Welkom in de shoutbox, gast
Bolskie:
Wat is er slim aan, als je 7 punten achter staat en een wedstrijd meer gespeeld heb dan ben je toch ook underdog
Wat is er slim aan, als je 7 punten achter staat en een wedstrijd meer gespeeld heb dan ben je toch ook underdog
Als ADO 2x verliest is natuurlijk weer alles mogelijk. Zeker omdat je sowieso nog 2x tegen Cambuur speelt. Op deze manier geeft hij aan dat hij denkt dat nieta meer gaat veranderen, maar als het dan wel gebeurd is er extra aandacht voor Cambuur weer. Begrijp de opmerking wel.
3
|
Zaterdag 8 november 2025 om 14:52 uur |
Eeuwig Den Haag:
Kilo staat (gelukkig) nog niet zo in de spotlight zoals Vlak, die constant door Hansie wordt benoemd, online zie je ook artikelen dat die de best presterende middenvelder is op basis van statistieken etc. Prima, laat Kilo ons ijskonijn maar lekker in de schaduw opereren. Geweldenaar voor ons, maar laat de rest dat nog maar even niet weten!
Kilo staat (gelukkig) nog niet zo in de spotlight zoals Vlak, die constant door Hansie wordt benoemd, online zie je ook artikelen dat die de best presterende middenvelder is op basis van statistieken etc. Prima, laat Kilo ons ijskonijn maar lekker in de schaduw opereren. Geweldenaar voor ons, maar laat de rest dat nog maar even niet weten!
Kilo is een fijne voetballer maar wil hij in de eredivisie meedoen moet hij die slordige pasjes wel afleren. Tegen Jong utrecht heeft het 2 punten gekost en het gebeurd vaker…
1
|
Maandag 3 november 2025 om 18:28 uur |
Twaalf wedstrijden gespeeld waarvan elf keer gewonnen met beste aanval én beste verdediging van de KKD. Uiteraard zijn de verwachtingen voor vandaag niet anders dan winst.MVV zal het puur op de counter proberen met Mmaee en Sylva Timas als hun gevaarlijkste wapens. Verder zal MVV zich met elf man achter de bal proberen in te graven. Gemakkelijk zal het niet worden zoals vorig jaar in De Geusselt.Maar goed, hoe vaak is het in het voetbal niet gebeurd dat de reus wordt geklopt door de dwerg?
Dat ADO de “klap” van de bekeruitschakeling niet te boven zou komen? Ridiculous.
We gaan vol voor de +3, en mocht het anders aflopen — simpele redenering: shit happens in life. Maar winstkans voor Ado 85-25
Dat ADO de “klap” van de bekeruitschakeling niet te boven zou komen? Ridiculous.
We gaan vol voor de +3, en mocht het anders aflopen — simpele redenering: shit happens in life. Maar winstkans voor Ado 85-25
2
|
Zondag 2 november 2025 om 11:56 uur |
De prioriteit ligt bij promoveren als je dat niet begrijpt houd het op. De beker is een wassen neus kijk maar weer naar de loting ((Feijenoord weer thuis). De hele wedstrijd van dinsdag sloeg echt nergens op dat had bij de top 3 echt niet gebeurd. En of onze trainer nu met 11 wisselspelers speelt of met de vaste 11 dat maakt hij zelf uit. Hij werkt iedere dag met die gasten en zal toch wel beter weten wat hij doet als wij supporters. Altijd maar zeuren en het beter weten als de trainer daar moet je toch ook een keer moe van worden hou gewoon op en wees blij waar we nu staan en die beker is alleen maar een last.
11
|
Zaterdag 1 november 2025 om 08:23 uur |
JvDH:
Barend out!
En de personen die zijn onzin nog een duimpje geven helemaal.
Barend out!
En de personen die zijn onzin nog een duimpje geven helemaal.
Keeper op deze manier blesseren..moet sowieso afgefloten worden.
Maar gebeurd niet ..herinner mij nog een wedstrijd thuis tegen PSV ..waarbij bij een soort gelijke actie onze keeper ( ook bekent van het dildo verhaal) zijn been brak en PSV vrolijk mocht scoren .
Maar gebeurd niet ..herinner mij nog een wedstrijd thuis tegen PSV ..waarbij bij een soort gelijke actie onze keeper ( ook bekent van het dildo verhaal) zijn been brak en PSV vrolijk mocht scoren .
3
|
Maandag 27 oktober 2025 om 13:10 uur |
Advertentie
Baco070:
Laten we met z’n allen vanachter een scherm(pje) lekker de moraalridder uit gaan hangen. Dat maakt je wél een beter/fatsoenlijker/intelligenter mens natuurlijk.
Dit is zoals eerder gezegd, een maatschappelijk probleem dat bij iedere club (in verschillende mate) plaatsvindt. Omdat we een berucht verleden hebben, ligt alles onder een vergrootglas en krijgen “fans” van ons zwaardere straffen dan “fans” van de gemiddelde Nederlandse BVO.
Keur zeker niet goed wat er in Eindhoven is gebeurt, maar om nou te doen alsof wij de meest afschuwelijke supporters van de wereld hebben gaat me eigenlijk wel te ver.
Je kan ook in plaats van je moraliteit en afschuw te tonen op je eigen fans, er wat aan gaan doen.
Bosje bloemen naar de kroegeigenaar is idd misschien geen slecht idee.
Laten we met z’n allen vanachter een scherm(pje) lekker de moraalridder uit gaan hangen. Dat maakt je wél een beter/fatsoenlijker/intelligenter mens natuurlijk.
Dit is zoals eerder gezegd, een maatschappelijk probleem dat bij iedere club (in verschillende mate) plaatsvindt. Omdat we een berucht verleden hebben, ligt alles onder een vergrootglas en krijgen “fans” van ons zwaardere straffen dan “fans” van de gemiddelde Nederlandse BVO.
Keur zeker niet goed wat er in Eindhoven is gebeurt, maar om nou te doen alsof wij de meest afschuwelijke supporters van de wereld hebben gaat me eigenlijk wel te ver.
Je kan ook in plaats van je moraliteit en afschuw te tonen op je eigen fans, er wat aan gaan doen.
Bosje bloemen naar de kroegeigenaar is idd misschien geen slecht idee.
Gasten die dit doen zijn niet mijn medesupporters, en ik hoop dat ze gevonden gaan worden en levenslange stadionverboden gaan krijgen en wat er gebeurd bij andere clubs kan mij geen reet schelen, oppakken en straffen.
En wat heb je aan een bloemetje als je ramen er uit liggen?
En wat heb je aan een bloemetje als je ramen er uit liggen?
19
|
Vrijdag 19 september 2025 om 05:09 uur |
grijze gek:
https://www.bndestem.nl/binnenland/ado-fans-slopen-terras-van-stamcafe-fc-eindhoven-supporters-dit-heb-ik-nog-nooit-meegemaakt~af12292a/
Zet er dan maar alles op met film
https://www.bndestem.nl/binnenland/ado-fans-slopen-terras-van-stamcafe-fc-eindhoven-supporters-dit-heb-ik-nog-nooit-meegemaakt~af12292a/
Zet er dan maar alles op met film
En daar gaan weer de auto-combi’s voor de rest van het jaar.. ongelofelijk triest en mede de reden dat zoveel andere mensen blij zijn dat we nog niet in de eredivisie spelen. Dit soort tuig verdiend 0 sympathie en moet ten kosten van alles uit ons stadion blijven. Maar het excuus blijft: gelukkig gebeurd dit bij elke club. Sneu volk.
16
|
Donderdag 18 september 2025 om 11:18 uur |
barney0700:
vergeet de gezegde hardlopers zijn doodlopers niet. Vaak genoeg gezien dat ze te snel voor de leeuwen worden gegooid en dan uiteindelijk in de vergetelheid raken. Hopen voor die jongen dat het in ieder geval allemaal goed gaat. Kan hem zelf niets kwalijk nemen aangezien de club en dan denk ik voor JM het hebben laten vallen want hij is vroeg genoeg naar voren geschoven van onder om hem een contract aan te bieden.
vergeet de gezegde hardlopers zijn doodlopers niet. Vaak genoeg gezien dat ze te snel voor de leeuwen worden gegooid en dan uiteindelijk in de vergetelheid raken. Hopen voor die jongen dat het in ieder geval allemaal goed gaat. Kan hem zelf niets kwalijk nemen aangezien de club en dan denk ik voor JM het hebben laten vallen want hij is vroeg genoeg naar voren geschoven van onder om hem een contract aan te bieden.
Klopt, maar ook vaak genoeg gebeurd dat ze invallen en scoren en voor 25 mio naar City gaan
3
|
Maandag 15 september 2025 om 08:55 uur |
Nu online
priveopcadd, Sûpâhmên, buurmanBrutus en 64 gasten.
Zoek in shoutbox
Spelersklassement
Laatste wedstrijd
Advertentie
Keuken Kampioen Divisie
| 1 | - |




