Welkom in de shoutbox, gast
Ik kom al ruim 45 jaad bij den haag, is het ooit rustig geweest..... Nee
Zelfs in de mooie jaren was er gezeik en gezeur. Zit het mee juichen we hosanna, zit het tegen lopen we te vloeken.
Kunnen we er wat aan veranderen..... kennelijk niet.
Ben ik het eens met de tactiek...... op dit moment niet
Ben ik het met mezelf over eens dat een ieder een 2de kans verdient (ook al is het klote gegaan)..... Ja
Laat Kalezic maar laten zien dat hij het kan. Als ik het niet eens ben met mijn baas kan ik ook 2 dingen doen... blijven of weggaan. Is weggaan een optie.... in mijn geval niet.....
Als spelers met hun volle verstand tekenen voor onze mooie club en het valt tegen willen ze weg, lopen ze extern te klagen en zijn ze zielig
Ik heb al eerder aangegeven dat het midden noord van nu ook niet meer het midden noord van mijn tijd was.....
Hing er vroeger meer sfeer dan nu....... zeker weten.
Laten we nu eens met z'n allen zonder gezeik achter de club staan, stoppen met dat gescheld met die ene ziekte en ervoor zorgen dat er op de tribunes een betere sfeer komt (ja, ik weet dat er gasten zijn die het proberen) dat we het groen en geel uitdragen ipv zwarte capuchonnetjes.
Laten we ervoor zorgen dat de tegenstander weer met het dun in de broek naar ons stadion komt en met het bloed op de bek het stadion zo snel mogelijk weer wil verlaten.
Iets in de trand van een betere sfeer begint bij jezelf
En als je alleen maar komt als het goed gaat, ben je in mijn ogen (dus eigen mening, hoeft niemand het mee eens te zijn) gewoon een soort van nep supporter.
Een echte supporter steunt zijn club in goede en slechte tijden, of je er nu elke wedstrijd bent of niet. Natuurlijk mag je discuseren, maar van dat geblaat van het gaat niet goed, ik ben het er niet mee eens, dus ik kom niet meer........ snap ik dus eigenlijk heel weinig en ik vraag me oprecht af of diegene ook inderdaad niet meer komen.
PS,
even over Adelaar, die is met pek en veren verjaagt, maar weet
Iemand nog dat ervoor diezelfde Adelaar een knuffelberen actie is geweest voor zijn zieke dochtertje..???
Een hagenees, een grote bek en een klein hartje
Eén stad, één club, één FC Den Haag
Zelfs in de mooie jaren was er gezeik en gezeur. Zit het mee juichen we hosanna, zit het tegen lopen we te vloeken.
Kunnen we er wat aan veranderen..... kennelijk niet.
Ben ik het eens met de tactiek...... op dit moment niet
Ben ik het met mezelf over eens dat een ieder een 2de kans verdient (ook al is het klote gegaan)..... Ja
Laat Kalezic maar laten zien dat hij het kan. Als ik het niet eens ben met mijn baas kan ik ook 2 dingen doen... blijven of weggaan. Is weggaan een optie.... in mijn geval niet.....
Als spelers met hun volle verstand tekenen voor onze mooie club en het valt tegen willen ze weg, lopen ze extern te klagen en zijn ze zielig
Ik heb al eerder aangegeven dat het midden noord van nu ook niet meer het midden noord van mijn tijd was.....
Hing er vroeger meer sfeer dan nu....... zeker weten.
Laten we nu eens met z'n allen zonder gezeik achter de club staan, stoppen met dat gescheld met die ene ziekte en ervoor zorgen dat er op de tribunes een betere sfeer komt (ja, ik weet dat er gasten zijn die het proberen) dat we het groen en geel uitdragen ipv zwarte capuchonnetjes.
Laten we ervoor zorgen dat de tegenstander weer met het dun in de broek naar ons stadion komt en met het bloed op de bek het stadion zo snel mogelijk weer wil verlaten.
Iets in de trand van een betere sfeer begint bij jezelf
En als je alleen maar komt als het goed gaat, ben je in mijn ogen (dus eigen mening, hoeft niemand het mee eens te zijn) gewoon een soort van nep supporter.
Een echte supporter steunt zijn club in goede en slechte tijden, of je er nu elke wedstrijd bent of niet. Natuurlijk mag je discuseren, maar van dat geblaat van het gaat niet goed, ik ben het er niet mee eens, dus ik kom niet meer........ snap ik dus eigenlijk heel weinig en ik vraag me oprecht af of diegene ook inderdaad niet meer komen.
PS,
even over Adelaar, die is met pek en veren verjaagt, maar weet
Iemand nog dat ervoor diezelfde Adelaar een knuffelberen actie is geweest voor zijn zieke dochtertje..???
Een hagenees, een grote bek en een klein hartje
Eén stad, één club, één FC Den Haag
12
|
Zondag 21 juli 2024 om 17:49 uur |
BLEISWIJK-1:
Je snapt dat ik het hier helemaal niet mee eens ben. De supporters, waaronder ik zelf, die Kalezic weg willen hebben zijn vaak al een heel lange tijd supporter. En deze supporters voelen zich gegijzeld door passanten.
Daarom helemaal niet wie betaald bepaald. De supporters zijn de klant. En als een grote groep daarvan Kalezic weg wil hebben, dan dien je daar naar te luisteren.
En als ze daar moeite mee hebben. Grote pech dan voor deze mensen.
Wat opvallend is, is dat ik nog geen speler het voor Kalezic heb horen opnemen. Als een v. Mieghem, Vd Sande of Vlak zou zeggen dat deze onzin moet stoppen. Dan zou het zo voorbij zijn. Maar waarom denk je dat we dit niet horen?
Je snapt dat ik het hier helemaal niet mee eens ben. De supporters, waaronder ik zelf, die Kalezic weg willen hebben zijn vaak al een heel lange tijd supporter. En deze supporters voelen zich gegijzeld door passanten.
Daarom helemaal niet wie betaald bepaald. De supporters zijn de klant. En als een grote groep daarvan Kalezic weg wil hebben, dan dien je daar naar te luisteren.
En als ze daar moeite mee hebben. Grote pech dan voor deze mensen.
Wat opvallend is, is dat ik nog geen speler het voor Kalezic heb horen opnemen. Als een v. Mieghem, Vd Sande of Vlak zou zeggen dat deze onzin moet stoppen. Dan zou het zo voorbij zijn. Maar waarom denk je dat we dit niet horen?
Net als vaker ben ik het ook dit keer helemaal met je eens!
Ik kom al zolang bij de club, ik heb tientallen trainers meegemaakt, maar geen van allen was zo’n narcistische en zelfingenomen babbelzieke fantast als de heer Kalezic.
Ik kan niet begrijpen dat er mensen zijn die hem nog een kans willen geven op basis van het feit dat niemand groter is dan de club en dat die mensen schijnbaar zijn vergeten wat een vernieling deze man heeft aangericht.
Spelers uitschelden en beledigen, liegen over de fitheid van spelers, vastblijven houden aan een belachelijk systeem waar je de spelers niet voor hebt, belachelijke interviews geven na zaadpotjes in de laatste wedstrijden van het reguliere seizoen, continu maar beginnen met Surmeli (werd als eerste op het formulier gezet), een wedstrijd beginnen met Veerman en Van Mieghem op de bank, dat hele incident met het hotel met Vlak die net papa was geworden, het gebeuren met de teen van Derijck,
Het bedenken van een masterplan, iedereen toespreken dat wij nou iets te zien zouden krijgen waarmee we Excelsior wel ff te lijf zouden gaan - conclusie in 2 wedstrijden 9 doelpunten tegen.
Spelers die te bang zijn om hun bek open te trekken
Spelers die betrekking hebben gehad op het bovenstaande is een groot gedeelte van je as, met Wentges, Vlak en van de Sande. Je kan mij niet vertellen dat deze 3 dit niet meer in hun hoofd hebben zitten en daarom juist voor deze trainer een stapje harder zullen zetten als het moet. En kom niet aan met: het zijn profs.
Ik ben benieuwd hoe alle mensen die schijnbaar alles zijn vergeten van hem zouden reageren als zij dit mee zouden maken in het bedrijfsleven. Als iemand je af staat te branden en een functie naar beneden geeft (het gevalletje van de Sande naar de bank) of als je baas een masterplan bedenkt om de omzet te verdubbelen (winnen van Excelsior) maar volgens een mega verlies lijdt van 7 miljoen, waar winst van 3 miljoen was ingecalculeerd.
Of in een wielerploeg die naar de Tour de France gaat, dat iemand voor jou bepaalt dat je niet fit bent, terwijl alle tests uitwijzen dat je dat wel bent (gevalletje Wentges)
Of dat je met een bedrijf van 11 man keer op keer successen boekt, maar dat je denkt dat het wel iets minder kan om je voor te bereiden op de middenmoot, en je laat ineens mensen hele andere dingen doen, de receptioniste laat je ineens inkopen en de inkoper moet schoonmaken (4-3-3 naar 5-3-2)
Ach ja, en maar blijven roepen dat het Kalezic goed gaat komen….
Ik kom al zolang bij de club, ik heb tientallen trainers meegemaakt, maar geen van allen was zo’n narcistische en zelfingenomen babbelzieke fantast als de heer Kalezic.
Ik kan niet begrijpen dat er mensen zijn die hem nog een kans willen geven op basis van het feit dat niemand groter is dan de club en dat die mensen schijnbaar zijn vergeten wat een vernieling deze man heeft aangericht.
Spelers uitschelden en beledigen, liegen over de fitheid van spelers, vastblijven houden aan een belachelijk systeem waar je de spelers niet voor hebt, belachelijke interviews geven na zaadpotjes in de laatste wedstrijden van het reguliere seizoen, continu maar beginnen met Surmeli (werd als eerste op het formulier gezet), een wedstrijd beginnen met Veerman en Van Mieghem op de bank, dat hele incident met het hotel met Vlak die net papa was geworden, het gebeuren met de teen van Derijck,
Het bedenken van een masterplan, iedereen toespreken dat wij nou iets te zien zouden krijgen waarmee we Excelsior wel ff te lijf zouden gaan - conclusie in 2 wedstrijden 9 doelpunten tegen.
Spelers die te bang zijn om hun bek open te trekken
Spelers die betrekking hebben gehad op het bovenstaande is een groot gedeelte van je as, met Wentges, Vlak en van de Sande. Je kan mij niet vertellen dat deze 3 dit niet meer in hun hoofd hebben zitten en daarom juist voor deze trainer een stapje harder zullen zetten als het moet. En kom niet aan met: het zijn profs.
Ik ben benieuwd hoe alle mensen die schijnbaar alles zijn vergeten van hem zouden reageren als zij dit mee zouden maken in het bedrijfsleven. Als iemand je af staat te branden en een functie naar beneden geeft (het gevalletje van de Sande naar de bank) of als je baas een masterplan bedenkt om de omzet te verdubbelen (winnen van Excelsior) maar volgens een mega verlies lijdt van 7 miljoen, waar winst van 3 miljoen was ingecalculeerd.
Of in een wielerploeg die naar de Tour de France gaat, dat iemand voor jou bepaalt dat je niet fit bent, terwijl alle tests uitwijzen dat je dat wel bent (gevalletje Wentges)
Of dat je met een bedrijf van 11 man keer op keer successen boekt, maar dat je denkt dat het wel iets minder kan om je voor te bereiden op de middenmoot, en je laat ineens mensen hele andere dingen doen, de receptioniste laat je ineens inkopen en de inkoper moet schoonmaken (4-3-3 naar 5-3-2)
Ach ja, en maar blijven roepen dat het Kalezic goed gaat komen….
10
|
Zondag 7 juli 2024 om 08:01 uur |
:
Kappen met die hele dure jeugdopleiding die nauwelijks wat oplevert voor onze club. Gewoon een goede scouting opzetten die bij andere clubs de uitzonderlijke talenten wegkaapt en die ook nog eens gelijk inzetbaar zijn voor onze hoofdmacht. Wat komt er nu door aan uitzonderlijke talenten en dan ook nog eens een directeur hiervoor aangesteld. Echt allemaal weggegooid geld en alleen maar voor een beetje nostalgie van vroeger. Als ik de baas was dan was dit het eerste waar ik mee stopte die onzinnige jeugdopleiding en ik haalde die scout van NEC.
Kappen met die hele dure jeugdopleiding die nauwelijks wat oplevert voor onze club. Gewoon een goede scouting opzetten die bij andere clubs de uitzonderlijke talenten wegkaapt en die ook nog eens gelijk inzetbaar zijn voor onze hoofdmacht. Wat komt er nu door aan uitzonderlijke talenten en dan ook nog eens een directeur hiervoor aangesteld. Echt allemaal weggegooid geld en alleen maar voor een beetje nostalgie van vroeger. Als ik de baas was dan was dit het eerste waar ik mee stopte die onzinnige jeugdopleiding en ik haalde die scout van NEC.
Gelukkig ben jij de baas niet, en de scout van NEC genaamd Boekhorn heeft niets met ADO.
4
|
Vrijdag 7 juni 2024 om 23:26 uur |
Gast
Kappen met die hele dure jeugdopleiding die nauwelijks wat oplevert voor onze club. Gewoon een goede scouting opzetten die bij andere clubs de uitzonderlijke talenten wegkaapt en die ook nog eens gelijk inzetbaar zijn voor onze hoofdmacht. Wat komt er nu door aan uitzonderlijke talenten en dan ook nog eens een directeur hiervoor aangesteld. Echt allemaal weggegooid geld en alleen maar voor een beetje nostalgie van vroeger. Als ik de baas was dan was dit het eerste waar ik mee stopte die onzinnige jeugdopleiding en ik haalde die scout van NEC.
2
|
Vrijdag 7 juni 2024 om 23:15 uur |
Sprinkhaan070:
Denk dat daar de meeste wel voor een eredivisieclub gaan kiezen.
Interessante spelers waarvan het contract afloopt:
Redouan El Yaakoubi
Siebe Horemans
Lazaros Lamprou
Julian Baas
Denk dat daar de meeste wel voor een eredivisieclub gaan kiezen.
Interessante spelers waarvan het contract afloopt:
Redouan El Yaakoubi
Siebe Horemans
Lazaros Lamprou
Julian Baas
Horemans gaat naar Utrecht. Lamprou en Baas zullen ook wel in de Eredivisie kunnen blijven.
2
|
Maandag 3 juni 2024 om 13:34 uur |
grijze gek:
Ik zal de link er niet opzetten van het AD, maar er is een leeg loop bij EXCELSIOR, tot nu toe heeft alleen Marinus Dijkhuizen zijn contract verlengd, ik zeg ADO grijp je kans en haal 1 of 2 spelers op bij excelsior, er lopen toch wat leuke spelers tussen.
Mag hopen dat niet veel spelers het verhaal van Jim v/d Deijl hebben gelezen
Ik zal de link er niet opzetten van het AD, maar er is een leeg loop bij EXCELSIOR, tot nu toe heeft alleen Marinus Dijkhuizen zijn contract verlengd, ik zeg ADO grijp je kans en haal 1 of 2 spelers op bij excelsior, er lopen toch wat leuke spelers tussen.
Mag hopen dat niet veel spelers het verhaal van Jim v/d Deijl hebben gelezen
Denk dat daar de meeste wel voor een eredivisieclub gaan kiezen.
Interessante spelers waarvan het contract afloopt:
Redouan El Yaakoubi
Siebe Horemans
Lazaros Lamprou
Julian Baas
Interessante spelers waarvan het contract afloopt:
Redouan El Yaakoubi
Siebe Horemans
Lazaros Lamprou
Julian Baas
0
|
Maandag 3 juni 2024 om 10:57 uur |
Advertentie
Gast
Het is dinsdag meestal bijltjesdag bij ons. De verwachting is dan ook nu hij dagen niet bereikbaar is wat natuurlijk als TD ook best wel beschamend is dat hij opstapt het zij vrijwillig of anders gedwongen. Als dat gebeurd dan zal ook de trainer volgen die na de winterstop met zijn staf een geweldige wanprestatie hebben geleverd. Ik hoop dat onze eigenaar die weer voor kkd begrippen een astronomisch bedrag moet gaan betalen om de tekorten te dichten geleerd heeft van de eerste twee seizoenen en nu een trainer met staf verplicht om de talenten van ons en de topamateurs uit de regio op gaat stellen en beter maken zodat ze ook nog wat opleveren en je weer een gezonde en gedegen toekomst hebt. Dus geen uitgerangeerde veel te dure spelers meer zoals die tot nu toe zijn gehaald. De club is de baas en de trainer een passant dus als de trainer aangeeft welke positie er versterkt moeten gaan worden gaat onze club TD of TM hiermee aan de slag zonder allerlei lijstjes met namen van de trainer. Wie de trainer moet gaan worden ik heb al een paar namen genoemd maar er zullen vast nog meer combinaties mogelijk zijn. Als onze eigenaar niet samen met de club deze veranderingen doorvoert dan zullen de tekorten ieder jaar blijven oplopen en blijven we ook een club zoals nu zonder enige visie.
1
|
Dinsdag 28 mei 2024 om 05:40 uur |
FFL:
We hadden met 3 goals verschil kunnen winnen.
Helaas te slap en onnauwkeurig 1ste helft.
1-2 is niet onoverkomelijk
We hadden met 3 goals verschil kunnen winnen.
Helaas te slap en onnauwkeurig 1ste helft.
1-2 is niet onoverkomelijk
Niet kansloos. Je kan vandaag 2-2 maken en zaterdag na 3 minuten achter staan. Het blijft voetbal.
Duimen voor zaterdag dat we een goal scoren en zij heel zenuwachtig achteruit gaan lopen. Voetballend dient Excelsior in principe ons de baas te zijn, omgaan met de stress maakt straks het verschil.
Duimen voor zaterdag dat we een goal scoren en zij heel zenuwachtig achteruit gaan lopen. Voetballend dient Excelsior in principe ons de baas te zijn, omgaan met de stress maakt straks het verschil.
1
|
Woensdag 22 mei 2024 om 21:14 uur |
Nu online
priveopcadd, buurmanBrutus en 196 gasten.
Zoek in shoutbox
Spelersklassement
Laatste wedstrijd
Advertentie
Keuken Kampioen Divisie
| 1 | - |




