Welkom in de shoutbox, gast
Eeuwig Den Haag:
Ik denk dat die jongen hier mentaal niet meer van terugkomt in de korte tijd dat hij hier nog is.
Ik denk dat die jongen hier mentaal niet meer van terugkomt in de korte tijd dat hij hier nog is.
Ik denk ook eerder dat het een spits is die het moet hebben van het mee voetballen en niet van het scoren. Je zag dat ook in dat moment dat hij een paar scharen eruit gooide en iemand weg stak.
1
|
Dinsdag 27 januari 2026 om 20:08 uur |
We hebben de enige oud chelsea spits in de wereld gehaald die niet kan scoren. En wat ik nu ga zeggen meen ik dood serieus:
Stuur hem maar terug naar Polen en beeindig het huurcontract. Hier komt die jongen never nooit mentaal meer van terug binnen 4 maanden. Kansloos.
Enige positieve de ruijter return.
En nooit meer Rottier uit het midden halen. De enige die ervoor zorgt dat er kansen gecreeert worden door het midden
Stuur hem maar terug naar Polen en beeindig het huurcontract. Hier komt die jongen never nooit mentaal meer van terug binnen 4 maanden. Kansloos.
Enige positieve de ruijter return.
En nooit meer Rottier uit het midden halen. De enige die ervoor zorgt dat er kansen gecreeert worden door het midden
4
|
Maandag 26 januari 2026 om 22:11 uur |
opper:
Na de 3 wissels de veel betere ploeg, toen voelde je dat er een overwinning in zat. Eerst helft heel matig. Die nieuwe spits kan hopelijk beter dan vanavond.
Na de 3 wissels de veel betere ploeg, toen voelde je dat er een overwinning in zat. Eerst helft heel matig. Die nieuwe spits kan hopelijk beter dan vanavond.
Dat hoop ik ook. Dat hij (los van zijn falen bij de eerdere levensgrote kans) bij de laatste kans na die voorzet van Van Mieghem probeerde met zijn voet te scoren in plaats van met zijn hoofd, getuigt niet van héél veel klasse en inzicht.
4
|
Maandag 26 januari 2026 om 22:00 uur |
ADO079:
Nee, je hoeft het ook niet 180 graden om te gooien dat heeft geen zin en ook dát zorgt natuurlijk voor onrust. Maar iets behoudender spelen kan echt geen kwaad. Je hoeft niet altijd maar te domineren, kijk naar hoe andere ploegen het doen. Die hebben ook niet altijd 65% balbezit maar winnen ook gewoon.
Dat Cambuur beter is, is een feit. Dat waren ze vorig seizoen ook. Van mij part winnen ze alles vanaf nu dat maakt me echt niet uit.
Nee, je hoeft het ook niet 180 graden om te gooien dat heeft geen zin en ook dát zorgt natuurlijk voor onrust. Maar iets behoudender spelen kan echt geen kwaad. Je hoeft niet altijd maar te domineren, kijk naar hoe andere ploegen het doen. Die hebben ook niet altijd 65% balbezit maar winnen ook gewoon.
Dat Cambuur beter is, is een feit. Dat waren ze vorig seizoen ook. Van mij part winnen ze alles vanaf nu dat maakt me echt niet uit.
Niet alleen volle druk naar voren spelen, iets meer ingezakt blijven en balbezit houden om tegenstanders uit dat lage blok te lokken. Geduld is een schone zaak en hiermee kan de energie beter gedoseerd worden. Niets is zo zwaar om merendeels achter de bal aan te moeten lopen.
En...Fiabema gaat vanavond al scoren!
En...Fiabema gaat vanavond al scoren!
2
|
Maandag 26 januari 2026 om 11:04 uur |
ADO079:
Ik ben het met je eens hoor, je moet sowieso achter je ploeg blijven staan. Maar we mogen natuurlijk wel gewoon kritisch zijn als het minder gaat. Ik hoop dat ze dat intern ook doen anders zet je nooit stappen als voetbalclub of als welk bedrijf dan ook.
Ik heb nu al een paar weken op rij met verbazing naar de interviews met Peter gekeken. Ik vraag mij af hoe deze man het nu gaat doen met échte druk (lees: paar verliespartijen op rij). Hij lijkt als een kat in het nauw wat rare sprongen te maken maar ik hoop dat ik me vergis.
Ik ben het met je eens hoor, je moet sowieso achter je ploeg blijven staan. Maar we mogen natuurlijk wel gewoon kritisch zijn als het minder gaat. Ik hoop dat ze dat intern ook doen anders zet je nooit stappen als voetbalclub of als welk bedrijf dan ook.
Ik heb nu al een paar weken op rij met verbazing naar de interviews met Peter gekeken. Ik vraag mij af hoe deze man het nu gaat doen met échte druk (lees: paar verliespartijen op rij). Hij lijkt als een kat in het nauw wat rare sprongen te maken maar ik hoop dat ik me vergis.
Je hebt zeker gelijk, kritisch moet men altijd blijven anders ontbreekt ambitie en verbetering.
In zijn interviews laat hij zich zelden negatief uit, maar hij gaf vaak genoeg aan alles per wedstrijd te bekijken en genoeg dingen te zien die voor verbetering vatbaar zijn. Hij staat dagelijks met de spelers op het veld en dat is de plek waar hij kritische noten moet kraken, niet in de media.
Dat hij gisteren ineens aangaf dat dit een hele slechte wedstrijd was zegt misschien dat hij nu alles op scherp gaat zetten, hij lijkt me niet een persoon die dit zal pikken.
Maandag zullen we zien wat voor uitwerking het gaat hebben.
Ik denk dat de nieuwe aanwinst maandag een stempel gaat drukken op het spel en gaat scoren!
In zijn interviews laat hij zich zelden negatief uit, maar hij gaf vaak genoeg aan alles per wedstrijd te bekijken en genoeg dingen te zien die voor verbetering vatbaar zijn. Hij staat dagelijks met de spelers op het veld en dat is de plek waar hij kritische noten moet kraken, niet in de media.
Dat hij gisteren ineens aangaf dat dit een hele slechte wedstrijd was zegt misschien dat hij nu alles op scherp gaat zetten, hij lijkt me niet een persoon die dit zal pikken.
Maandag zullen we zien wat voor uitwerking het gaat hebben.
Ik denk dat de nieuwe aanwinst maandag een stempel gaat drukken op het spel en gaat scoren!
1
|
Zaterdag 24 januari 2026 om 10:57 uur |
Advertentie
Eeuwig Den Haag:
Ten eerste: heel erg balen. Scoren te laat en te weinig.
Ten tweede: wat een kutscheids man man man.
Toch het gevoel dat je in deze 2 wedstrijden tegen cambuur ook vooral heel veel pech hebt gehad. Uit bij cambuur ben je beter, moet je een pingel krijgen waar ze een vrije trap geven. Nu vandaag weer drama, ook al was het misschien eerste helft niet geweldig, je was voor die geluksgoals gewoon de bovenliggende partij. 0 punten uit deze 2 potten, mede dankzij de scheidsrechters. Enorm balen.
Maar geen man overboord, come on the hague volgende week gewoon weer doorpakken.
Ten eerste: heel erg balen. Scoren te laat en te weinig.
Ten tweede: wat een kutscheids man man man.
Toch het gevoel dat je in deze 2 wedstrijden tegen cambuur ook vooral heel veel pech hebt gehad. Uit bij cambuur ben je beter, moet je een pingel krijgen waar ze een vrije trap geven. Nu vandaag weer drama, ook al was het misschien eerste helft niet geweldig, je was voor die geluksgoals gewoon de bovenliggende partij. 0 punten uit deze 2 potten, mede dankzij de scheidsrechters. Enorm balen.
Maar geen man overboord, come on the hague volgende week gewoon weer doorpakken.
Het is gewoon al de laatste maanden verdedigend zeer matig. Vooral bijna elke wedstrijd twee of meerdere grote blunders waaruit tegenstanders kunnen/moeten scoren. Dan heb je vandaag nog mazzel dat de blunders van Waem en Kilo niet worden afgestraft.
Hoe goed je verder dan zelf nog voetbalt, maak je het jezelf daardoor extreem moeilijk om wedstrijden te winnen.
Hoe goed je verder dan zelf nog voetbalt, maak je het jezelf daardoor extreem moeilijk om wedstrijden te winnen.
1
|
Vrijdag 16 januari 2026 om 22:32 uur |
Ten eerste: heel erg balen. Scoren te laat en te weinig.
Ten tweede: wat een kutscheids man man man.
Toch het gevoel dat je in deze 2 wedstrijden tegen cambuur ook vooral heel veel pech hebt gehad. Uit bij cambuur ben je beter, moet je een pingel krijgen waar ze een vrije trap geven. Nu vandaag weer drama, ook al was het misschien eerste helft niet geweldig, je was voor die geluksgoals gewoon de bovenliggende partij. 0 punten uit deze 2 potten, mede dankzij de scheidsrechters. Enorm balen.
Maar geen man overboord, come on the hague volgende week gewoon weer doorpakken.
Ten tweede: wat een kutscheids man man man.
Toch het gevoel dat je in deze 2 wedstrijden tegen cambuur ook vooral heel veel pech hebt gehad. Uit bij cambuur ben je beter, moet je een pingel krijgen waar ze een vrije trap geven. Nu vandaag weer drama, ook al was het misschien eerste helft niet geweldig, je was voor die geluksgoals gewoon de bovenliggende partij. 0 punten uit deze 2 potten, mede dankzij de scheidsrechters. Enorm balen.
Maar geen man overboord, come on the hague volgende week gewoon weer doorpakken.
5
|
Vrijdag 16 januari 2026 om 22:26 uur |
JB96:
Hopen op een nieuwe balvaste spits in de winterstop. Reischl werd vastgezet. Had heel veel meters nodig om een bal aan te nemen en speelde de helft de zijlijn over. Verder genoeg kansen gehad, maar weer weinig benut.
Hopen op een nieuwe balvaste spits in de winterstop. Reischl werd vastgezet. Had heel veel meters nodig om een bal aan te nemen en speelde de helft de zijlijn over. Verder genoeg kansen gehad, maar weer weinig benut.
Ondanks meerdere spelers kunnen scoren. Toch zou een klasse spits, die past in ons systeem, een wereld van verschil zijn.
Die Postema van Emmen zou bij ons al 25 doelpunten gemaakt hebben. Ook moet je er niet aan denken dat Vlak, Hokke, Waem, Kilo en Nikiema geblesseerd raken. Daar moet iets achter zitten.
Die Postema van Emmen zou bij ons al 25 doelpunten gemaakt hebben. Ook moet je er niet aan denken dat Vlak, Hokke, Waem, Kilo en Nikiema geblesseerd raken. Daar moet iets achter zitten.
2
|
Vrijdag 19 december 2025 om 22:34 uur |
Nu online
janfcdh, priveopcadd, buurmanBrutus, Ran1972 en 88 gasten.
Zoek in shoutbox
Spelersklassement
Laatste wedstrijd
Advertentie
Keuken Kampioen Divisie
| 1 | - |




