Welkom in de shoutbox, gast
slash070:
Dat het nu een seizoen sportief geweldig gaat staat er los van natuurlijk. Ze vind het vervelendste wat ze hier heeft meegemaakt dat Mathijssen weg ging, dus goed dat ze zich met voetbal niet echt mag bemoeien.
Met deze eigenaar zou op de directiestoel een ervaren sterke persoonlijkheid moeten zitten, iemand die deuren kan openen. Dan ontstaat er iets. Niet iemand die alleen maar roept blij te zijn met de bijleggende eigenaar, en het woordje 'Netwerk' in elke zin gebruikt. En ook niet iemand die na een incident in de catacomben om cameras lheen loopt te dralen om opgemerkt te worden.
Een Directeur is praktijkwerk die echt wat zichtbaars neerzet, het is geen linkedin
Dat het nu een seizoen sportief geweldig gaat staat er los van natuurlijk. Ze vind het vervelendste wat ze hier heeft meegemaakt dat Mathijssen weg ging, dus goed dat ze zich met voetbal niet echt mag bemoeien.
Met deze eigenaar zou op de directiestoel een ervaren sterke persoonlijkheid moeten zitten, iemand die deuren kan openen. Dan ontstaat er iets. Niet iemand die alleen maar roept blij te zijn met de bijleggende eigenaar, en het woordje 'Netwerk' in elke zin gebruikt. En ook niet iemand die na een incident in de catacomben om cameras lheen loopt te dralen om opgemerkt te worden.
Een Directeur is praktijkwerk die echt wat zichtbaars neerzet, het is geen linkedin
Je moet niet je onderbuikgevoel laten spreken maar kijken naar de resultaten en die zijn helemaal niet slecht. ADOgroen is gewoon een hele goede creatieve oplossing dat geld opleverd en alleen maar meer blijft worden en dat terwijl grote sponsors hun naam niet meer wilden verbinden aan ADO. Lijkt me puur praktijkwerk. En het had dus ook een kleine sponsor kunnen worden met hun naam op het shirt voor een habbekrats waar ADO niets aan had gehad.
Daarbij is netwerken nou eenmaal het allerbelangrijkste voor een bedrijf/voetbalclub en niet gek dat ze dat woord vaak noemt.
Ze had ook een directeur kunnen zijn met een sterke persoonlijkheid maar dat is zeker geen garantie voor succes en kan ook negatief uitpakken wanneer het ego te groot is.
Daarbij heeft ze forse bezuinigingen doorgevoerd op het kantoor en dat volgensmij zonder dat ADO daar onder lijd. Ook heeft ze de energielasten flink omlaag gehaald met de nieuwe stadion verlichting en heeft ze vast nog veel meer gedaan waarvan wij geen weet hebben. Haar minder sterke persoonlijkheid maakt ze goed met haar creativiteit en ondernemerschap en hoe meer ervaring ze opdoet hoe sterkere persoonlijkheid ze ontwikkeld.
Maar blijf jij lekker photoshoppen (ik vind ze oprecht grappig) maar richt je alsjeblieft op mensen zoals Trump ofzo
Daarbij is netwerken nou eenmaal het allerbelangrijkste voor een bedrijf/voetbalclub en niet gek dat ze dat woord vaak noemt.
Ze had ook een directeur kunnen zijn met een sterke persoonlijkheid maar dat is zeker geen garantie voor succes en kan ook negatief uitpakken wanneer het ego te groot is.
Daarbij heeft ze forse bezuinigingen doorgevoerd op het kantoor en dat volgensmij zonder dat ADO daar onder lijd. Ook heeft ze de energielasten flink omlaag gehaald met de nieuwe stadion verlichting en heeft ze vast nog veel meer gedaan waarvan wij geen weet hebben. Haar minder sterke persoonlijkheid maakt ze goed met haar creativiteit en ondernemerschap en hoe meer ervaring ze opdoet hoe sterkere persoonlijkheid ze ontwikkeld.
Maar blijf jij lekker photoshoppen (ik vind ze oprecht grappig) maar richt je alsjeblieft op mensen zoals Trump ofzo
21
|
Maandag 23 februari 2026 om 20:59 uur |
ton:
Denk dat Natas meer presteert dan de ijdeltuiterige, narcistische voorgangers van haar. Tot aan van der Kallen toe. Natuurlijk heeft ze wat beginners fouten gemaakt. Ik denk dat de Boltgroep blij met haar is.
Denk dat Natas meer presteert dan de ijdeltuiterige, narcistische voorgangers van haar. Tot aan van der Kallen toe. Natuurlijk heeft ze wat beginners fouten gemaakt. Ik denk dat de Boltgroep blij met haar is.
Met haar voorgangers kan je haar niet vergelijken natuurlijk, die zaten meer in de rechtbank door Wang dan in de bestuurskamer. Overigens hadden we toen ook een shirt- en stadion sponsor.
Ik denk dat Bolt toe is aan de volgende stap om de club dalijk omhoog te houden.
Ik denk dat Bolt toe is aan de volgende stap om de club dalijk omhoog te houden.
11
|
Maandag 23 februari 2026 om 10:55 uur |
Club Achter de Duinen
Nieuwsbericht op Club Achter de Duinen:
ADOgroen 'te groot' voor rug van shirt
ADOgroen groeit zodanig dat het voor een individuele sponsor moeilijker wordt deze naam van de voorkant van het shirt te verdringen.
Lees het nieuwsbericht
ADOgroen 'te groot' voor rug van shirt
ADOgroen groeit zodanig dat het voor een individuele sponsor moeilijker wordt deze naam van de voorkant van het shirt te verdringen.
Lees het nieuwsbericht
1
|
Zondag 22 februari 2026 om 18:45 uur |
Advertentie
Nu online
priveopcadd, buurmanBrutus, Superjantje en 58 gasten.
Zoek in shoutbox
Spelersklassement
Laatste wedstrijd
Advertentie
Keuken Kampioen Divisie
| 1 | - |




