Welkom in de shoutbox, gast
rd..:
Een uitsuppoterverbod voorziet in de behoefte om de werkdruk te verlagen bij de politie. Over de uitwerking van uitwassen als vuurwerkbommen is niks geroepen en daar ging het niet om.
Uiteindelijk gaat de politie er niet over. Daar zal de rijksoverheid/de politiek wat van moeten zeggen.
Er is wat voor te zeggen toch? Als er 125 man naar Top Oss gaat en er dient gelijk 75 man meer politie te worden opgetrommeld. Dat staat niet in verhouding. Mijn getallen zullen niet kloppen, maar dat is wel waar het over gaat. Als die 75 man beveilgertje moeten gaan spelen, kunnen ze andere dingen niet doen en die zijn ook nodig.
Een uitsuppoterverbod voorziet in de behoefte om de werkdruk te verlagen bij de politie. Over de uitwerking van uitwassen als vuurwerkbommen is niks geroepen en daar ging het niet om.
Uiteindelijk gaat de politie er niet over. Daar zal de rijksoverheid/de politiek wat van moeten zeggen.
Er is wat voor te zeggen toch? Als er 125 man naar Top Oss gaat en er dient gelijk 75 man meer politie te worden opgetrommeld. Dat staat niet in verhouding. Mijn getallen zullen niet kloppen, maar dat is wel waar het over gaat. Als die 75 man beveilgertje moeten gaan spelen, kunnen ze andere dingen niet doen en die zijn ook nodig.
Dat maakt het toch lachwekkender in Nederland en dan met namen in de kkd spreek je misschien over die aantallen. Als ze zoiets niet kunnen organiseren zegt dat toch veel over de staat van dit land. Een algemeen verbod is toch geen oplossing. Groepjes zullen misschien niet de wedstrijd bijwonen maar zullen op thuisvakken plaats nemen of zullen aanwezig zijn rond het stadion of in het centrum. Tegenwoordig als men het “niet aan kan” dan verbieden we het maar. Individueel straffen zou je het toch moeten zijn, niet algemeen. 90pro gedraagt zich gewoon een n maakt er een feestje van.
0
|
Zondag 19 maart 2023 om 09:45 uur |
Club Achter de Duinen
Nieuwsbericht op Club Achter de Duinen:
Kemper: mooi om je in de kijker te spelen
Aanvoerder Boy Kemper ziet een feestje zoals na de vorige bekerwedstrijd tegen Go Ahead Eagles (1-0) wel zitten.
Lees het nieuwsbericht
Kemper: mooi om je in de kijker te spelen
Aanvoerder Boy Kemper ziet een feestje zoals na de vorige bekerwedstrijd tegen Go Ahead Eagles (1-0) wel zitten.
Lees het nieuwsbericht
0
|
Donderdag 2 maart 2023 om 09:08 uur |
purnie&pino:
Als Almere maar niet wint van Roda en wij winnen van Den Bosch
THUIS periode kampioen tegen Heracles in een vol stadion zou heerlijk zijn
Als Almere maar niet wint van Roda en wij winnen van Den Bosch
THUIS periode kampioen tegen Heracles in een vol stadion zou heerlijk zijn
Den Bosch gaat het feestje willen gaan verpesten en zie dan de wedstrijd ook wel escaleren. Daar moeten we voor oppassen volgende week, voor het je blessures en schorsingen op gaat leveren. Daarnaast sowieso eerst maar ff winnen daar
0
|
Dinsdag 21 februari 2023 om 00:09 uur |
Ik zou sowieso inzetten op nieuwe aanwas van jonge supporters (kinderen) voor zover die te porren zijn 🤪 onder de huidige omstandigheden. De kantoorruimte aan de kant vd kidsclub staat al sinds de opening leeg, ik zou zeggen breek dat open en maak er een soort skybox van , kids in de pauze naar binnen. Maak ook een mogelijkheid tot geven van een feestje voor ze, wellicht ouwbollig en niet rendabel maar zo is het ook niks
0
|
Zaterdag 19 november 2022 om 11:07 uur |
Doet er voor de rest niet heel erg toe maar die stroopwafeltent en bierkraam was pas de Sjaak na de wedstrijd wat ik mij kan herinneren. Dat moment daar voor was vuilcontainers en ouderwets klimmen en een steuntje geven.
Overigens heb ik vooralsnog bij de arrestaties supporters gezien die al heel lang bij de club komen en zich altijd gedragen hebben. Gewonden gezien die niet gearresteerd zijn die zich eigenlijk altijd goed gedragen.
Voor wat betreft het verschil wat er gemaakt word tussen hooligans; raddraaiers en supporters??? Allemaal supporters punt uit! Iedereen betaald voor zijn kaartje uit en thuis. Steunt zijn club op zijn of haar manier. De een gedraagt zich beter dan de ander…tsja dat heb je in een straat ook. Daar zijn het ook gewoon allemaal burgers en bewoners. En als je je dan niet gedraagt dan ben je gelijk supporter af?? Ik ga het niet onder stoelen of banken stoppen heb mij meermaals niet gedragen bij het voetbal…heb daar voor geboet, maar ben nog altijd supporter in hart en nieren.
Maar genoeg daarover. Iedereen treft blaam en de supporters die daar voor worden gepakt gaan op de blaren zitten. Zoals velen hier vol overtuiging zeggen dat dat terecht is en keihard straffen. Dan heb ik ook nog een andere optie….de veiligheidscoördinator van de wedstrijd heeft zijn tel ingeleverd en is vertrokken en wilde er niets meer mee te maken hebben. Deze dag stond in het teken van promotie feest etc etc maar niet te vergeten als cashcow voor een erg mooi meegenomen cashflow. Risico’s werden ondanks waarschuwingen voor lief genomen. Er moest geld verdiend worden en een feestje gevierd worden en ja verliezen konden we niet. Nou hoe het verder afliep weten we allemaal. De schuldige supporters die geïdentificeerd kunnen worden worden hard gestraft. Dan kan ik en vele andere nog wel een schuldige aanwijzen en daar is geen ontkennen aan. Eindverantwoordelijke Edwin Reijntjes…..zo werkt de grote mensen wereld toch….schuld bekennen en erkennen. Je spulletje pakken en op handen en knieën vragen bij je andere aangenomen of je AUB toch nog gebruik kan maken van hun aanbod. Wees een vent draag de boel netjes over en trek het boetekleed aan of wil je alles afschuiven op de veiligheids coördinator
Overigens heb ik vooralsnog bij de arrestaties supporters gezien die al heel lang bij de club komen en zich altijd gedragen hebben. Gewonden gezien die niet gearresteerd zijn die zich eigenlijk altijd goed gedragen.
Voor wat betreft het verschil wat er gemaakt word tussen hooligans; raddraaiers en supporters??? Allemaal supporters punt uit! Iedereen betaald voor zijn kaartje uit en thuis. Steunt zijn club op zijn of haar manier. De een gedraagt zich beter dan de ander…tsja dat heb je in een straat ook. Daar zijn het ook gewoon allemaal burgers en bewoners. En als je je dan niet gedraagt dan ben je gelijk supporter af?? Ik ga het niet onder stoelen of banken stoppen heb mij meermaals niet gedragen bij het voetbal…heb daar voor geboet, maar ben nog altijd supporter in hart en nieren.
Maar genoeg daarover. Iedereen treft blaam en de supporters die daar voor worden gepakt gaan op de blaren zitten. Zoals velen hier vol overtuiging zeggen dat dat terecht is en keihard straffen. Dan heb ik ook nog een andere optie….de veiligheidscoördinator van de wedstrijd heeft zijn tel ingeleverd en is vertrokken en wilde er niets meer mee te maken hebben. Deze dag stond in het teken van promotie feest etc etc maar niet te vergeten als cashcow voor een erg mooi meegenomen cashflow. Risico’s werden ondanks waarschuwingen voor lief genomen. Er moest geld verdiend worden en een feestje gevierd worden en ja verliezen konden we niet. Nou hoe het verder afliep weten we allemaal. De schuldige supporters die geïdentificeerd kunnen worden worden hard gestraft. Dan kan ik en vele andere nog wel een schuldige aanwijzen en daar is geen ontkennen aan. Eindverantwoordelijke Edwin Reijntjes…..zo werkt de grote mensen wereld toch….schuld bekennen en erkennen. Je spulletje pakken en op handen en knieën vragen bij je andere aangenomen of je AUB toch nog gebruik kan maken van hun aanbod. Wees een vent draag de boel netjes over en trek het boetekleed aan of wil je alles afschuiven op de veiligheids coördinator
0
|
Maandag 25 juli 2022 om 22:16 uur |
Gast
Law:
Die Reijntjes vraagt of ie aub wil blijven tegen een significante verhoging van salaris omdat ie problemen op het thuisfront heeft
Die Reijntjes vraagt of ie aub wil blijven tegen een significante verhoging van salaris omdat ie problemen op het thuisfront heeft
Reijntjes heeft een nieuw eenjarig contract als ad getekend, dat is heel wat anders als in een paar shouts benadrukken dat hij een flinke salaris verhoging heeft. Waarschijnlijk oudzeer van het weg bonjouren van haags supporters collectief. Vertel liever dat het ingezamelde geld door hsc naar supportersclub haagse bluf is gegaan in plaats van jeugd opleiding. En die er vrolijk een paar keer van vuurwerk van hebbent gekocht voor dezelfde gasten op midden noord die een feestje op het veld en vooral buiten het stadion vierden.
0
|
Zondag 19 juni 2022 om 11:50 uur |
Advertentie
De club heeft zelf ook gewoon grote fouten gemaakt.
Er waren er heel veel binnen zonder kaartje er waren jongens die kaartjes hadden achter de goal het hek is open gedaan en die konden naar midden noord lopen. Er is totaal niet gecontroleerd en of gefouilleerd.
Misschien nog wel de domste fout voor de wedstrijd al een feestje houden met allerlei activiteiten is heel leuk en gezellig maar laat voortaan het bier weg en pas tijdens de wedstrijd. Ik heb nog nooit zoveel dronken en doorgesnoven gasten bij elkaar gezien.
Er waren er heel veel binnen zonder kaartje er waren jongens die kaartjes hadden achter de goal het hek is open gedaan en die konden naar midden noord lopen. Er is totaal niet gecontroleerd en of gefouilleerd.
Misschien nog wel de domste fout voor de wedstrijd al een feestje houden met allerlei activiteiten is heel leuk en gezellig maar laat voortaan het bier weg en pas tijdens de wedstrijd. Ik heb nog nooit zoveel dronken en doorgesnoven gasten bij elkaar gezien.
0
|
Vrijdag 10 juni 2022 om 10:22 uur |
@petah
Ik denk dat jij een goeie pik bent. Wat mij verbaast is dat je probeert recht te lullen wat krom is.
Er waren jongens met een stadionverbod binnen, lang leve de vrije verkoop. Er waren gasten die op de ere tribune zonder kaartje binnen zijn gekomen. Die gasten wil je toch liever kwijt dan rijk.
Ik sta met mijn zoon op de lange zijde met de nodige shit die tegen mij zegt pap ik wil hier weg.
De fluchel en jaigermeister flesjes werden op het veld gegooid ook tegen de grensrechter. Vuurwerk wat binnengesmokkeld is.
Dat zij vlak voor tijd het veld op willen gaan snap ik … feestje overwinning.
Maar vervolgens na de nederlaag richting uitvak en buiten teringzooi maken snap ik echt niet. Dat kun je ook met geen enkel argument goedpraten.
Ik vind Petah dat het resultaat mede veroorzaakt is door de ellende. Wedstrijd gestaakt heeft tenslotte ook invloed op de flow waar de spelers inzaten.
Hoop meegemaakt maar dit nooit meer, ben er klaar mee met die zogenaamde supporters. Hooligans zonder clubliefde.
Het spijt me.
Ik denk dat jij een goeie pik bent. Wat mij verbaast is dat je probeert recht te lullen wat krom is.
Er waren jongens met een stadionverbod binnen, lang leve de vrije verkoop. Er waren gasten die op de ere tribune zonder kaartje binnen zijn gekomen. Die gasten wil je toch liever kwijt dan rijk.
Ik sta met mijn zoon op de lange zijde met de nodige shit die tegen mij zegt pap ik wil hier weg.
De fluchel en jaigermeister flesjes werden op het veld gegooid ook tegen de grensrechter. Vuurwerk wat binnengesmokkeld is.
Dat zij vlak voor tijd het veld op willen gaan snap ik … feestje overwinning.
Maar vervolgens na de nederlaag richting uitvak en buiten teringzooi maken snap ik echt niet. Dat kun je ook met geen enkel argument goedpraten.
Ik vind Petah dat het resultaat mede veroorzaakt is door de ellende. Wedstrijd gestaakt heeft tenslotte ook invloed op de flow waar de spelers inzaten.
Hoop meegemaakt maar dit nooit meer, ben er klaar mee met die zogenaamde supporters. Hooligans zonder clubliefde.
Het spijt me.
0
|
Maandag 30 mei 2022 om 18:20 uur |
Club Achter de Duinen:
Nieuwsbericht op Club Achter de Duinen:
Reijntjes: club teruggeworpen, beleid bijstellen
Edwin Reijntjes is ontzettend boos over wat toeschouwers gisteren de club hebben aangedaan. ,,Daar is niet mee te praten.``
Lees het nieuwsbericht
Nieuwsbericht op Club Achter de Duinen:
Reijntjes: club teruggeworpen, beleid bijstellen
Edwin Reijntjes is ontzettend boos over wat toeschouwers gisteren de club hebben aangedaan. ,,Daar is niet mee te praten.``
Lees het nieuwsbericht
Daarom is deze man niet geschikt als directeur. Hij heeft echt geen idee wat er bij ADO in het verleden is gebeurd. En in de hedendaagse maatschappij plaats vind.
Tuurlijk moet het een feestje zijn. Maar de tijd dat je iedereen, voor zo`n belangrijke wedstrijd, kan uitnodigen is al lang voorbij.
Misschien wat zelfreflectie Edwin.
Tuurlijk moet het een feestje zijn. Maar de tijd dat je iedereen, voor zo`n belangrijke wedstrijd, kan uitnodigen is al lang voorbij.
Misschien wat zelfreflectie Edwin.
0
|
Maandag 30 mei 2022 om 17:47 uur |
Nu online
priveopcadd, janfcdh, buurmanBrutus en 81 gasten.
Zoek in shoutbox
Spelersklassement
Laatste wedstrijd
Advertentie
Keuken Kampioen Divisie
| 1 | - |




