Welkom in de shoutbox, gast
Voor de competitie waren Almere en onder meer RKC de gedoodverfde favorieten voor plek 1.
Als we de inhaalwedstrijd tegen Vitesse winnen hebben we 52 punten uit 19 wedstrijden.
Als we de inhaalwedstrijd tegen Vitesse winnen hebben we 52 punten uit 19 wedstrijden.
Almere en RKC hebben tezamen 52 punten uit 38 (!) wedstrijden. We hebben ze al gedubbeld. PFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF.
10
|
Vrijdag 5 december 2025 om 23:32 uur |
TheMariner:
En dan moet Cambuur de komende wedstrijd (weer) thuis tegen Den Bosch en daarna uit tegen Willem II. Dus die maken elkaar dan ook weer ff af, of een gelijkspel is ook goed.
En dan moet Cambuur de komende wedstrijd (weer) thuis tegen Den Bosch en daarna uit tegen Willem II. Dus die maken elkaar dan ook weer ff af, of een gelijkspel is ook goed.
Idd en omdat ze elkaar af maken hebben wij dus nog maar 9 overwinningen nodig. Sommige hebben het erover als wij er 9 verliezen en willen 2, Almere en rkc er 9 winnen ben je je voorsprong kwijt. Alleen gaat dat dus niet want ze spelen allemaal nog eens tegen elkaar.
2
|
Zaterdag 29 november 2025 om 07:47 uur |
Jurriën:
Verder alleen maar jong Teams en Eindhoven, en ook dat ging niet vlekkeloos…
Verder alleen maar jong Teams en Eindhoven, en ook dat ging niet vlekkeloos…
Jong Utrecht
Eindhoven
RKC
Jong AZ
Jong PSV
Den Bosch
MVV
Cambuur
Eindhoven bij een kroeg staat los van de uitwedstrijd zelf
Den Bosch en Cambuur.
Alsof elke wedstrijd nu uit de hand zal gaan lopen.. (niet dat jij dat zegt)
Eindhoven
RKC
Jong AZ
Jong PSV
Den Bosch
MVV
Cambuur
Eindhoven bij een kroeg staat los van de uitwedstrijd zelf
Den Bosch en Cambuur.
Alsof elke wedstrijd nu uit de hand zal gaan lopen.. (niet dat jij dat zegt)
2
|
Woensdag 26 november 2025 om 20:26 uur |
Advertentie
wdr:
Daarnaast is ADO de laatate wedstrijden het onoverwinnelijke aura kwijt, dat begon tegen Den Bosch. De basis van goede spelers is dun, De Ruiter ligt er al uit en de spitsen zijn matig vergeleken met de rest van het team. Ik ben voor een aantal gerichte winter aankopen want ben bang dat de wielen er andersvanafgaan vallen, de motor sputtert nu al. Het isheel mooi dat er tot nog toe zich geen derde teamonderscheidt, dat kan veranderen na de winterstop.
Dit gezegd hebbende, krijgt deze seizoensstart een 10 op 10 van mij, fantastisch.
Daarnaast is ADO de laatate wedstrijden het onoverwinnelijke aura kwijt, dat begon tegen Den Bosch. De basis van goede spelers is dun, De Ruiter ligt er al uit en de spitsen zijn matig vergeleken met de rest van het team. Ik ben voor een aantal gerichte winter aankopen want ben bang dat de wielen er andersvanafgaan vallen, de motor sputtert nu al. Het isheel mooi dat er tot nog toe zich geen derde teamonderscheidt, dat kan veranderen na de winterstop.
Dit gezegd hebbende, krijgt deze seizoensstart een 10 op 10 van mij, fantastisch.
Precies. Na de winterstop kan ineens een andere ploeg (Dordt, willem 2, RKC?) het op de heupen krijgen dus elk punt dat je er nu op uit loopt is meegenomen en daar hoef je straks niet meer aan te denken.
3
|
Woensdag 26 november 2025 om 09:37 uur |
DenHaag1905:
Nou nou jongens, we zijn eindelijk van jong ajax af! Nee maar even serieus: waarom kijken we zoveel naar andere teams als we zo dik voor staan?
Nou nou jongens, we zijn eindelijk van jong ajax af! Nee maar even serieus: waarom kijken we zoveel naar andere teams als we zo dik voor staan?
Ik snap je vraag wel hoor en ik snap ook dat er wat lacherig over wordt gedaan door sommigen maar ik zal iig mijn visie kort proberen uit te leggen. Zo spannend is die overigens niet hoor;
Zoals de geschiedenis over het algemeen uit wijst hebben alle clubs een sterkere en een mindere fase. Nu is onze sterkere fase wel HEEL sterk geweesr en hebben we zo goed als alles gewonnen. Maar dat blijft niet zo. Positieviteit is leuk maar realisme ook. De 2e seizoenshelft krijgen we Cambuur thuis, RKC thuis, Almere uit, Vitesse uit, Dordrecht uit, Willem 2 uit, Vitesse uit, Roda uit. Daar ga je er 100% 1 of meer van verliezen. Misschien wel 3.
Als de ploegen onder ons, behalve Cambuur en PSV want die boeien me niet, elkaar nu allemaal al aan het afmaken zijn en punten laten liggen sta je eind januari 20 punten voor. Dan is het klaar. Als wij straks een reeks neerzetten van 1 punt uit 3 wedstrijden en de nummers 3 en 4 pakken 9 punten uit 3 is er nog steeds niets aan de hand. Gebeurd dat nog een keer dan heb je een probleem.
Eigenlijk een veel te lang verhaal zie ik nu voor iets dat heel simpel is. Vrijdag winnen we trouwens vrij eenvoudig, dat kan dan wel weer kort.
Zoals de geschiedenis over het algemeen uit wijst hebben alle clubs een sterkere en een mindere fase. Nu is onze sterkere fase wel HEEL sterk geweesr en hebben we zo goed als alles gewonnen. Maar dat blijft niet zo. Positieviteit is leuk maar realisme ook. De 2e seizoenshelft krijgen we Cambuur thuis, RKC thuis, Almere uit, Vitesse uit, Dordrecht uit, Willem 2 uit, Vitesse uit, Roda uit. Daar ga je er 100% 1 of meer van verliezen. Misschien wel 3.
Als de ploegen onder ons, behalve Cambuur en PSV want die boeien me niet, elkaar nu allemaal al aan het afmaken zijn en punten laten liggen sta je eind januari 20 punten voor. Dan is het klaar. Als wij straks een reeks neerzetten van 1 punt uit 3 wedstrijden en de nummers 3 en 4 pakken 9 punten uit 3 is er nog steeds niets aan de hand. Gebeurd dat nog een keer dan heb je een probleem.
Eigenlijk een veel te lang verhaal zie ik nu voor iets dat heel simpel is. Vrijdag winnen we trouwens vrij eenvoudig, dat kan dan wel weer kort.
3
|
Woensdag 26 november 2025 om 09:04 uur |
ADO079:
Het weekend dat wij tegen Cambuur spelen moet Roda naar Emmen, RKC naar Top Oss en Willem 2 naar Venlo. Dan weet je dus eigenlijk; bij verlies loopt na Cambuur niemand op ons in.
Het weekend dat wij tegen Cambuur spelen moet Roda naar Emmen, RKC naar Top Oss en Willem 2 naar Venlo. Dan weet je dus eigenlijk; bij verlies loopt na Cambuur niemand op ons in.
Nou wint de graafschap ook nog eens van rkc, staan nu gelijk met rkc. Dus ook hier moeten we dus rekening mee gaan houden. Ik snap nu je twijfel idd.
2
|
Zondag 9 november 2025 om 18:26 uur |
Nu online
priveopcadd, adorob, Superjantje, buurmanBrutus en 71 gasten.
Zoek in shoutbox
Spelersklassement
Laatste wedstrijd
Advertentie
Keuken Kampioen Divisie
| 1 | - |




