Welkom in de shoutbox, gast
Kies een pagina
Kan meneer Bleek zijn fatsoen houden over onze AD. Er zitten hier zoveel vrouwenhaters. Dat zal er wel mee te maken hebben dat ze thuis niks te vertellen hebben. In het herenvoetbal kan men nog een hoop leren van het vrouwenvoetbal zeker wat fatsoen en respect betreft.
1
|
Vrijdag 11 juli 2025 om 21:05 uur |
Deze nederlaag is niet volledig te wijten aan Kalezic maar er is wel een causaal verband.
Ik had het predikaat “diskwalificatie “ op Kalezic al in Maart 2024 gegeven.
Doordat Joris hier niet adequaat op heeft gereageerd valt hem hetzelfde predikaat ten prooi.
Je wordt 2 keer in 2 maanden tijd weggespeeld door een club die 1 miljoen te besteden heeft als spelersbudget.
Bijna de kostprijs van Jari Vlak.
Denk dat er ook afscheid genomen moet worden van Joris onze TD, had hoge verwachtingen voornamelijk door zijn W2 tijd maar in de 4 transferperiodes heeft hij geen potten kunnen breken.
Ruim 30 spelers gehaald, heb ze niet kunnen tellen, waarvan er maar weinig top KKD waardig waren.
20 miljoen is er inmiddels verdampt en dat bedrag is niet te herleiden naar de waarde op het veld en ook een kaartje online kunnen aanschaffen anno 2025 is al te moeilijk voor deze organisatie.
Gelukkig heeft onze AD de afgelopen jaren alvast goed kunnen netwerken voor haar volgende rol bij de KNVB (vrouwenvoetbal) . Het is haar gegund .
1ADO hahaha , sleeping gigant , 3e stad 3e club , lees het allemaal wel in het volgende 5 jarenplan.
Ik had het predikaat “diskwalificatie “ op Kalezic al in Maart 2024 gegeven.
Doordat Joris hier niet adequaat op heeft gereageerd valt hem hetzelfde predikaat ten prooi.
Je wordt 2 keer in 2 maanden tijd weggespeeld door een club die 1 miljoen te besteden heeft als spelersbudget.
Bijna de kostprijs van Jari Vlak.
Denk dat er ook afscheid genomen moet worden van Joris onze TD, had hoge verwachtingen voornamelijk door zijn W2 tijd maar in de 4 transferperiodes heeft hij geen potten kunnen breken.
Ruim 30 spelers gehaald, heb ze niet kunnen tellen, waarvan er maar weinig top KKD waardig waren.
20 miljoen is er inmiddels verdampt en dat bedrag is niet te herleiden naar de waarde op het veld en ook een kaartje online kunnen aanschaffen anno 2025 is al te moeilijk voor deze organisatie.
Gelukkig heeft onze AD de afgelopen jaren alvast goed kunnen netwerken voor haar volgende rol bij de KNVB (vrouwenvoetbal) . Het is haar gegund .
1ADO hahaha , sleeping gigant , 3e stad 3e club , lees het allemaal wel in het volgende 5 jarenplan.
12
|
Woensdag 14 mei 2025 om 06:57 uur |
wiegah070:
Ja de kosten zijn best een hoop, en dat terwijl die dames geen eens een normaal salaris krijgen.
Misschien toch wat minder betalen bij de mannen gezien de resultaten. Vorig jaar, hoe was dat ook alweer gegaan met de nummer 6 van NL (ja dus inclusief Eredivisie) qua salarishoogtes? Terwijl Groningen met een veredeld jeugdteam gepromoveerd is.
De vrouwen kun je er in ieder geval niet op af rekenen. En er zit genoeg toekomst in. Lijkt me iets meer dan een hobbyprojectje als je kijkt in wat voor stroomversnelling het vrouwenvoetbal wereldwijd zit. Bovendien is onze eigenaar Amerikaans, daar waar het vrouwenvoetbal jaren veel groter was dan het mannenvoetbal.
Ja de kosten zijn best een hoop, en dat terwijl die dames geen eens een normaal salaris krijgen.
Misschien toch wat minder betalen bij de mannen gezien de resultaten. Vorig jaar, hoe was dat ook alweer gegaan met de nummer 6 van NL (ja dus inclusief Eredivisie) qua salarishoogtes? Terwijl Groningen met een veredeld jeugdteam gepromoveerd is.
De vrouwen kun je er in ieder geval niet op af rekenen. En er zit genoeg toekomst in. Lijkt me iets meer dan een hobbyprojectje als je kijkt in wat voor stroomversnelling het vrouwenvoetbal wereldwijd zit. Bovendien is onze eigenaar Amerikaans, daar waar het vrouwenvoetbal jaren veel groter was dan het mannenvoetbal.
Vrouwenvoetbal is een groeiende markt. Er wordt steeds meer publiciteit aangegeven waardoor er ook meer sponsors en geld in die tak komt.
Verder, als deze dames in de vrouwen-eredvisie een beetje kunnen voetballen worden ze al door buitenlands clubs weggekaapt.
Verder, als deze dames in de vrouwen-eredvisie een beetje kunnen voetballen worden ze al door buitenlands clubs weggekaapt.
4
|
Woensdag 18 december 2024 om 15:45 uur |
guru:
Zal je even inside geven over de kosten van die hobby projectje.
We moeten ongeveer 1,5 miljoen euro bijleggen. Vrouwen voetbal is prima als ze zichzelf kunnen bedruipen.
Zal je even inside geven over de kosten van die hobby projectje.
We moeten ongeveer 1,5 miljoen euro bijleggen. Vrouwen voetbal is prima als ze zichzelf kunnen bedruipen.
Ja de kosten zijn best een hoop, en dat terwijl die dames geen eens een normaal salaris krijgen.
Misschien toch wat minder betalen bij de mannen gezien de resultaten. Vorig jaar, hoe was dat ook alweer gegaan met de nummer 6 van NL (ja dus inclusief Eredivisie) qua salarishoogtes? Terwijl Groningen met een veredeld jeugdteam gepromoveerd is.
De vrouwen kun je er in ieder geval niet op af rekenen. En er zit genoeg toekomst in. Lijkt me iets meer dan een hobbyprojectje als je kijkt in wat voor stroomversnelling het vrouwenvoetbal wereldwijd zit. Bovendien is onze eigenaar Amerikaans, daar waar het vrouwenvoetbal jaren veel groter was dan het mannenvoetbal.
Misschien toch wat minder betalen bij de mannen gezien de resultaten. Vorig jaar, hoe was dat ook alweer gegaan met de nummer 6 van NL (ja dus inclusief Eredivisie) qua salarishoogtes? Terwijl Groningen met een veredeld jeugdteam gepromoveerd is.
De vrouwen kun je er in ieder geval niet op af rekenen. En er zit genoeg toekomst in. Lijkt me iets meer dan een hobbyprojectje als je kijkt in wat voor stroomversnelling het vrouwenvoetbal wereldwijd zit. Bovendien is onze eigenaar Amerikaans, daar waar het vrouwenvoetbal jaren veel groter was dan het mannenvoetbal.
4
|
Woensdag 18 december 2024 om 14:46 uur |
Advertentie
:
Iedere week kritiek lijkt mij logisch als je ziet hoe onze club is afgegleden naar de krochten van het betaalde voetbal sinds die buitenlandse eigenaren. Er is een positief ding tenminste als het waar is dat de club in alle gelederen aan het bezuinigen is. Dat miljoenen tekort jaarlijks daar hebben de eigenaren schoon genoeg van en terecht. Een trainer die het met minder kwaliteit moet doen zal de ploeg die hij heeft beter moeten maken en een goede organisatie van achteruit moeten neerzetten. Helaas hebben wij die clown dus dit seizoen wordt het helemaal niks en dan maar hopen dat de technische staf en TD opstappen want het is tijd voor een trainer die iedere jonge speler beter maakt en hem ook neerzet waar hij hoort tenzij de nood aan de man is natuurlijk. Er is een goed voorbeeld nu van een trainer in de eredivisie die dat prima doet maar ik zal maar niet zeggen welke anders wordt ik weer voor van alles uitgemaakt. Wat mij betreft is het duo Grunholz-Polak hiervoor uitermate geschikt.
Iedere week kritiek lijkt mij logisch als je ziet hoe onze club is afgegleden naar de krochten van het betaalde voetbal sinds die buitenlandse eigenaren. Er is een positief ding tenminste als het waar is dat de club in alle gelederen aan het bezuinigen is. Dat miljoenen tekort jaarlijks daar hebben de eigenaren schoon genoeg van en terecht. Een trainer die het met minder kwaliteit moet doen zal de ploeg die hij heeft beter moeten maken en een goede organisatie van achteruit moeten neerzetten. Helaas hebben wij die clown dus dit seizoen wordt het helemaal niks en dan maar hopen dat de technische staf en TD opstappen want het is tijd voor een trainer die iedere jonge speler beter maakt en hem ook neerzet waar hij hoort tenzij de nood aan de man is natuurlijk. Er is een goed voorbeeld nu van een trainer in de eredivisie die dat prima doet maar ik zal maar niet zeggen welke anders wordt ik weer voor van alles uitgemaakt. Wat mij betreft is het duo Grunholz-Polak hiervoor uitermate geschikt.
Ik snap die eeuwige vraag voor Grunholz en Polak niet. Wat hebben deze heren nou gepresteerd er is geen enkele garantie dat die het beter doen dan Kalezic. Los van het feit dat ze haags zijn en babbelen zoals wij hebben ze het ook nergens laten zien, of zie jij het vrouwenvoetbal en de tweede divisie als referentie kader? We beginnen wel richting dat niveau te gaan.
4
|
Maandag 12 augustus 2024 om 10:12 uur |
Gast
Even voor de duidelijkheid de directeur kan er niks aan doen wat er op het veld gebeurd daar is de trainer met de td voor. Als je kijkt wat zij heeft gepresteerd in 9 maanden is dat ronduit knap nog niet zolang geleden moest Reijntjes onder politiebegeleiding het stadion in en uit. De rust bij de organisatie is beter dan met al die flapdrollen voor haar zelfs onder van de Kallen was het altijd een klerezooi. Dat het sportief niet lukt ligt volledig bij onze trainer die echt totaal de weg kwijt is en inderdaad zijn zijn interviews ook nog eens tenenkrommend maar daar is Mathijssen voor dus hou een keer op om zo minachtend te doen over onze directeur en dat alleen maar omdat zij een vrouw. Nou petje af wat zij heeft gepresteerd tot nu toe ik ben geen vrouwenhater vrouwen horen net als mannen volledig aan de top. Ook als je in Engeland naar het vrouwenvoetbal kijkt zie je dat al die stadions van de grote clubs volzitten daar komt meer publiek bij een wedstrijd als hier bij tien wedstrijden en het niveau is echt hoog.
11
|
Zondag 31 maart 2024 om 00:01 uur |
Bolskie:
Dan kunnen ze het beter in eigenlijk beheer doen en dat men de wedstrijd online kan kopen via de website.
Dan kunnen ze het beter in eigenlijk beheer doen en dat men de wedstrijd online kan kopen via de website.
Dit is een kwestie van tijd of iedere wedstrijd kan worden aangeschaft als pay per view.
Het potentieel is enorm want buiten de reguliere wedstrijden is er een aanbod van oefenwedstrijden, jeugdelftallen en vrouwenvoetbal.
De wedstrijden worden immers opgenomen voor samenvattingen.
Live uitzendingen kunnen worden gevonden op Turkse gok sites wel zonder commentaar wat in sommige gevallen een win-winsituatie is .
Het potentieel is enorm want buiten de reguliere wedstrijden is er een aanbod van oefenwedstrijden, jeugdelftallen en vrouwenvoetbal.
De wedstrijden worden immers opgenomen voor samenvattingen.
Live uitzendingen kunnen worden gevonden op Turkse gok sites wel zonder commentaar wat in sommige gevallen een win-winsituatie is .
1
|
Dinsdag 12 september 2023 om 06:04 uur |
Nu online
priveopcadd, buurmanBrutus en 80 gasten.
Zoek in shoutbox
Kies een pagina
Spelersklassement
Laatste wedstrijd
Advertentie
Keuken Kampioen Divisie
| 1 | - |




