Welkom in de shoutbox, gast
ADO079:
Ik hoop dat ik me vergis voor vanavond, maar ik denk dat Vlak onmisbaar is.
Ik hoop dat ik me vergis voor vanavond, maar ik denk dat Vlak onmisbaar is.
Mooie kans voor een Jimenez om te heersen op het middenveld en andere jongens op te staan voor wat goals. Je speelt wel gewoon tegen met alle respect top oss. Daar moet je gewoon van winnen, ook zonder Vlak. Come on the hageu!
6
|
Vrijdag 12 december 2025 om 18:48 uur |
Prutser 070:
Mee eens. Ik zie ook nog niet in waarom jimenez de voorkeur krijgt boven finn de Bruin. Als ik tussen die 2 moet kiezen dan kies ik niet voor Jimenez.
Mee eens. Ik zie ook nog niet in waarom jimenez de voorkeur krijgt boven finn de Bruin. Als ik tussen die 2 moet kiezen dan kies ik niet voor Jimenez.
Een trainer die 99% kiest voor Jimenez en niet voor de Bruin als invaller tijdens afgelopen wedstrijden zou nu ineens voor de Bruin kiezen? Een winnende trainer heeft altijd gelijk
5
|
Vrijdag 12 december 2025 om 09:50 uur |
Bolskie:
Waaruit blijkt dat het veel meer een doelpuntenmaker is dan jimenez of bedoel je dat finn meer een aanvallende middenvelder is dan jiminez?
Waaruit blijkt dat het veel meer een doelpuntenmaker is dan jimenez of bedoel je dat finn meer een aanvallende middenvelder is dan jiminez?
Dat finn veel meer goals maakt (inclusief jeugd) dan Jimenez die altijd centrale verdediger linksback is geweest en nu controlerend middenvelder is.
2
|
Vrijdag 12 december 2025 om 02:40 uur |
Eeuwig Den Haag:
Om de scoringsdreiging van Vlak te vervangen zal je Finn moeten laten spelen ipv Jimenez. Dat is veel meer een doelpuntenmaker dan jimenez
Om de scoringsdreiging van Vlak te vervangen zal je Finn moeten laten spelen ipv Jimenez. Dat is veel meer een doelpuntenmaker dan jimenez
Waaruit blijkt dat het veel meer een doelpuntenmaker is dan jimenez of bedoel je dat finn meer een aanvallende middenvelder is dan jiminez?
2
|
Donderdag 11 december 2025 om 22:41 uur |
Eeuwig Den Haag:
Om de scoringsdreiging van Vlak te vervangen zal je Finn moeten laten spelen ipv Jimenez. Dat is veel meer een doelpuntenmaker dan jimenez
Om de scoringsdreiging van Vlak te vervangen zal je Finn moeten laten spelen ipv Jimenez. Dat is veel meer een doelpuntenmaker dan jimenez
Mee eens. Ik zie ook nog niet in waarom jimenez de voorkeur krijgt boven finn de Bruin. Als ik tussen die 2 moet kiezen dan kies ik niet voor Jimenez.
4
|
Donderdag 11 december 2025 om 21:21 uur |
Advertentie
GroenGeelHart070:
Ik hoop op een kans voor Finn. Als ie die krijgt, dan móet ie die kans verzilveren anders zit er af en toe een invalbeurt niet eens meer in. Als ie speelt wordt het een voor hem veelbepalende
Ik hoop op een kans voor Finn. Als ie die krijgt, dan móet ie die kans verzilveren anders zit er af en toe een invalbeurt niet eens meer in. Als ie speelt wordt het een voor hem veelbepalende
Om de scoringsdreiging van Vlak te vervangen zal je Finn moeten laten spelen ipv Jimenez. Dat is veel meer een doelpuntenmaker dan jimenez
5
|
Donderdag 11 december 2025 om 20:17 uur |
JoopMN77:
Het is toch echt ongelofelijk als je weer die interviews van de tegenstander ziet. Vorige week ookal. Zat er meer in vandaag? Ja er zat zeker meer in 🤣. Emmen was vandaag letterlijk alles op goed geluk naar voren aan het trappen en werd in de wedstrijd geholpen. En toch weer averij oplopen. Ik hou ervan.
Het is toch echt ongelofelijk als je weer die interviews van de tegenstander ziet. Vorige week ookal. Zat er meer in vandaag? Ja er zat zeker meer in 🤣. Emmen was vandaag letterlijk alles op goed geluk naar voren aan het trappen en werd in de wedstrijd geholpen. En toch weer averij oplopen. Ik hou ervan.
Inderdaad Joop vooral dat laatste. Ze kregen hun beste kansen uit een voorzet van een ADO speler en voor de rest was letterlijk iedere bal een peer naar voren. Dus had er meer voor ze ingezeten. Jazeker maar dat voorkwam Niekiema na zijn zoveelste blunder.
Dat het zo moeizaam ging kwam door 2 dingen. Je beginopstelling sloeg helemaal nergens op. Als Peupion niet voldoet dan zet je daar Thomaa neer. En snap dan ook niet waarom standaard Jimenez voor van Mieghem komt en het 2e was dat onze belangrijkste speler totaal niet zijn dag had vandaag. Waardoor we stootkracht misten. Bijna niks lukte bij Jari. Maar ach 3 punten zijn binnen💪💪💪💪💪
Dat het zo moeizaam ging kwam door 2 dingen. Je beginopstelling sloeg helemaal nergens op. Als Peupion niet voldoet dan zet je daar Thomaa neer. En snap dan ook niet waarom standaard Jimenez voor van Mieghem komt en het 2e was dat onze belangrijkste speler totaal niet zijn dag had vandaag. Waardoor we stootkracht misten. Bijna niks lukte bij Jari. Maar ach 3 punten zijn binnen💪💪💪💪💪
2
|
Zaterdag 6 december 2025 om 00:19 uur |
Nu online
ADO LAAK 2, buurmanBrutus, ruud en 149 gasten.
Zoek in shoutbox
Spelersklassement
Laatste wedstrijd
Advertentie
Keuken Kampioen Divisie
| 1 | - |




