Club Achter de Duinen

Advertentie

Volg Cadd op X

Volg Cadd op X

Voorspellingen-ranking

Voorspellingen-ranking

ADO-statistieken

ADO-statistieken

Inloggen

Naam / e-mail:
Wachtwoord:

Nieuwsbericht

ADO niet geïnteresseerd in De Graaf


Bron: Club Achter de Duinen (http://www.clubachterdeduinen.nl)

29 juni 2009 8 reacties
Voetbalzone meldt dat er verhalen rond zijn gegaan dat Edwin de Graaf wel eens naar ADO Den Haag terug zou kunnen keren. Volgens de middenvelder is dit echter totale onzin.

"Ik woon in die regio. Dus dan wordt zoiets al snel gesuggereerd. Maar ik speel het komende jaar gewoon in Breda." Aldus de Graaf tegenover het voetbalwebsite. Het is niet bekend uit welke hoek de roddels over een transfer van de speler zijn gekomen.

Edwin de Graaf speelde in het seizoen 2005/2006 voor ADO Den Haag. In de 23 wedstrijden die hij in het geelgroen speelde, scoorde hij drie keer.

Lees meer over

Reacties

Flip

Hoe zou het met die Luijckx van AZ zijn, daar was toch ook sprake van?
Dinsdag 30 juni 2009 om 12:43 uur

laamaar

Heeft bij ons zijn kans al gehad maar kon (toen) niks extra`s brengen

Dinsdag 30 juni 2009 om 08:25 uur

donny

wel aardige voetballer

alleen heel traaag en speelt in een heel laag tempo
het is net die resodihardjo:P

 

beter agustien van az drbij halen

Maandag 29 juni 2009 om 22:27 uur

leo

Had een leuke speler voor ons kunnen wezen
Maandag 29 juni 2009 om 20:08 uur

M

Mooi nieuws, geen toegevoegde waarde

Maandag 29 juni 2009 om 12:46 uur

jj

gelukkig niet heb hem nog nooit wat gevonden.. bluuhhh

Maandag 29 juni 2009 om 12:17 uur

Mitchel

Nooit geruchten over geweest ook.
Maandag 29 juni 2009 om 11:01 uur

Melvin , ADO-supporter

Tja das jammer
Maandag 29 juni 2009 om 11:01 uur

Spelersklassement

De top3:
Steven van der Sloot Juho Kilo Kilian Nikiema

Laatste wedstrijd

Logo FC Den Bosch Logo ADO Den Haag
1-3
24 april 2026

Advertentie

Keuken Kampioen Divisie

1 -

Links