Welkom in de shoutbox, gast
Kies een pagina
Leuk feitje over Justin Che: Speelde mee in het FC Dallas onder 15 jongensteam dat met 5-2 van het USA vrouwenteam gewonnen had, dat zojuist Wereldkampioen geworden was. Een wedstrijd waar nog steeds vaak naar gewezen wordt wanneer mensen mannen en vrouwenvoetbal vergelijken.
0
|
Donderdag 17 augustus 2023 om 12:43 uur |
DHFC070:
Komen recent van een tekort op de begroting van 8 miljoen!
Kortom eindelijk ds juiste keuzes en beleid op een financieel gezonde huishouding. Dat is de enige manier om iets op te bouwen en niet ieder jaar verder af te glijden en problemen voor je uit te schuiven die als een boemerang 2x zo hard terugkomen. Helaas kost dit wel toewijding en veel tijd hopelijk krijgt men die.
Daarom vind ik de uitspraken van Mathijssen ook wel jammer met we gaan voor promotie. Zeg gewoon we gaan voor een plek bij de beste 8 en hopen in de nacompetitie loterij terecht te komen. Zeg je praktisch hetzelfde maar komt heel anders over en schept andere verwachtingen.
Komen recent van een tekort op de begroting van 8 miljoen!
Kortom eindelijk ds juiste keuzes en beleid op een financieel gezonde huishouding. Dat is de enige manier om iets op te bouwen en niet ieder jaar verder af te glijden en problemen voor je uit te schuiven die als een boemerang 2x zo hard terugkomen. Helaas kost dit wel toewijding en veel tijd hopelijk krijgt men die.
Daarom vind ik de uitspraken van Mathijssen ook wel jammer met we gaan voor promotie. Zeg gewoon we gaan voor een plek bij de beste 8 en hopen in de nacompetitie loterij terecht te komen. Zeg je praktisch hetzelfde maar komt heel anders over en schept andere verwachtingen.
In de KKD ga je geen 8 miljoen wegwerken, dat zou zelfs voorlopig in de eredivisie niet kunnen omdat het dan ten koste zou moeten gaan om een eredivisiewaardige ploeg neer te kunnen zetten. Maar Bolt stond er van te voren blijkbaar al garant voor was er toen te lezen, dus dat zal dan wel.
En wat opbouwen in de kkd kan je ook vergeten. Als er een paar maanden een speler het toevallig effe leuk doet is die weg en staat weer er een mindere voor in de plaats.
Elk jaar langer in de kkd kost gewoon te veel, op alle fronten. Je ziet nu al elk jaar je selectie minder worden terwijl de vorige al niet veel was. Commercieel is zelfs vrouwenvoetbal aantrekkelijker live op espn. Op televisie zend Omroep West gisteren een rapportage uit over een ex-terreinmeester van f'noord, gepikt van Tv Rijnmond, helemaal niks geen beeld van of over ADO Den Haag enz enz.
Investeren in je eerste elftal en zo snel mogelijk uit die kut kkd. De kunst is om dat door kundige mensen, die ook geluk daarbij nodig hebben, te laten doen ipv makelaars. Anders heb je ook geen TD nodig, dan doet elk half jaar een nieuwe trainer dat wel effe erbij zoals het al jaren gaat. Zit echt geen mens te wachten op zo een zuinig mogelijk bagger elftalletje wat op hun klote krijgt van een jong elftalletje, voor amper 800 mensen op een bijveldje in de middle of nowhere. Dan wordt zelfs het mooiste uit-shirt irritant hoor.
En wat opbouwen in de kkd kan je ook vergeten. Als er een paar maanden een speler het toevallig effe leuk doet is die weg en staat weer er een mindere voor in de plaats.
Elk jaar langer in de kkd kost gewoon te veel, op alle fronten. Je ziet nu al elk jaar je selectie minder worden terwijl de vorige al niet veel was. Commercieel is zelfs vrouwenvoetbal aantrekkelijker live op espn. Op televisie zend Omroep West gisteren een rapportage uit over een ex-terreinmeester van f'noord, gepikt van Tv Rijnmond, helemaal niks geen beeld van of over ADO Den Haag enz enz.
Investeren in je eerste elftal en zo snel mogelijk uit die kut kkd. De kunst is om dat door kundige mensen, die ook geluk daarbij nodig hebben, te laten doen ipv makelaars. Anders heb je ook geen TD nodig, dan doet elk half jaar een nieuwe trainer dat wel effe erbij zoals het al jaren gaat. Zit echt geen mens te wachten op zo een zuinig mogelijk bagger elftalletje wat op hun klote krijgt van een jong elftalletje, voor amper 800 mensen op een bijveldje in de middle of nowhere. Dan wordt zelfs het mooiste uit-shirt irritant hoor.
0
|
Vrijdag 28 juli 2023 om 11:01 uur |
BLEISWIJK-1:
Ik heb niet zo moeite met een langer verblijf in de KKD. En een beperkte ambitie. Belangrijker vind ik een eerlijke communicatie naar de fans.
Samen optrekken. Bestuur, selectie en supporters. Niet zoals Reijntjes het gedaan heeft.
Ik hoop vooral dat Globalon op dit laatste gaat inzetten. Of je nu voor jeugd of een meer ambitieus plan gaat. Daarom ben ik erg benieuwd naar de nieuwe AD en TD.
Ik heb niet zo moeite met een langer verblijf in de KKD. En een beperkte ambitie. Belangrijker vind ik een eerlijke communicatie naar de fans.
Samen optrekken. Bestuur, selectie en supporters. Niet zoals Reijntjes het gedaan heeft.
Ik hoop vooral dat Globalon op dit laatste gaat inzetten. Of je nu voor jeugd of een meer ambitieus plan gaat. Daarom ben ik erg benieuwd naar de nieuwe AD en TD.
Het één houdt verband met het andere, regionaal talent kiest sneller voor de opleiding van een eredivisieclub dan een kkd club, nieuwe transfers voor het eerste ook. En zeker hun ouders/verzorgers.
En tijd om te bouwen is sowieso voorbij, leuke spelers halen ze gelijk weg, zie Finn van Breemen. Hebben we zelf nog amper plezier van gehad. Kijk vanavond weer naar de ambiance bij zo’n jong elftal bijveld, vrouwenvoetbal wordt zelfs bij espn serieuzer genomen. Zo snel mogelijk weg uit die KKD.
En tijd om te bouwen is sowieso voorbij, leuke spelers halen ze gelijk weg, zie Finn van Breemen. Hebben we zelf nog amper plezier van gehad. Kijk vanavond weer naar de ambiance bij zo’n jong elftal bijveld, vrouwenvoetbal wordt zelfs bij espn serieuzer genomen. Zo snel mogelijk weg uit die KKD.
0
|
Maandag 8 mei 2023 om 11:59 uur |
Was begin van het seizoen ergens te lezen dat we op de gedegradeerde clubs na de hoogste spelersbegroting hadden, de Jong-teams niet meegerekend. Geld kan je maar één keer uitgeven, maar dat is afgelopen zomer al voor de zoveelste keer door onkundige passanten gedaan, beïnvloed door makelaars en alles wat daar omheen zwermt.
Op ESPN is het vrouwenvoetbal zondags 12:15 uur commercieel aantrekkelijker als een live KKD wedstrijdje. Bovendien ‘krijgen’ we nooit meer zo’n trainer als dat we nu hebben. Neemt niet weg dat we voor andere spelers nu een middelmatig KKD cluppie zijn, en ook een Dick Advocaat hun niet kan overtuigen zonder boodschappengeld.
Opnieuw niet promoveren is duurder dan als je nu wat had kunnen investeren in echte versterkingen. Het is de visuele cirkel in de KKD, die elk jaar moeilijker wordt om te doorbreken, met elk jaar weer mindere spelers. Geld, money, dinero, pengar(dat laatste is zweeds, op netflix geleerd)
Ps, Maar . . . de veldbezetting is nu wel veel beter als voor de winterstop. Paar keer winnen achter elkaar en het is weer hosanna. Het kan nog, rest in de KKD is ook niet zo bijzonder.
Op ESPN is het vrouwenvoetbal zondags 12:15 uur commercieel aantrekkelijker als een live KKD wedstrijdje. Bovendien ‘krijgen’ we nooit meer zo’n trainer als dat we nu hebben. Neemt niet weg dat we voor andere spelers nu een middelmatig KKD cluppie zijn, en ook een Dick Advocaat hun niet kan overtuigen zonder boodschappengeld.
Opnieuw niet promoveren is duurder dan als je nu wat had kunnen investeren in echte versterkingen. Het is de visuele cirkel in de KKD, die elk jaar moeilijker wordt om te doorbreken, met elk jaar weer mindere spelers. Geld, money, dinero, pengar(dat laatste is zweeds, op netflix geleerd)
Ps, Maar . . . de veldbezetting is nu wel veel beter als voor de winterstop. Paar keer winnen achter elkaar en het is weer hosanna. Het kan nog, rest in de KKD is ook niet zo bijzonder.

0
|
Woensdag 1 februari 2023 om 13:08 uur |
Club Achter de Duinen
Nieuwsbericht op Club Achter de Duinen:
Bolt wil vrouwenvoetbal volledig bij ADO hebben
Bolt wil dat ADO Vrouwen volledig in het voetbalbedrijf van ADO Den Haag wordt opgenomen.
Lees het nieuwsbericht
Bolt wil vrouwenvoetbal volledig bij ADO hebben
Bolt wil dat ADO Vrouwen volledig in het voetbalbedrijf van ADO Den Haag wordt opgenomen.
Lees het nieuwsbericht
0
|
Woensdag 18 januari 2023 om 10:17 uur |
Een trainer wordt beoordeeld en veroordeeld op de resultaten, zijn resultaten, dus wil hij ook zijn stempel drukken op de speelwijze, is ook zijn taak. Of het een goeie trainer is of niet buiten beschouwing gelaten. Dat hij zijn info misschien overvoerd valt wat voor te zeggen. Maar dat heb je met onervaren trainers die zelf international waren. Die kunnen vaak het begrip niet opbrengen tussen hun niveau vroeger als speler en het niveau waar ze nu trainer zijn. People manager is vaak belangrijker dan alleen tactiek doordrammen waar spelers niet eens de kwaliteiten voor hebben. Assistent Van Der Weerden schijnt de people manager te zijn, the good cop, , en Metgod de bad cop.
In de winterstop de selectie gericht bijspijkeren en een goeie serie neerzetten, levert een periodetitel op en je bent weer ‘het mannetje’. In de KKD heb je geen reet aan ‘we zitten in een proces’. Je moet zo snel mogelijk weg uit de krochten van het betaalde voetbal, en dat kan alleen met korte termijn politiek door gericht betere spelers te halen. Die hele troosteloze sfeer rond die wedstrijden tegen jong elftallen, en op ESPN is vrouwenvoetbal commercieel aantrekkelijker als een wedstrijd van ADO. Nee, dat moet je niet meer willen joh.

En ík las net, ‘Advocaat als mentor bij ADO voor Kuyt’ . . .? Nou, vraag het Petro, die heeft nog steeds nachtmerries van ‘adviseur Diek, de loel!
In de winterstop de selectie gericht bijspijkeren en een goeie serie neerzetten, levert een periodetitel op en je bent weer ‘het mannetje’. In de KKD heb je geen reet aan ‘we zitten in een proces’. Je moet zo snel mogelijk weg uit de krochten van het betaalde voetbal, en dat kan alleen met korte termijn politiek door gericht betere spelers te halen. Die hele troosteloze sfeer rond die wedstrijden tegen jong elftallen, en op ESPN is vrouwenvoetbal commercieel aantrekkelijker als een wedstrijd van ADO. Nee, dat moet je niet meer willen joh.

En ík las net, ‘Advocaat als mentor bij ADO voor Kuyt’ . . .? Nou, vraag het Petro, die heeft nog steeds nachtmerries van ‘adviseur Diek, de loel!
0
|
Dinsdag 13 september 2022 om 12:03 uur |
Bollie74:
Nee dat lukt ze niet omdat er maar 1 camera aanwezig is en dat we blij mogen zijn dat ze al zover zijn gekomen met het uitzenden van de kkd. Wat een ... antwoord krijg je van ESPN.
Nee dat lukt ze niet omdat er maar 1 camera aanwezig is en dat we blij mogen zijn dat ze al zover zijn gekomen met het uitzenden van de kkd. Wat een ... antwoord krijg je van ESPN.
Belachelijk, en wel dat amateuristische vrouwenvoetbal uitzenden of Amerikaans honkbal waar geen hond naar kijkt, kutzender.
0
|
Zondag 6 februari 2022 om 12:36 uur |
Advertentie
ADODENHAAG:
Belachelijk, dan maar hopen dat deze het doet straks..
http://livetv.sx/enx/eventinfo/23421070_den_bosch_den_haag/
Belachelijk, dan maar hopen dat deze het doet straks..
http://livetv.sx/enx/eventinfo/23421070_den_bosch_den_haag/
Vooralsnog kom je via die link bij ESPN1..... vrouwenvoetbal
0
|
Zondag 6 februari 2022 om 12:06 uur |
Nu online
priveopcadd, janfcdh, buurmanBrutus, Ran1972, Sûpâhmên en 85 gasten.
Zoek in shoutbox
Kies een pagina
Spelersklassement
Laatste wedstrijd
Advertentie
Keuken Kampioen Divisie
| 1 | - |




