Club Achter de Duinen

Advertentie

Volg Cadd op X

Volg Cadd op X

Voorspellingen-ranking

Voorspellingen-ranking

ADO-statistieken

ADO-statistieken

Inloggen

Naam / e-mail:
Wachtwoord:

Welkom in de shoutbox, gast

Tag: trommel

Kies een pagina

Vorige pagina
Pagina 8
Volgende pagina
:

Die boertjes waren de baas op het veld en op tribunes. Schande!!!!! Middenoird is definitief ter ziele En onze super trainer knuffelde na afloop gelijk alle boertjes op het veld die hij tegen kwam. Daarna pas Den Haag speles . En lokale driehoek ou blij zijn met onze veiligheid man. Bivak mutsen en grote vuurwerk potten in uit vak. hoe kan je dat verkopen als eigen supporters drempels moeten nemen om kaartje te kopen????? En dan nog die tering trommels toelaten pfffff
Ik vind die trommel wel gezellig. Het geeft een leuk sfeertje waarop je lekker mee kunt bewegen.
7
Zondag 19 mei 2024 om 07:16 uur
ADO079:

We mogen qua sfeer niet eens de veters van De Graafschap strikken.
Het ligt misschien aan mij, maar ik vond de sfeer op Noord vandaag wel aardig.. ondanks de trommel (ook niet mijn voorkeur)!
2
Vrijdag 10 mei 2024 om 23:54 uur
:

Er is alles gedaan om niet te promoveren. Het hele elftal is verkracht na winterstop. En spelers lullen net zo achterlijk mee met de stratego trainer. En het mag allemaal van directie jut en jul. bij geen enkele club pikken supporters dit. Niet bij profclubs. En niet bij amateurclubs. en bij den haag staan ze carnavalsliedje te doen. Wat bij nederlands elftal altijd te horen is. Met hun trommeltje zo blij zijn ze.
Ik zei het ook al. Net alsof je bij het Ned XL zit. Met die trommel. We zijn een provincie clubje ala de Graafschap geworden.
4
Vrijdag 10 mei 2024 om 23:06 uur
Wat me nou het meest irriteert vanavond: de trommel of het masterplan?
1
Vrijdag 10 mei 2024 om 21:31 uur
Bollie74:

Samenvatting 1e helft
Rot op met je 3 5 2
En die trommel🤬🤬🤬🤬🤬
Alleen een deel van vak n zingt nog mee met die trommel. De andere vakken, die altijd wel meezongen, zijn nu stil… of zingen tegen die kuttrommel.
2
Vrijdag 10 mei 2024 om 21:02 uur

Gast

JvDH:

Zware dag gehad ‘nulzeventig’?
Tijd voor je medicatie!
aldus de trommel megafoon snottebel dictatuur hahahah je blijf lachen met die gastjes.
6
Woensdag 8 mei 2024 om 10:15 uur

Advertentie

JvDH:

Sfeer bij uitwedstrijden is al jaren beter als thuis.
Puur omdat iedereen die wil zingen, bij elkaar staat.

Doortrekken naar thuiswedstrijden proberen we al jaren, maar werkt helaas niet. De ongeacht wat wel willen zingers staan te verspreid en op Midden-Noord zitten teveel mensen puur voor t uitzicht, uit gewoonte, puberale snapchatters en dagjesmensen die 0,0 meedoen aan gezang.
Ja 100%. Maar de nummers die je met een trommel kan gaan doen zijn wel beter mee te zingen (niet te gehaast) waardoor ik wel geloof dat er meer mensen meegenomen kunnen worden in het zingen. Beetje zoals met nooit meer naar huis waar opeens de helft wel mee gaat zingen. Zou mooi zijn als dat lukt, en de snapchatters moeten echt van noord af inderdaad
3
Zaterdag 4 mei 2024 om 13:13 uur
Complimenten voor het uitvak gister overigens, heb echt van die gasten genoten. Ik snap de trommel critici, maar als je deze sfeer met 100 man doortrekt naar 500-600 man op midden noord die allemaal meedoen heb je echt een top sfeer!
4
Zaterdag 4 mei 2024 om 12:23 uur
Na gisteren overleg te hebben gehad en de feedback van meerdere supporters op MN is er besloten om een tweede trommel aan de andere kant van het vak te zetten. De bouw van het stadion zorgt er helaas voor dat 1 trommel niet goed te horen is. We zien alle kritiek ook alleen we gaan nu in een rap tempo alles veranderen.
3
Dinsdag 23 april 2024 om 08:11 uur
Na bijna 45 jaar, overweg ik mijn scc te verplaatsen.

MN is MN niet meer, waar is de tijd gebleven dat iedere speler werd toegezongen, dat wanneer er eentje slecht in de wedstrijd zat, weer gemotiveerd werd geprobeerd te maken.
Waar is de tijd gebleven dat het hele vak sprong op de hoempapa.
Waar is de tijd gebleven van het yoeha yoeha yoeha

MN zit nu vol met in het zwart gekleden met capuchonnetjes ipv een groot groen geel vak met sjaals en vlaggen
Wijhadden geen trommel nodig voor sfeer
Wij hadden geen lampenkap nodig op een preekstoel om liedjes te zingen.

Als er liedjes gezongen werden, waren ze origineel en 9 van de 10 keer zonder dat afschuwelijke K woord.

Niet dat alles beter was, maar ik gaat het zuiderpark steeds meer missen, de tijd waarin alleen al MN en de juiste sfeer ervoor zorgde dat de tegenstander al met het dun in de broek het veld betrad.....

Misschien ben ik wel een sentimentele ouwe dwaas aan het worden al ben ik pas 50, maar ach, of ik nu op MN zit/sta of in een ander vak, FC Den Haag zit voor altijd in me bloed.....
18
Dinsdag 23 april 2024 om 08:06 uur

Nu online

Marcie, buurmanBrutus, john 147, Aad, J001 en 104 gasten.

Zoek in shoutbox

Naam:
Tekst:
Vanaf datum: Verwijder datum Kies een datum
Tot en met datum: Verwijder datum Kies een datum

Kies een pagina

Vorige pagina
Pagina 8
Volgende pagina

Spelersklassement

De top3:
Steven van der Sloot Juho Kilo Kilian Nikiema

Laatste wedstrijd

Logo FC Den Bosch Logo ADO Den Haag
1-3
24 april 2026

Advertentie

Keuken Kampioen Divisie

1 -

Links