Club Achter de Duinen

Advertentie

Volg Cadd op X

Volg Cadd op X

Voorspellingen-ranking

Voorspellingen-ranking

ADO-statistieken

ADO-statistieken

Inloggen

Naam / e-mail:
Wachtwoord:

Welkom in de shoutbox, gast

Tag: scoren

Kies een pagina

Vorige pagina
Pagina 4
Volgende pagina
JS070:

Als je bovenaan staat mag je inderdaad wat meer assists verwachten van een linksback.
65 doelpunten in 26 wedstrijden. De assists zijn ergens anders vandaan gekomen, want ze moeten ergens vandaan gekomen zijn. Ik zie echt je probleem niet! Ik heb liever dat onze backs doelpunten helpen tegen te houden, want met scoren voorin zit t wel goed.
2
Maandag 16 februari 2026 om 21:38 uur
JS070:

Je weet dat Sylla maar 1 goal en 2 assist heeft?
Via de linkerkant zijn de meeste tegengoals gekomen. Ik vind Sylla niet eredivisiewaardig (prima als back up) en dat zie ik hem ook niet worden. Hij werkt hard maar mist gewoon spel intelligentie. Hokke is een centrale verdediger maar doet het zelfs beter op die plek.
Als we gaan zeuren over backs die weinig scoren, dan weet je dat t goed gaat met je club.
18
Zondag 15 februari 2026 om 15:37 uur
Na de nederlagen en aankopen lijkt de trainer de speelwijze iets te hebben aangepast. Het lijkt allemaal wat stabieler, ook door Mulder achterin.

Ik zie minder geklooi meer met balbezit bij de keeper en meer zekerheid achterin. Tegen Roda en zeker tegen MVV opvallend weinig kansen tegen gekregen. In de wedstrijd tegen Roda zelfs minder balbezit dan de tegenstander en ook in de eerste helft tegen MVV kwamen zij wat meer aan de bal

Tegenstanders hebben nu zich ingesteld op de ADO-dominantie waardoor je vaak in een trechter loopt en met name in thuiswedstrijden moeilijker tot scoren komt. Uit wil een thuisploeg zich toch niet helemaal ingraven.....wat ons kansen biedt.
6
Zondag 15 februari 2026 om 13:34 uur
Aad:

Gisteren 2x hardstikke scherp voor de goal. 1x gered door een keeper op een halve meter 2e keer binnenkant paal. Wat je gerust pech kunt noemen. Ik denk dat hij echt nog wel gaat scoren. Ik vind hem zelfs een van de betere spitsen in jaren.
We gaan het zien Aad. Hij heeft nog 12 wedstrijden om te gaan scoren. Anders gaat hij gewoon weer terug naar Polen.
2
Zaterdag 14 februari 2026 om 16:24 uur
Aad:

Gisteren 2x hardstikke scherp voor de goal. 1x gered door een keeper op een halve meter 2e keer binnenkant paal. Wat je gerust pech kunt noemen. Ik denk dat hij echt nog wel gaat scoren. Ik vind hem zelfs een van de betere spitsen in jaren.
Vind dat hij best wat toevoegd, goed aan de bal en combinatie. We spelen alleen niet met een standaard statisch eindpunt als spits, maar met veel in de 16 opduikende mensen. Hij gaat daarin heus wel scoren.
6
Zaterdag 14 februari 2026 om 11:08 uur

Advertentie

Aad

BLEISWIJK-1:

Je had gelijk met De Ruijter. Die was ruim voor 1 maart terug.

Maar wat onze nieuwe aanwinat betreft. Fijn aanspeelpunt. Maar die zie ik echt niet gaan scoren. En dat heeft hij bij zijn vorige clubs ook niet laten zien. Het is gewoon een speler met z'n rug naar de goal.
Gisteren 2x hardstikke scherp voor de goal. 1x gered door een keeper op een halve meter 2e keer binnenkant paal. Wat je gerust pech kunt noemen. Ik denk dat hij echt nog wel gaat scoren. Ik vind hem zelfs een van de betere spitsen in jaren.
10
Zaterdag 14 februari 2026 om 10:40 uur
FFL:

Compleet mee oneens . Voetballend en als aanspreekpunt veel verder dan Bal . Scoren gaat ook goedkomen
Je had gelijk met De Ruijter. Die was ruim voor 1 maart terug.

Maar wat onze nieuwe aanwinat betreft. Fijn aanspeelpunt. Maar die zie ik echt niet gaan scoren. En dat heeft hij bij zijn vorige clubs ook niet laten zien. Het is gewoon een speler met z'n rug naar de goal.
4
Zaterdag 14 februari 2026 om 09:09 uur
De nieuwe aanwinsten blijken stuk voor stuk toppers. Die zijn duidelijk gehaald met oog op de eredivisie. Er straalt klasse af. Fiabema gaat wel scoren. ADO is zeker klaar voor de eredivisie mits Peter blijft. En ik verwacht ADO zelfs meteen in t linkerrijtje. Er zullen echt nog wel wat goede spelers bijkomen aangezien het spelersbudget voor de eredivisie hoger is dan voor de KKD en als je ziet hoe goede zaken ze nu al hebben gedaan met een lager budget kan ik niet wachten tot volgend seizoen!
16
Zaterdag 14 februari 2026 om 02:45 uur

FFL

Langebach2:

Gefeliciteerd iedereen!!
En laat die Fiabema voortaan maar op de bank zitten. Kan beter Jesse Bal daar de kans geven. Die kan nog scoren.
Compleet mee oneens . Voetballend en als aanspreekpunt veel verder dan Bal . Scoren gaat ook goedkomen
15
Zaterdag 14 februari 2026 om 00:29 uur
Gefeliciteerd iedereen!!
En laat die Fiabema voortaan maar op de bank zitten. Kan beter Jesse Bal daar de kans geven. Die kan nog scoren.
4
Vrijdag 13 februari 2026 om 22:52 uur

Nu online

priveopcadd, buurmanBrutus en 62 gasten.

Zoek in shoutbox

Naam:
Tekst:
Vanaf datum: Verwijder datum Kies een datum
Tot en met datum: Verwijder datum Kies een datum

Kies een pagina

Vorige pagina
Pagina 4
Volgende pagina

Spelersklassement

De top3:
Steven van der Sloot Juho Kilo Kilian Nikiema

Laatste wedstrijd

Logo FC Den Bosch Logo ADO Den Haag
1-3
24 april 2026

Advertentie

Keuken Kampioen Divisie

1 -

Links