Welkom in de shoutbox, gast
Van mij mag die Echteld elke dag over ADO praten, geen probleem mee. Het gaat om de punten, al het andere is ruis.
In het AD een mooi artikel over hoe Peter ADO aan de praat heeft gekregen. Ben bang dat je die na één seizoen kwijt bent aan een grotere club, dit lijkt naast Vd Brom de beste trainer te gaan worden die ik hier in bijna 40 jaar heb gezien. Deze man zijn aanpak werkt heel erg goed tot nu toe.
In het AD een mooi artikel over hoe Peter ADO aan de praat heeft gekregen. Ben bang dat je die na één seizoen kwijt bent aan een grotere club, dit lijkt naast Vd Brom de beste trainer te gaan worden die ik hier in bijna 40 jaar heb gezien. Deze man zijn aanpak werkt heel erg goed tot nu toe.
4
|
Zaterdag 4 oktober 2025 om 12:38 uur |
Club Achter de Duinen
Nieuwsbericht op Club Achter de Duinen:
Wotte praat met Bolt
Mark Wotte heeft nog slechts drie maanden te gaan bij ADO Den Haag, maar gaat praten over een langer verblijf.
Lees het nieuwsbericht
Wotte praat met Bolt
Mark Wotte heeft nog slechts drie maanden te gaan bij ADO Den Haag, maar gaat praten over een langer verblijf.
Lees het nieuwsbericht
2
|
Donderdag 2 oktober 2025 om 16:00 uur |
Gisteren het interview met Peter na afloop, is hier te zien:
https://youtu.be/F4knlC2vchw?si=yUQabFgQ1TML_vxn
Als deze man praat doet hij het met een bepaald vertrouwen, alsof hij een examen in gaat en al alle antwoorden van te voren heeft. Heeft niks weg van je standaard voetbal trainer. Heerlijk om te zien. Dit is denk ik wel de toekomst van het voetbal. Doet me denken aan die film Moneyball met Brad Pitt over die coach die het even heel anders aanpakte.
https://youtu.be/F4knlC2vchw?si=yUQabFgQ1TML_vxn
Als deze man praat doet hij het met een bepaald vertrouwen, alsof hij een examen in gaat en al alle antwoorden van te voren heeft. Heeft niks weg van je standaard voetbal trainer. Heerlijk om te zien. Dit is denk ik wel de toekomst van het voetbal. Doet me denken aan die film Moneyball met Brad Pitt over die coach die het even heel anders aanpakte.
5
|
Dinsdag 30 september 2025 om 10:39 uur |
wiegah070:
Ik wil het hier niet al te politiek maken, en misschien enigsxzins zelf schuldig aan doordat ik begon over de rellen hier in Den Haag zaterdag en dat ik een ADO tenuetje er bij zag.
Maar voor zover ik weet is er geen enkele 'Pro-Hamas' demonstratie geweest.
Je kan zeggen wat je wilt over de hamas-israel situatie vanuit je bureaustoel in Duindorp, maar denk dat ieder mens begrijpt dat elke dag systematisch kinderen doden niet bijdraagt aan een betere wereld.
Ik wil het hier niet al te politiek maken, en misschien enigsxzins zelf schuldig aan doordat ik begon over de rellen hier in Den Haag zaterdag en dat ik een ADO tenuetje er bij zag.
Maar voor zover ik weet is er geen enkele 'Pro-Hamas' demonstratie geweest.
Je kan zeggen wat je wilt over de hamas-israel situatie vanuit je bureaustoel in Duindorp, maar denk dat ieder mens begrijpt dat elke dag systematisch kinderen doden niet bijdraagt aan een betere wereld.
Als ik jou was zou ik voetbal en politiek gescheiden houden op deze shoutbox, ten eerste gaat deze shoutbox over ADO Den Haag en niet over politieke gebeurtenissen ! Ten tweede waaarom praat je over mensen uit duindorp “ slaat helemaal nergens op “ .
Het is idd heel zielig dat er kinderen slachtoffer zijn van dit geweld maar daar kan je de ouders de schuld van geven want die staan achter hamas !!!!
CONCLUSIE, NIET OVER POLITIEK PRATEN HIER OP DE SHOUTBOX MAAR ALLEEN MAAR OVER ONZE MOOIE CLUB
Het is idd heel zielig dat er kinderen slachtoffer zijn van dit geweld maar daar kan je de ouders de schuld van geven want die staan achter hamas !!!!
CONCLUSIE, NIET OVER POLITIEK PRATEN HIER OP DE SHOUTBOX MAAR ALLEEN MAAR OVER ONZE MOOIE CLUB
12
|
Maandag 22 september 2025 om 20:49 uur |
Bolskie:
Denk dat gasten van Eindhoven dondersgoed weten waarom. (En als de geheugen van velen hier nog goed is kunnen zijn het antwoord zelf ook weten) Iets met een spiegel zou ik tegen diegene zeggen.
Maar voor vele is dit een ver van je bed show en totaal onbegrijpelijk.
Denk dat gasten van Eindhoven dondersgoed weten waarom. (En als de geheugen van velen hier nog goed is kunnen zijn het antwoord zelf ook weten) Iets met een spiegel zou ik tegen diegene zeggen.
Maar voor vele is dit een ver van je bed show en totaal onbegrijpelijk.
Praat maar weer goed, zo komen we er wel als club.
16
|
Donderdag 18 september 2025 om 13:04 uur |
Advertentie
Echt een superleuk interview overigens dus met Wotte in die Haaglanden voetbal show. Een verademing hoe die gewoon over alles praat, van zowat elke speler op elke positie, misgelopen transfers, wat er mis ging met Balentien, over Schwiebbe , Westerveld , Jesse Bal enzovoort.
Aanrader!
Aanrader!
2
|
Donderdag 4 september 2025 om 19:57 uur |
Bolskie:
Klopt, had het interview nog niet gezien. Maar wotte gaf ook aan dat de trainer zijn naam al een paar keer had genoemd maar heb hem nog geen 1x kunnen betrappen op een naam van een speler of heb ik dit gewoon gemist?
Klopt, had het interview nog niet gezien. Maar wotte gaf ook aan dat de trainer zijn naam al een paar keer had genoemd maar heb hem nog geen 1x kunnen betrappen op een naam van een speler of heb ik dit gewoon gemist?
Wellicht is de kleding (waarover hij dan wel vaker praat) dan toch de hint…CR7, welkom Christiano Ronaldo
1
|
Donderdag 28 augustus 2025 om 21:27 uur |
FC Den Haag!:
Wel leuker voetbal om naar te kijken. En met meer kwaliteit ook kansrijk voor resultaat. Hopen op nog wat goede nieuwe spelers erbij deze laatste transferweken!
Wel leuker voetbal om naar te kijken. En met meer kwaliteit ook kansrijk voor resultaat. Hopen op nog wat goede nieuwe spelers erbij deze laatste transferweken!
Dit jong Utrecht had geen grote namen. Je had ze gewoon met drie doelpunten verschil moeten oprollen. Dat dit niet gebeurd, heeft niet met geluk te meken. Maar met kwaliteit.
Inderdaad hopen op twee echte versterkingen. En dat het Franse beest achterin snel Engels praat. Een beetje fysieke kracht bij dooie spelmonenten is ook wel lekker.
Inderdaad hopen op twee echte versterkingen. En dat het Franse beest achterin snel Engels praat. Een beetje fysieke kracht bij dooie spelmonenten is ook wel lekker.
2
|
Maandag 18 augustus 2025 om 22:17 uur |
Club Achter de Duinen
Nieuwsbericht op Club Achter de Duinen:
ADO praat met voormalige jeugdspeler
ADO Den Haag heeft een gesprek gevoerd met een voormalige jeugdspeler van de club.
Lees het nieuwsbericht
ADO praat met voormalige jeugdspeler
ADO Den Haag heeft een gesprek gevoerd met een voormalige jeugdspeler van de club.
Lees het nieuwsbericht
0
|
Woensdag 13 augustus 2025 om 16:32 uur |
Nu online
CrazieD, Bollie74, TheBeverisback, Aad, BLEISWIJK-1, Advocado, barney0700, PietF, bennyboy1960, Twa en 113 gasten.
Zoek in shoutbox
Spelersklassement
Laatste wedstrijd
Volgende wedstrijd
Advertentie
Keuken Kampioen Divisie
| 1 | Lionel Messi (Arg)................ | 3 | - | |
| 2 | - | |||
| 3 | Kai Havertz (Dui), | - | ||
| 4 | Mbappé (Fra), | - | ||
| 5 | Just (NZl), | - | ||
| 6 | Haaland (Noo), | - | ||
| 7 | Balogun (VS), | - | ||
| 8 | Ayari (Zwe)................. | 2 | - | |
| 9 | - | |||
| 10 | o.a.VIRGIL VAN DIJK, | - | ||
| 11 | SUMMERVILLE............. | 1 | - | |
| 12 | - | |||
| 13 | - | |||
| 14 | - | |||
| 15 | - | |||
| 16 | - | |||
| 17 | - | |||
| 18 | - | |||
| 19 | vorige WK's op pagina | 845 | - |




