezien heeft en nagenoeg geen aandacht meer heeft voor ADO!
Dat zal wel eens kunnen kloppen. Buurjongen van 6jaar die naar feyenoord gaat en nu fan is van 010. Vader is die hard ADO fan en door beleid van club en gemeente al 2 jaar zeg maar niet welkom. Andere buurman is die hard feyenoord fan en vroeg of jochie wedstrijd wilde zien. Omdat ie heel van voetbal houdt zei die natuurlijk ja, maar eerst vragen aan vader. Die dacht vooruit 1 wedstrijdje kan geen kwaad. Jongen had zo naar zijn zin dat nu al 5 wedstrijden feyenoord gezien heeft en nagenoeg geen aandacht meer heeft voor ADO!
En voor dat kut kind heb je niet anoniem jeugdzorg voor gebeld zoals je voor de ado supporters wel deed????
0
|
Maandag 31 oktober 2022 om 17:33 uur |
Gast
ADOZoetermeer:
https://www.dumpert.nl/?selectedId=100041473_00bce0ad
Zijn de ADO kneuzen hoolies nu zo zwak dat ze messen nodig hebben en daarna gaan rennen?
https://www.dumpert.nl/?selectedId=100041473_00bce0ad
Zijn de ADO kneuzen hoolies nu zo zwak dat ze messen nodig hebben en daarna gaan rennen?
Ik zie niemand wegrennen. Maar het enigste kneusje ben jij die anoniem op internet dit soort walgelijke videos plaatst.
0
|
Zondag 18 september 2022 om 19:20 uur |
Nu online
priveopcadd, buurmanBrutus, Superjantje, adorob en 121 gasten.
Zoek in shoutbox
Kies een pagina
Spelersklassement
Laatste wedstrijd
Advertentie
Keuken Kampioen Divisie
| 1 | - |




