Nieuwsbericht
‘Premier League wil oud-ADO-doelman’
Bron: Club Achter de Duinen (http://www.clubachterdeduinen.nl)
| 18 januari 2018 | 7 reacties |
Rody de Boer staat in de belangstelling van Watford.
De doelman verhuisde afgelopen zomer van ADO naar Telstar en doet het goed bij de club uit Noord-Holland.
Volgens de Telegraaf is Premier League-club Watford serieus geïnteresseerd in De Boer die tot de zomer van 2019 vastligt bij Telstar.
De jeugdinternational zou ook worden gevolgd door verschillende eredivisieclubs.
Ander nieuws:
Lees meer over
Reacties
Freek
De Boer wilde zelf weg, had helaas geen geduld!
Zaterdag 20 januari 2018 om 08:51 uur
Thehague070
Goh je meent `t! Dit zag toch iedereen wel... Behalve ado weer he
Donderdag 18 januari 2018 om 20:54 uur
bramhaag
@exopure ....o ja, wat niet waar was. Hopelijk voor rody is dit wel echt.
Donderdag 18 januari 2018 om 10:32 uur
exopure
@bramhaag...Watford is de club van Sinclair waar Den Haag geïnteresseerd in zou zijn.
Donderdag 18 januari 2018 om 10:04 uur
bramhaag
watford ... watford waar heb ik die naam vaker gehoord de laatste tijd?
Donderdag 18 januari 2018 om 09:41 uur
Dhfcdh
Helaas wel
Donderdag 18 januari 2018 om 09:36 uur
FCDHZwoude
Meen je toch niet dit
Donderdag 18 januari 2018 om 08:37 uur
Spelersklassement
Laatste wedstrijd
Advertentie
Keuken Kampioen Divisie
| 1 | - |


