Welkom in de shoutbox, gast
Club Achter de Duinen
Nieuwsbericht op Club Achter de Duinen:
ADO: feestje bij zondagse titel
ADO Den Haag verwacht een feestje in Den Haag als het zondag bij FC Dordrecht de titel pakt.
Lees het nieuwsbericht
ADO: feestje bij zondagse titel
ADO Den Haag verwacht een feestje in Den Haag als het zondag bij FC Dordrecht de titel pakt.
Lees het nieuwsbericht
1
|
Woensdag 8 april 2026 om 21:07 uur |
Bollie74:
Hoop en denk dat de stress gaat toeslaan bij Cambuur en dat ze de aankomende 2 wedstrijden niet gaan winnen. Als dat zo is dan hebben 6 april feest. hahahaha
Hoop en denk dat de stress gaat toeslaan bij Cambuur en dat ze de aankomende 2 wedstrijden niet gaan winnen. Als dat zo is dan hebben 6 april feest. hahahaha
Haha ik denk ook niet dat ze zomaar gaan winnen vanavond. Bijna elk team is wel in om een feestje te verstoren en misschien doen ze extra hun best voor Mulder en Hawkins voor het kampioenschap. Misschien appen ze elkaar nog haha.
Na afgelopen wedstrijd tegen jong AZ zit er wel lekker druk op iig! We gaan het zien! Wel leuk zo! Ben gek op kersen 🍒
Na afgelopen wedstrijd tegen jong AZ zit er wel lekker druk op iig! We gaan het zien! Wel leuk zo! Ben gek op kersen 🍒
4
|
Dinsdag 24 maart 2026 om 13:50 uur |
Advertentie
Dannyy:
Ik denk dat sommige mensen hier van ellende niet meer weten wat ze moeten doen nu er weinig te klagen valt. Lijkt bijna alsof er gehoopt word dat het uit de hand loopt om vervolgens te kunnen zeggen “zie je wel, altijd maar weer de supporters die het verpesten”. Dat is gedrag die je in de hoofdstad moet laten. Vanavond samen 90 minuten gas geven en dan hopelijk een groot feest. Dan boeit het me niet of het op het veld is of op de tribune.
Ik denk dat sommige mensen hier van ellende niet meer weten wat ze moeten doen nu er weinig te klagen valt. Lijkt bijna alsof er gehoopt word dat het uit de hand loopt om vervolgens te kunnen zeggen “zie je wel, altijd maar weer de supporters die het verpesten”. Dat is gedrag die je in de hoofdstad moet laten. Vanavond samen 90 minuten gas geven en dan hopelijk een groot feest. Dan boeit het me niet of het op het veld is of op de tribune.
Ik denk dat de meeste hopen dat we geen landelijk gezeik krijgen over een pitch invasion. Als we in de 85e minuut al langs het veld gaan staan wordt het eerst weer gestaakt en dat soort toestanden. Zorg dat ze de wedstrijd uitspelen en dan met zn allen een feestje op het veld. (wel gecontroleerd). Dan kan je toch nooit gezeik hebben?
3
|
Dinsdag 17 maart 2026 om 14:01 uur |
Nu online
priveopcadd, buurmanBrutus en 59 gasten.
Zoek in shoutbox
Spelersklassement
Laatste wedstrijd
Advertentie
Keuken Kampioen Divisie
| 1 | - |




