Welkom in de shoutbox, gast
Kies een pagina
Zal wel de bedoeling geweest zijn om op dezelfde manier te spelen als tegen dat gedrocht van Jong 020. Maar volgens mij verkracht onze trainersstaf van naam zo de hele selectie met hun `speellplan` van lik me reet`.
Twee vleugelaanvallers die ter hoogte van de middenlijn zich zelff al vastlopen door alle kanten op te draaien behalve de goeie, een statisch anoniem middenveld zonder duelkracht, geen opkomende backs, een terugzakkende centrumspits in plaats van een inschuivende centrumverdediger. Een keeper die meer aangespeeld wordt als in de jaren 70 een spielmacher` .
Tsja, als jezelf niet wilt voetballen dan verlies je zelfs van een baggerelftal als willem 2. Er is ook niemand die Kuyt op de vingers gaat tikken want men heeft het druk genoeg met zichzelf, en verhalen over anderen richting Valentijn te appen.
Verslaggevers van espn komen ook niet verder met vragen over of de trainers blij waren elkaar weer te zien na de cursus. Dat onze topscorer inmiddels is omgeturnd tot onze nieuwe Dirk Heessen op het middenveld zien ze niet eens.
Twee vleugelaanvallers die ter hoogte van de middenlijn zich zelff al vastlopen door alle kanten op te draaien behalve de goeie, een statisch anoniem middenveld zonder duelkracht, geen opkomende backs, een terugzakkende centrumspits in plaats van een inschuivende centrumverdediger. Een keeper die meer aangespeeld wordt als in de jaren 70 een spielmacher` .
Tsja, als jezelf niet wilt voetballen dan verlies je zelfs van een baggerelftal als willem 2. Er is ook niemand die Kuyt op de vingers gaat tikken want men heeft het druk genoeg met zichzelf, en verhalen over anderen richting Valentijn te appen.
Verslaggevers van espn komen ook niet verder met vragen over of de trainers blij waren elkaar weer te zien na de cursus. Dat onze topscorer inmiddels is omgeturnd tot onze nieuwe Dirk Heessen op het middenveld zien ze niet eens.
0
|
Zaterdag 3 september 2022 om 02:28 uur |
Vanavond allemaal genieten van een fijne pot voetbal! Na een wedstrijd of dertig luisteren kunnen wij pas een eurdeel vellen over onze jongens en oefenmeester. Het is weer geweldig spannend in de KKD, beter dan ons anoniem in den hoogste klasse van het professionele voetbal te bewegen.
#wedstrijddag #onzetrots
#wedstrijddag #onzetrots
0
|
Vrijdag 19 augustus 2022 om 14:09 uur |
Gast
Larslief:
Je moet natuurlijk wel tegen een geintje kunnen hè.
Je spreekt jezelf bovendien ( ik zal ook even netjes praten ) tegen.
Je vind me niet aardig maar wilt wel samen naar ADO.
Dat is een beetje tegenstrijdig toch.
Ik heb geen kennis van zaakjes idd
Je moet natuurlijk wel tegen een geintje kunnen hè.
Je spreekt jezelf bovendien ( ik zal ook even netjes praten ) tegen.
Je vind me niet aardig maar wilt wel samen naar ADO.
Dat is een beetje tegenstrijdig toch.
Ik heb geen kennis van zaakjes idd
Beste dinges of wat je ook bent.
Geintje is om te lachen. Jij ben verre van grappig. Hoe graag dat je dat ook wilt zijn. Jij probeert keer op keer homofobe zinspelingen te maken. Gaat je ook al niet best af. Zoals ik al zei, het maakt geen verschil met welk account jij nu weer inlogt. Je bent en blijft dezelfde pias. Zonder enig kennis van zaken.
In de hele maatschappij zijn normen en waarden veranderd. Dat zie je ook in ons mooie stadion terug. En ook hier op deze mooie site. Zolang anoniem mogelijk zullen deze personen hun stempel drukken. Vooral op de sfeer. Er zijn er bij die zelfs speciaal nog een internet naam erbij nemen. Met als doel anderen te beledigen. Voetbal en in het bijzonder onze mooie club is allang geen onderwerp van gesprek meer. Neen, het gaat over elkaar beledigen, veroordelen omdat men een andere geaardheid of huidskleur heeft. Een andere mening.
Veel internet plezier verder. En schrijf je nick namen op met de bijbehorende persoonlijkheid. Anders haal je die door elkaar.
Succes allemaal hier met elkaar anoniem te sarren. Ik hou er hier mee op en ga met echte ADO aanhangers samen naar ADO. Te beginnen met de open dag.
Adieu
Geintje is om te lachen. Jij ben verre van grappig. Hoe graag dat je dat ook wilt zijn. Jij probeert keer op keer homofobe zinspelingen te maken. Gaat je ook al niet best af. Zoals ik al zei, het maakt geen verschil met welk account jij nu weer inlogt. Je bent en blijft dezelfde pias. Zonder enig kennis van zaken.
In de hele maatschappij zijn normen en waarden veranderd. Dat zie je ook in ons mooie stadion terug. En ook hier op deze mooie site. Zolang anoniem mogelijk zullen deze personen hun stempel drukken. Vooral op de sfeer. Er zijn er bij die zelfs speciaal nog een internet naam erbij nemen. Met als doel anderen te beledigen. Voetbal en in het bijzonder onze mooie club is allang geen onderwerp van gesprek meer. Neen, het gaat over elkaar beledigen, veroordelen omdat men een andere geaardheid of huidskleur heeft. Een andere mening.
Veel internet plezier verder. En schrijf je nick namen op met de bijbehorende persoonlijkheid. Anders haal je die door elkaar.
Succes allemaal hier met elkaar anoniem te sarren. Ik hou er hier mee op en ga met echte ADO aanhangers samen naar ADO. Te beginnen met de open dag.
Adieu
0
|
Woensdag 20 juli 2022 om 12:52 uur |
:
Ik ben zoals altijd aanwezig bij de start van oefenwedstrijden op lakwa. Persoonlijk staat beter als anoniem via deze site. Drankje wordt ten zeerste op prijs gesteld.
Samen voor en naar ADO Den Haag!!
Ik ben zoals altijd aanwezig bij de start van oefenwedstrijden op lakwa. Persoonlijk staat beter als anoniem via deze site. Drankje wordt ten zeerste op prijs gesteld.
Samen voor en naar ADO Den Haag!!
Word vrij lastig als je zelf ook anoniem reageert maar kan aan mij liggen
0
|
Donderdag 7 juli 2022 om 11:15 uur |
Gast
Advertentie
ADOZoetermeer:
Tering wat heb ik medelijden met je kinderen en vrouw als je die hebt! Wat clusterfuck moet dat zijn bij jou thuis!
Tering wat heb ik medelijden met je kinderen en vrouw als je die hebt! Wat clusterfuck moet dat zijn bij jou thuis!
Ik heb ze nog niet horen klagen misschien doen ze dat ook wel anoniem ergens op een box ?
Maar neem aan van mij niet hier hebben ze thuis wel een beetje karakter
Maar neem aan van mij niet hier hebben ze thuis wel een beetje karakter
0
|
Maandag 30 mei 2022 om 16:15 uur |
Gast
rd..:
Ik was niks aan het concluderen. Ik suggereerde en probeerde de angel vroegtijdig uit een mogelijk conflict te halen en je te wijzen op je eigen woordgebruik. Pot, ketel. Allerminst de bedoeling iets aan te wakkeren, je conclusie is niet juist.
Ik was niks aan het concluderen. Ik suggereerde en probeerde de angel vroegtijdig uit een mogelijk conflict te halen en je te wijzen op je eigen woordgebruik. Pot, ketel. Allerminst de bedoeling iets aan te wakkeren, je conclusie is niet juist.
Ik weet niet wat jij probeert te creëren met je wijzen op mijn eigen taalgebruik. Ik reageerde op iemand die het over apenlanden heeft. dus zoals ik al zei hou jij je maar bij het aanwakkeren van negatieve berichten over ado in plaats van op mij te reageren met je verklaring wat anderen denken. mister meld misdaad anoniem.
0
|
Vrijdag 22 april 2022 om 17:13 uur |
Gast
Nu online
priveopcadd, buurmanBrutus en 209 gasten.
Zoek in shoutbox
Kies een pagina
Spelersklassement
Laatste wedstrijd
Advertentie
Keuken Kampioen Divisie
| 1 | - |




