Welkom in de shoutbox, gast
fcdh-middennoord:
vroeger was alles beter. Hou toch op. Accepteer dat het aan de volgende generatie is en stop met zuur zijn
vroeger was alles beter. Hou toch op. Accepteer dat het aan de volgende generatie is en stop met zuur zijn
Heeft niets met zuur zijn te maken, meer met verbazing dat alles maar gepikt wordt. De club heeft hun supporters volledig onder de duim en dat is het ultieme doel
Geweest. Neem de e-mail die laatst gestuurd is over liedjes met K erin. Ipv te complimenteren dat er weinig tot geen liedjes met K meer gezongen worden, gaan ze nog ff verder met het kleineren. En de ‘harde kern’? Die zegt ja en amen zodat ze een trommel mogen meenemen of gratis kaartjes achter het goal krijgen 😂.
Geweest. Neem de e-mail die laatst gestuurd is over liedjes met K erin. Ipv te complimenteren dat er weinig tot geen liedjes met K meer gezongen worden, gaan ze nog ff verder met het kleineren. En de ‘harde kern’? Die zegt ja en amen zodat ze een trommel mogen meenemen of gratis kaartjes achter het goal krijgen 😂.
6
|
Zondag 26 januari 2025 om 20:48 uur |
Ran1972:
Helemaal niks!! Heb mijn tijd wel gehad😉. Ben nu 52 en kijk met Ledenogen aan wat er nu (niet) gebeurd. Zal wel een generatiedingetje zijn maar je kunt de groepen van tegenwoordig niet meer serieus nemen en vergelijken met toen. Hup ADO en blijven trommelen hè.
Ps, blijft wel mijn cluppie na ruim 40 jaar supporter te zijn.
Helemaal niks!! Heb mijn tijd wel gehad😉. Ben nu 52 en kijk met Ledenogen aan wat er nu (niet) gebeurd. Zal wel een generatiedingetje zijn maar je kunt de groepen van tegenwoordig niet meer serieus nemen en vergelijken met toen. Hup ADO en blijven trommelen hè.
Ps, blijft wel mijn cluppie na ruim 40 jaar supporter te zijn.
Hier nog één. Ben 61 jaar de mooie tijd in het zuiderpark komt nooit meer. Het MN van nu kan niet tippen aan de tijd van toen. Had er toen één met een trommel moeten komen. Die was met trommel en al begraven. Zoals het nu gaat hadden we toen niet gepikt
10
|
Zondag 26 januari 2025 om 20:37 uur |
Haagse070_:
Hoelang willen ze die nog houden?
Kijk maar naar Emmen die hebben wel de ballen om die Duitser te onstlaan.
Denk dat kalazic meer is dan trainer binnen de club.
Vroegah wachten we de bus op na zo wanvertoning nu zitten we en kijken we genadeloos toe
Hoelang willen ze die nog houden?
Kijk maar naar Emmen die hebben wel de ballen om die Duitser te onstlaan.
Denk dat kalazic meer is dan trainer binnen de club.
Vroegah wachten we de bus op na zo wanvertoning nu zitten we en kijken we genadeloos toe
Dat zeg ik net. Nu pikken ze als.
Het belangrijkste is nu dat die kut trommel naar binnen mag
Het belangrijkste is nu dat die kut trommel naar binnen mag
5
|
Zondag 26 januari 2025 om 17:11 uur |
Law:
Met alle respect het is ook heel normaal de vergelijking van het heden met het verleden want laten we wel wezen vrijwel alle andere partijen halen juist het verleden erbij om aan onze supporters maar een bepaalde label te kunnen plakken. Als je het mij vraagt gaat het niet perfect maar oh wat mogen we in onze handen knijpen tov het verleden.
De trommel heeft een groot aandeel in de sfeer en de liederen die gezongen worden. Echt een positieve vooruitgang. Helemaal uitbannen van het woord is een utopie maar het gaat al vele mele malen beter.
Met alle respect het is ook heel normaal de vergelijking van het heden met het verleden want laten we wel wezen vrijwel alle andere partijen halen juist het verleden erbij om aan onze supporters maar een bepaalde label te kunnen plakken. Als je het mij vraagt gaat het niet perfect maar oh wat mogen we in onze handen knijpen tov het verleden.
De trommel heeft een groot aandeel in de sfeer en de liederen die gezongen worden. Echt een positieve vooruitgang. Helemaal uitbannen van het woord is een utopie maar het gaat al vele mele malen beter.
Ik blijf die trommel een onding vinden maar de sfeer is vele malen beter dan voorheen en dit wordt door iedereen beaamt.
De nieuwe liederen werken uitnodigend en als vader hoef je je niet te schamen als de kids DH liedjes thuis zingen.
Snap die e-mail vanuit de club dan ook echt niet, laat ze eerst maar zorgen dat er zwarte cijfers worden geschreven.
Misschien stond die e-mail in concept en is deze per ongeluk verstuurd.
Denk eerder dat er een andere agenda is en die komt vanuit het ijspaleis.
De reden dat mensen 2 x zolang in de rij staan om naar binnen te komen en dit aantoonbaar niets met veiligheid te maken heeft maakt dit duidelijk.
Wij zijn helaas ook de enige club in Nederland met zo’n slechte vertegenwoordiging in het stadhuis.
Allemaal op het Haagse pluche om later de overstap te kunnen maken naar het gebouw verderop in de straat.
De nieuwe liederen werken uitnodigend en als vader hoef je je niet te schamen als de kids DH liedjes thuis zingen.
Snap die e-mail vanuit de club dan ook echt niet, laat ze eerst maar zorgen dat er zwarte cijfers worden geschreven.
Misschien stond die e-mail in concept en is deze per ongeluk verstuurd.
Denk eerder dat er een andere agenda is en die komt vanuit het ijspaleis.
De reden dat mensen 2 x zolang in de rij staan om naar binnen te komen en dit aantoonbaar niets met veiligheid te maken heeft maakt dit duidelijk.
Wij zijn helaas ook de enige club in Nederland met zo’n slechte vertegenwoordiging in het stadhuis.
Allemaal op het Haagse pluche om later de overstap te kunnen maken naar het gebouw verderop in de straat.
7
|
Zaterdag 11 januari 2025 om 14:46 uur |
Erik070:
Misschien moet je jezelf eens verplaatsen naar het heden ipv altijd maar over vroeger te praten.
Misschien moet je jezelf eens verplaatsen naar het heden ipv altijd maar over vroeger te praten.
Met alle respect het is ook heel normaal de vergelijking van het heden met het verleden want laten we wel wezen vrijwel alle andere partijen halen juist het verleden erbij om aan onze supporters maar een bepaalde label te kunnen plakken. Als je het mij vraagt gaat het niet perfect maar oh wat mogen we in onze handen knijpen tov het verleden.
De trommel heeft een groot aandeel in de sfeer en de liederen die gezongen worden. Echt een positieve vooruitgang. Helemaal uitbannen van het woord is een utopie maar het gaat al vele mele malen beter.
De trommel heeft een groot aandeel in de sfeer en de liederen die gezongen worden. Echt een positieve vooruitgang. Helemaal uitbannen van het woord is een utopie maar het gaat al vele mele malen beter.
10
|
Zaterdag 11 januari 2025 om 14:01 uur |
Het werkwoord en is iets heel anders dan het woord "kk".
Iedereen die ontkent dat dat niet veel wordt gebruikt bij spreekkoren bij ADO is volgens mij Oost Indisch doof.
Alleen al elke wedstrijd is er 1 speler van de tegenstander die t moet ontgelden als die langer dan 5 seconden blijft liggen na een overtreding. Dan zingt iedereen bij ons "kk mongool, mongool". Als die het niet is dan is het wel dat er wordt gezonden "je moeder is een hoer, een vieze vuile..."
Ben het eens dat de invoering van de trommel en gesprekken van bestuur hebben geleid tot meer positieve aanhang maar je ziet ook dat die jongen die met zn megafoon en ontbloot bovenlijf het er heel moeilijk mee heeft ook zelf om zich in te houden terwijl die dat natuurlijk wel gevraagd is door het bestuur.
Dat zag je ook vorig jaar tijdens Excelsior uit al, hij probeerde het eerst nog in toom te houden en deed vervolgens toch maar lekker mee. Of als hij probeerde het " we snuiven al je coke" er uit te bannen met " fc den haag geel en groen en we worden kampioen" dat heeft een wedstijd gewerkt en gauw van af gestapt weer.
Iedereen die ontkent dat dat niet veel wordt gebruikt bij spreekkoren bij ADO is volgens mij Oost Indisch doof.
Alleen al elke wedstrijd is er 1 speler van de tegenstander die t moet ontgelden als die langer dan 5 seconden blijft liggen na een overtreding. Dan zingt iedereen bij ons "kk mongool, mongool". Als die het niet is dan is het wel dat er wordt gezonden "je moeder is een hoer, een vieze vuile..."
Ben het eens dat de invoering van de trommel en gesprekken van bestuur hebben geleid tot meer positieve aanhang maar je ziet ook dat die jongen die met zn megafoon en ontbloot bovenlijf het er heel moeilijk mee heeft ook zelf om zich in te houden terwijl die dat natuurlijk wel gevraagd is door het bestuur.
Dat zag je ook vorig jaar tijdens Excelsior uit al, hij probeerde het eerst nog in toom te houden en deed vervolgens toch maar lekker mee. Of als hij probeerde het " we snuiven al je coke" er uit te bannen met " fc den haag geel en groen en we worden kampioen" dat heeft een wedstijd gewerkt en gauw van af gestapt weer.
4
|
Zaterdag 11 januari 2025 om 09:33 uur |
Vak_W:
Waarom is dat absurd? Het gaat ver, maar ik vind het gebruik van het woord K getuigen van een grenzelose hersenloosheid. Zoveel families zijn uit elkaar gerukt door die vreselijke ziekte, zoveel levens geraakt. En dat blijft voorlopig zo. Dat er mensen zijn die daarmee schelden en sommige mensen dat zelfs toewensen, dát vind ik absurd...
Waarom is dat absurd? Het gaat ver, maar ik vind het gebruik van het woord K getuigen van een grenzelose hersenloosheid. Zoveel families zijn uit elkaar gerukt door die vreselijke ziekte, zoveel levens geraakt. En dat blijft voorlopig zo. Dat er mensen zijn die daarmee schelden en sommige mensen dat zelfs toewensen, dát vind ik absurd...
Het is absurd omdat ADO zegt dat spreekkoren met het K woord steeds vaker gebeuren in het stadion. Dat is gewoon absolute onzin. Sinds de trommel er is wordt er juist heel positief het team gesteund. En ook de liedjes met het K woord erin zijn nauwelijks meer aanwezig, omdat de andere liedjes nu 90 minuten lang gezongen worden. Is toch heel gek dat ze dan juist nu zeggen dat het niet langer kan?
5
|
Zaterdag 11 januari 2025 om 01:05 uur |
Advertentie
Erik070:
Vanaf de eerste minuut werd er K Helmond sport gezongen.
Vanaf de eerste minuut werd er K Helmond sport gezongen.
In het verleden maar ook vrij recent nog werd er in ieder liedje met k.kr. gezongen en anders zong niemand mee. Ben blij met de weg die is ingeslagen m.b.t. 90 minuten sfeer / trommel etc. maar je bent niet binnen 1 dag van dat k.kr. gedoe af. Daarnaast respect dat ze aanwezig zijn op een maandagavond en gezien het belabberde seizoen tot nu toe.
9
|
Maandag 25 november 2024 om 22:25 uur |
Nu online
priveopcadd, Aad, Haraldberg1, James, pitbull, Pepmans, Haago en 81 gasten.
Zoek in shoutbox
Spelersklassement
Laatste wedstrijd
Advertentie
Keuken Kampioen Divisie
| 1 | - |




