Welkom in de shoutbox, gast
slash070:
Tempo veel te laag, veel te vrijblijvend, dan krijg je positiespel om het positiespel. Gewoon zonde, want is nergens voor nodig die zogenaamde schijn zekerheidjes in het spel. Beetje meer pit en spontaniteit mag best voor een aanstaande kampioen.
Tempo veel te laag, veel te vrijblijvend, dan krijg je positiespel om het positiespel. Gewoon zonde, want is nergens voor nodig die zogenaamde schijn zekerheidjes in het spel. Beetje meer pit en spontaniteit mag best voor een aanstaande kampioen.
Inderdaad maar het is ook geen schande na zo'n lang intensief seizoen met zo'n voorsprong. Soms heb je trouwens met meer pit ook meer balverlies, misschien vertrouwden ze erop dat ze nog wel zouden scoren. Er had van mij rochting het einde wel wat vaker gepomt mogen worden met zo'n kopsterke speler als Reischl en Bal
2
|
Zaterdag 7 maart 2026 om 20:13 uur |
opper:
Wedstrijd had je niet hoeven verliezen, maar het gebrek aan scorend vermogen breekt je op. Reischl steekt niet in grootse vorm en Fiabema is ook geen veel scorende spits gebleken.
Geen man overboord. Cambuur en de Graafschap gaan ook niet alles winnen.
Wedstrijd had je niet hoeven verliezen, maar het gebrek aan scorend vermogen breekt je op. Reischl steekt niet in grootse vorm en Fiabema is ook geen veel scorende spits gebleken.
Geen man overboord. Cambuur en de Graafschap gaan ook niet alles winnen.
Scorend vermogen genoeg alleen ga je niet scoren in een slakkentempo en tikkie breed.
3
|
Zaterdag 7 maart 2026 om 19:38 uur |
Langebach2:
Almere heeft een goede tactiek en wij hebben het nu gewoon lastig.
Hopelijk een punt tenminste vandaag.
En De Graafschap verlies morgen.
Almere heeft een goede tactiek en wij hebben het nu gewoon lastig.
Hopelijk een punt tenminste vandaag.
En De Graafschap verlies morgen.
Tweede helft van Mieghem erin en hem lekker de bal panklaar voor het goal laten slingeren, daar weet Reischl wel raad mee en anders vind ik het wel weer tijd voor Bal die heeft laten zien dat ie kan scoren op belangrijke momenten met zn hoofd
0
|
Zaterdag 7 maart 2026 om 17:23 uur |
James:
70 goals gemaakt, dit gaat richting de 100 einde seizoen. Dan mag je niet spreken over een echte afmaker die je mist. Met zoveel verschillende doelpuntenmakers heb je veel meer troeven in handen en ben je veel moeilijker te bespelen als met een afmaker. Van de week stonden er statistieken waar we bovenaan stonden op zowat alle fronten over heel Europa meen ik. Top seizoen tot heden
70 goals gemaakt, dit gaat richting de 100 einde seizoen. Dan mag je niet spreken over een echte afmaker die je mist. Met zoveel verschillende doelpuntenmakers heb je veel meer troeven in handen en ben je veel moeilijker te bespelen als met een afmaker. Van de week stonden er statistieken waar we bovenaan stonden op zowat alle fronten over heel Europa meen ik. Top seizoen tot heden
Dit is te kort door de bocht. We hebben heel het seizoen al heel veel kansen. Dus we missen ook heel veel.
Het is maar hoe je er naar kijkt. Of we scoren veel. Of we creeren gewoon veel doelpogingen. Maar scoren daarvan veel te weinig.
Ik zie voorhoede spelers die niet dodelijk zijn. En ik weet dan spelen ze niet in de KKD en bij ADO. Maar volgend jaar moet het echt beter.
Het is maar hoe je er naar kijkt. Of we scoren veel. Of we creeren gewoon veel doelpogingen. Maar scoren daarvan veel te weinig.
Ik zie voorhoede spelers die niet dodelijk zijn. En ik weet dan spelen ze niet in de KKD en bij ADO. Maar volgend jaar moet het echt beter.
4
|
Zaterdag 28 februari 2026 om 09:56 uur |
Genoten vanavond . Heer en meester waren, geen kans weggegeven, we alleen scoren ondermaats .
Ik vind bekers op veld gooien vreselijk maar vanavond geweldig ivm doorspelen terwijl medische noodsituatie was !!! Hulde !!!
Kilo terecht MOTM ‘ wat een topper is dat joh !!
Ik vind bekers op veld gooien vreselijk maar vanavond geweldig ivm doorspelen terwijl medische noodsituatie was !!! Hulde !!!
Kilo terecht MOTM ‘ wat een topper is dat joh !!
8
|
Vrijdag 27 februari 2026 om 22:39 uur |
Cambuur gaat zeker niet alles meer winnen. Hebben deze maand een zwaar programma met veel wedstrijden en missen 1 van hun beste spelers (Diemers) de komende weken. Als ik ze de afgelopen weken zie voetballen, scoren ze vaak de winnende in de laatste 10 minuten. Dat geluk houdt ook een keer op.
We laten cambuur uiteindelijk achter ons en worden KAMPIOEN!!
We laten cambuur uiteindelijk achter ons en worden KAMPIOEN!!
7
|
Woensdag 25 februari 2026 om 05:57 uur |
Advertentie
J Wright:
Nadat Job Knoester bij VI verklaarde dat hij zo'n leuke avond bij ADO had gehad met leuk voetbal moest die plaag van een Derksen even vragen naar contacten met de ME. Een heel eng, naar, vervelend mannetje die Derksen.
Nadat Job Knoester bij VI verklaarde dat hij zo'n leuke avond bij ADO had gehad met leuk voetbal moest die plaag van een Derksen even vragen naar contacten met de ME. Een heel eng, naar, vervelend mannetje die Derksen.
Dat heet goedkoop scoren, daar kijkt iedereen doorheen.
Goed dat Knoester dit rechtzette en enthousiast was.
Goed dat Knoester dit rechtzette en enthousiast was.
11
|
Woensdag 18 februari 2026 om 11:28 uur |
Nu online
priveopcadd, buurmanBrutus en 165 gasten.
Zoek in shoutbox
Spelersklassement
Laatste wedstrijd
Advertentie
Keuken Kampioen Divisie
| 1 | - |




