Welkom in de shoutbox, gast
Tag: scc
DHFC070:
Mooie trainer, mooi stadion en ik vind het een mooie club.
Cambuur roept bij mij persoonlijk altijd op dat ik daar voor het eerst in mijn leven een lat "in mijn nek" heb gekregen weet ik veel hoelang geleden.
Zonde dat hun vanavond niet officieel kunnen promoveren.
ps hoeveel mensen hebben hier dag 1 hun scc al verlengd?
Mooie trainer, mooi stadion en ik vind het een mooie club.
Cambuur roept bij mij persoonlijk altijd op dat ik daar voor het eerst in mijn leven een lat "in mijn nek" heb gekregen weet ik veel hoelang geleden.
Zonde dat hun vanavond niet officieel kunnen promoveren.
ps hoeveel mensen hebben hier dag 1 hun scc al verlengd?
Yep en ready for seizoen 25 als scc houder
3
|
Vrijdag 20 maart 2026 om 20:38 uur |
Brian:
Topper die Henk De Jong ☺️ Gelijk het interview beginnen met felicitaties aan ADO de club en de supporters ! Zeggen dat het dik verdiend is ! Gun hem de promotie ook. Altijd een aardige vent !
Topper die Henk De Jong ☺️ Gelijk het interview beginnen met felicitaties aan ADO de club en de supporters ! Zeggen dat het dik verdiend is ! Gun hem de promotie ook. Altijd een aardige vent !
Mooie trainer, mooi stadion en ik vind het een mooie club.
Cambuur roept bij mij persoonlijk altijd op dat ik daar voor het eerst in mijn leven een lat "in mijn nek" heb gekregen weet ik veel hoelang geleden.
Zonde dat hun vanavond niet officieel kunnen promoveren.
ps hoeveel mensen hebben hier dag 1 hun scc al verlengd?
Cambuur roept bij mij persoonlijk altijd op dat ik daar voor het eerst in mijn leven een lat "in mijn nek" heb gekregen weet ik veel hoelang geleden.
Zonde dat hun vanavond niet officieel kunnen promoveren.
ps hoeveel mensen hebben hier dag 1 hun scc al verlengd?
2
|
Vrijdag 20 maart 2026 om 19:56 uur |
Eeuwig Den Haag:
Mooie (terechte) prijzen voor de verlengers. Blij mee!
Benieuwd wat de nieuwe seizoenskaarthouders gaan lappen
Mooie (terechte) prijzen voor de verlengers. Blij mee!
Benieuwd wat de nieuwe seizoenskaarthouders gaan lappen
185 euro voor de Aad Mansveld tribune. Koopje!
Zou leuk zijn als we door die tweede persoon actie door de 10.000 SCC gaan. Zie ik nog wel gebeuren.
Zou leuk zijn als we door die tweede persoon actie door de 10.000 SCC gaan. Zie ik nog wel gebeuren.
2
|
Vrijdag 20 maart 2026 om 17:12 uur |
Advertentie
ADO079:
Met dat eerste ben ik het eens, met het tweede minder. Resultaten uit het verleden bieden geen garantie op de toekomst maar het toont wel aan dat het nooit vol heeft gezeten. Behoudens een handvol wedstrijden.
Ik zie op zondagavond tegen Fortuna Sittard thuis terwijl we om de 14e of 15e plek spelen geen 15.000 man zitten. Dat is namelijk nooit zo geweest. Het aantal verkochte seizoenskaarten komende zomer gaat een aardige indicatie geven.
Met dat eerste ben ik het eens, met het tweede minder. Resultaten uit het verleden bieden geen garantie op de toekomst maar het toont wel aan dat het nooit vol heeft gezeten. Behoudens een handvol wedstrijden.
Ik zie op zondagavond tegen Fortuna Sittard thuis terwijl we om de 14e of 15e plek spelen geen 15.000 man zitten. Dat is namelijk nooit zo geweest. Het aantal verkochte seizoenskaarten komende zomer gaat een aardige indicatie geven.
Die laatste zin zeker. Als er vanuit de club echt een goed aanbod komt voor een scc en versterkingen zijn er op tijd, dan zie ik ons wel een nieuw record voor scc's neerzetten. Maar op een koude winterdag na de winterstop thuis tegen iedereen behalve de top drie hebben we denk ik minder toeschouwers dan nu op de vrijdag.
We hebben er zeker veel fans bijgekregen, maar die moeten wel blijven komen.
We hebben er zeker veel fans bijgekregen, maar die moeten wel blijven komen.
3
|
Donderdag 26 februari 2026 om 11:42 uur |
Nu online
Tuurke63 en 58 gasten.
Zoek in shoutbox
Spelersklassement
Laatste wedstrijd
Advertentie
Keuken Kampioen Divisie
| 1 | - |




