Welkom in de shoutbox, gast
Gast
Wat een grappenmakers toch op deze box Mathijssen zal het nu niet morgen niet en nooit niet goed doen bij jullie waarom ga je niet naar Feijenoord als het je niet bevalt of iedere andere club als je nog steeds denkt dat de spelers staan te trappelen om bij ons te tekenen na al die shit in het verleden dan ben je al een tijdje niet meer naar een wedstrijd van onze club geweest. Zo lang je in die vreselijke kkd zit en niet bereid bent om eredivisie salarissen te betalen veranderd er helemaal niks.maar ondanks dat ik het ook jammer vind dat dat de Amerikanen de baas zijn doen ze wel zoals het hoort voordat je gaat voor promotie. Eerst moet de top dus de AD en een TD in orde zijn en dan de juiste trainer en dan de spelers daarom is het vooral jammer dat er eerst een prutser zat (Reijntjes) en je dus anderhalf jaar hebt stilgestaan daarom moest je dit seizoen helemaal opnieuw beginnen en was Mathijssen iets te enthousiast denk ik. Maar goed we zullen het zien voorlopig gaat eindelijk alles zoals het hoort en daar ben ik blij om ondanks dat het waarschijnlijk weer het zoveelste tussenjaar wordt.
0
|
Dinsdag 1 augustus 2023 om 09:33 uur |
Langebach2:
Een Jamie Jacobs is meer dan welkom.
Stijn Meijer zou een prima spits kunnen zijn.
Kunnen we dit seizoen gaan meedoen voor plek 6 t/m 10 en met een beetje geluk haal je nog nacompetitie ook.
Een Jamie Jacobs is meer dan welkom.
Stijn Meijer zou een prima spits kunnen zijn.
Kunnen we dit seizoen gaan meedoen voor plek 6 t/m 10 en met een beetje geluk haal je nog nacompetitie ook.
De woorden van Joris waren dat we voor promotie zouden gaan. Dan lijkt het mij dat wanneer je je beste spelers voor weinig weg laat gaan dat de vervangers dan minimaal net zo "goed" zullen zijn. Nu zijn er 4711 spelers vertrokken en hebben we er op 3 weken voor de start competitie slechts 3 spelers voor terug. Er zijn niet eens assistenten aangesteld. Dit is voor mijn gevoel een slecht voorteken hoe wij erop staan bij onze baas van de club.
0
|
Donderdag 20 juli 2023 om 08:00 uur |
Haagse Haas:
Het 11tal is niet compleet dus die vergelijking kun je nu helemaal niet maken, hoe moeilijk is dat om dat te begrijpen? Iedereen met het verstand van een leeg pindadopje weet dat dit niet het 11tal is waarmee we aan de start staan.
Stel die vraag over een week of drie dan kunnen we praten, nu is dit onzin!
Het 11tal is niet compleet dus die vergelijking kun je nu helemaal niet maken, hoe moeilijk is dat om dat te begrijpen? Iedereen met het verstand van een leeg pindadopje weet dat dit niet het 11tal is waarmee we aan de start staan.
Stel die vraag over een week of drie dan kunnen we praten, nu is dit onzin!
Het is geen vraag. Het is hoe het nu is. Ik zeg ook niet dat het over 6 weken nog steeds zo is.
Ik ben het met slash eens, dat het sneller had gemogen. En dat we wel wat meer daadkracht hadden mogen verwachten. Dit is geen verwijt aan Mathijsen. Maar de grote baas daarachter.
Maar ik hou nu op.
Ik ben het met slash eens, dat het sneller had gemogen. En dat we wel wat meer daadkracht hadden mogen verwachten. Dit is geen verwijt aan Mathijsen. Maar de grote baas daarachter.
Maar ik hou nu op.
0
|
Dinsdag 4 juli 2023 om 20:49 uur |
slash070:
Als je voor promotie gaat met een trainer die speelt om te winnen ipv niet te verliezen, kan Verheydt als spits ons naar de eredivisie brengen. Weet niet hoe zijn contract in elkaar zit, maar als er ook een vaste transfersom in staat moet je je afvragen of je daar zelf een andere scorende spits voor terug kan halen. In elk geval zijn salaris en contract niks aan verhogen, is wel goed zo met die gasten, er zijn grenzen.
Effe nog, ik kijk niet naar afgelopen seizoen, toen was alles en iedereen gewoon kut, en heb het alleen over kkd niveau.
Als je voor promotie gaat met een trainer die speelt om te winnen ipv niet te verliezen, kan Verheydt als spits ons naar de eredivisie brengen. Weet niet hoe zijn contract in elkaar zit, maar als er ook een vaste transfersom in staat moet je je afvragen of je daar zelf een andere scorende spits voor terug kan halen. In elk geval zijn salaris en contract niks aan verhogen, is wel goed zo met die gasten, er zijn grenzen.
Effe nog, ik kijk niet naar afgelopen seizoen, toen was alles en iedereen gewoon kut, en heb het alleen over kkd niveau.
Verheydt heeft met zowel ADO, GAE en Almere op de drempel van de eredivisie gestaan. En telkens lukte het bij hem niet om zijn team over de streep te trekken.
Ik geloof heel erg dat bepaalde spelers dit aan hun kont hebben hangen. Daarbij ben ik er van overtuigd dat zijn beste jaren voorbij zijn. Hij is al niet heel soepel in zijn scharnieren. Maar dit gaat alleen maar erger worden.
We zijn nu toch bezig met een nieuwe selectie. Dan is het misschien wel beter om afscheid te nemen van de oude baas.
Ik geloof heel erg dat bepaalde spelers dit aan hun kont hebben hangen. Daarbij ben ik er van overtuigd dat zijn beste jaren voorbij zijn. Hij is al niet heel soepel in zijn scharnieren. Maar dit gaat alleen maar erger worden.
We zijn nu toch bezig met een nieuwe selectie. Dan is het misschien wel beter om afscheid te nemen van de oude baas.
0
|
Zaterdag 24 juni 2023 om 17:21 uur |
Gast
Het lijstje van de AD dus niet van Mathijssen wordt flink uitgedund. Als Franken trainer zou worden wat ook alleen maar een gerucht is van wederom het AD dat weet je gelijk dat hij een wanhopige trainer is van dan een wanhopige club die maximaal het minimumloon gaat verdienen gezien zijn reputatie is dat nog zwaar overbetaald. Maar goed nog maar even afwachten tot de club naar buiten komt met een naam want tot frustratie van veel supporters hier op de box en de media komt er niks naar buiten sinds Bolt de baas is.
0
|
Maandag 12 juni 2023 om 15:28 uur |
Advertentie
BLEISWIJK-1:
Dit geeft weer wat meer duidelijkheid.
Dit geeft weer wat meer duidelijkheid.
Welk duidelijkheid geeft het dan?
Ik begrijp er geen hol van. Reijntjes mag dan wel ad zijn maar hoe ken hij nou ff bepalen wat er gebeurt of gaat gebeuren?
Ook vind ik het apart dat Bolt blijkbaar een andere kant op gaat? Maar wat is de andere kant dan, Bolt is toch de eigenaar die bepaald de koers dan toch lijk mij, althans zo zou het moeten zijn.
Maar blijkbaar ligt het toch anders en is bolt dus geen baas in eigen huis. Dat blijkt wel als zij willen doorgaan met Kuyt en reijntjes op eigen houtje advocaat binnen haalt. Dan had je toch als eigenaar direct hem de laan uit gestuurd?
Buiten dat vertrekt reijntjes ( als het goed is ) einde van het seizoen lijkt mij dan ook overbodig om met hem te communiceren wat er gaat gebeuren of welke kant zij op gaan zelfde geld voor advocaat of zie ik dat verkeerd?
Ik begrijp er geen hol van. Reijntjes mag dan wel ad zijn maar hoe ken hij nou ff bepalen wat er gebeurt of gaat gebeuren?
Ook vind ik het apart dat Bolt blijkbaar een andere kant op gaat? Maar wat is de andere kant dan, Bolt is toch de eigenaar die bepaald de koers dan toch lijk mij, althans zo zou het moeten zijn.
Maar blijkbaar ligt het toch anders en is bolt dus geen baas in eigen huis. Dat blijkt wel als zij willen doorgaan met Kuyt en reijntjes op eigen houtje advocaat binnen haalt. Dan had je toch als eigenaar direct hem de laan uit gestuurd?
Buiten dat vertrekt reijntjes ( als het goed is ) einde van het seizoen lijkt mij dan ook overbodig om met hem te communiceren wat er gaat gebeuren of welke kant zij op gaan zelfde geld voor advocaat of zie ik dat verkeerd?
0
|
Donderdag 11 mei 2023 om 22:59 uur |
GroenGeelHart070:
Niet door willen gaan met Kemper is vreemd. Hij is eindelijk weer pijnvrij -hij mag van mij fysiek nog wel wat fitter ogen- en gewoon een goede linksback voor ons. Ze moeten eens aan een salarisplafond gaan denken en dan ook een financieel iets mindere aanbieding kunnen doen, take it,or leave it.. We moeten eens naar gezonde bedrijfsomstandigheden toe gaan leven.
Voor het komende seizoen moet er begrotingstechnisch ook eens naar de 'overhead' gekeken gaan worden. Hoeveel overbodige mensen heb je bij alle afdelingen nog in dienst?! Lullig voor hun, dat snap ik, maar dat is helaas ook een risico van werken bij een BVO.
Door daarin te gaan snijden kom je misschien eindelijk ook van het eilandjesgedrag af in de organisatie
Niet door willen gaan met Kemper is vreemd. Hij is eindelijk weer pijnvrij -hij mag van mij fysiek nog wel wat fitter ogen- en gewoon een goede linksback voor ons. Ze moeten eens aan een salarisplafond gaan denken en dan ook een financieel iets mindere aanbieding kunnen doen, take it,or leave it.. We moeten eens naar gezonde bedrijfsomstandigheden toe gaan leven.
Voor het komende seizoen moet er begrotingstechnisch ook eens naar de 'overhead' gekeken gaan worden. Hoeveel overbodige mensen heb je bij alle afdelingen nog in dienst?! Lullig voor hun, dat snap ik, maar dat is helaas ook een risico van werken bij een BVO.
Door daarin te gaan snijden kom je misschien eindelijk ook van het eilandjesgedrag af in de organisatie
Wat ik gehoord heb. Talenten zoals een Baas, linksback bij jong Ajax, verdiend 20.000 euro per maand. Wat denk je dat Kemper dan bij ons verdiend? Ik denk vergelijkbaar. Dat is toch veel te veel voor Kemper.
Kemper is zeker een speler die we kunnen gebruiken. Maar ik vind 1 tot 1,5 ton wel genoeg. Maar dat vind hij waarschijnlijk niet.
Kemper is zeker een speler die we kunnen gebruiken. Maar ik vind 1 tot 1,5 ton wel genoeg. Maar dat vind hij waarschijnlijk niet.
0
|
Dinsdag 9 mei 2023 om 14:13 uur |
Advocaat heeft een veel betere veldbezetting weten neer te zetten als dat het voor zijn komst was. Zo worden de gebreken van spelers beter gemaskeerd, staat er ‘een elftal, een team’, maar aan individuele tekortkomingen kan je weinig veranderen.
Gisteren speelde we de eerste van ‘onze twee finales’ om alsnog een periodetitel te halen, voor ongeveer 6000 toeschouwers in eigen koud en nat stadion. Dat ging in verhouding tot mijn eigen verwachting niet best, baas boven baas was het. Inmiddels staan we na 27 wedstrijden op een 13de plek in de KKD. Jawel, yep, gewoon echt.
Onze falende beleidsbepalers werden eigenlijk direct na de komst van Advocaat automatisch ‘uit de wind gezet’, die konden weer opgelucht adem halen tussen de hete bitterballen door. Niet vergeten, we staan niet voor niks waar we nu staan, ook financieel niet. Echte goeie versterkingen om te promoveren kwamen er in de winterstop niet, kon niet, wilde niet, geen geld genoeg. Nu wordt op verschillende websites onze trainer geciteerd, blijkbaar heeft hij na de nederlaag gisteren gezegd dat kritiek op PSV-uit voor de beker ‘hem geen bal interesseert’, of zoiets. Geef hem niet eens ongelijk, hij heeft zoveel meegemaakt en geld verdiend dat hij kritiek niet eens begrijpt.
En dan dat monotone klote deuntje wat blijkbaar nog als enigste in de middennoord playlist staat, laten we meer hopen dat Dickie nu niet het tegenovergestelde gaat doen. ‘Nooit meer naar huis. . . ‘ .

Top Oss - ADO Den Haag
Voorspel deze wedstrijd:
Je hebt een overwinning voor ADO Den Haag voorspeld
Winst TOP Oss:22%
Winst ADO Den Haag:67%
Gelijkspel:11%
The Show Must Go On
Gisteren speelde we de eerste van ‘onze twee finales’ om alsnog een periodetitel te halen, voor ongeveer 6000 toeschouwers in eigen koud en nat stadion. Dat ging in verhouding tot mijn eigen verwachting niet best, baas boven baas was het. Inmiddels staan we na 27 wedstrijden op een 13de plek in de KKD. Jawel, yep, gewoon echt.
Onze falende beleidsbepalers werden eigenlijk direct na de komst van Advocaat automatisch ‘uit de wind gezet’, die konden weer opgelucht adem halen tussen de hete bitterballen door. Niet vergeten, we staan niet voor niks waar we nu staan, ook financieel niet. Echte goeie versterkingen om te promoveren kwamen er in de winterstop niet, kon niet, wilde niet, geen geld genoeg. Nu wordt op verschillende websites onze trainer geciteerd, blijkbaar heeft hij na de nederlaag gisteren gezegd dat kritiek op PSV-uit voor de beker ‘hem geen bal interesseert’, of zoiets. Geef hem niet eens ongelijk, hij heeft zoveel meegemaakt en geld verdiend dat hij kritiek niet eens begrijpt.
En dan dat monotone klote deuntje wat blijkbaar nog als enigste in de middennoord playlist staat, laten we meer hopen dat Dickie nu niet het tegenovergestelde gaat doen. ‘Nooit meer naar huis. . . ‘ .

Top Oss - ADO Den Haag
Voorspel deze wedstrijd:
Je hebt een overwinning voor ADO Den Haag voorspeld
Winst TOP Oss:22%
Winst ADO Den Haag:67%
Gelijkspel:11%
The Show Must Go On
0
|
Dinsdag 7 maart 2023 om 12:35 uur |
Nu online
buurmanBrutus, priveopcadd, Superjantje, adorob en 117 gasten.
Zoek in shoutbox
Spelersklassement
Laatste wedstrijd
Advertentie
Keuken Kampioen Divisie
| 1 | - |




