Club Achter de Duinen

Advertentie

Volg Cadd op Twitter

Volg Cadd op Twitter

Tussenstand

Tussenstand

Seizoensstatistieken

Seizoensstatistieken

Inloggen

Gebruikersnaam:
Wachtwoord:

Zoeken

Vermoedelijke opstelling ADO – FC Twente


Bron: Club Achter de Duinen (http://www.clubachterdeduinen.nl)

6 december 2019

Milan van Ewijk keert terug in de basis bij ADO Den Haag.


Dat meldt Jim van der Deijl van Omroep West in zijn vermoedelijke opstelling.


Van Ewijk ontbrak de afgelopen weken omdat de technische staf rustig aan wilde doen met de 19-jarige speler. Door de terugkeer van Van Ewijk schuift Dion Malone door naar het middenveld. Dit gaat waarschijnlijk ten koste van Tom Haye die vorig weekend nog in de basis stond.

Reacties

Mike

@grijze gek
Heessen’s contract had idd nooit verlengd mogen worden voordat je een nieuwe hoofdtrainer had gevonden.
Van Ewijk was wel degelijk geblesseerd dus dat voorliegen is, in dit geval, een vreemde opmerking van je.
Zaterdag 7 december 2019 om 09:45 uur

MiG

Wie weet heeft Heessen die verlenging wel afgedwongen toen ze hem voorlopig naar voren schoven als 1e man. Dat was misschien zijn voorwaarde om het te doen.
Vrijdag 6 december 2019 om 19:23 uur

Ronnie

denk dat de (nieuwe hoofdtrainer) al bekend bij Ado.
De zal Heesen als zijn assistent willen hebben, anders kan ik het me niet voorstellen dat ze Heesen gaan verlengen.
Als de nieuwe trainer hem niet wil hebben hebben ze weer een afkoopsom te betalen.

Verder is de opstelling dus weer hetzelfde laken en pak,behalve dat we een goede rechtsback terug hebben. Gelukkig.
Creativiteit ingeleverd op het middenveld, maar Malone heeft wel zijn beste wedstrijden gespeeld op het middenveld.
Dus we gaan het zien morgenavond.
Vrijdag 6 december 2019 om 19:09 uur

Twa

skrens ..... Falkenburg en Goossens zijn zeker wel basisspelers.
Vrijdag 6 december 2019 om 17:49 uur

Huge

Vermoedelijke opstelling, er kan dus nog verandering in komen. Deze opstelling is inderdaad gewoon kut
Vrijdag 6 december 2019 om 17:08 uur

grijze gek

Van Ewijk ontbrak de afgelopen weken omdat de technische staf rustig aan wilde doen met de 19-jarige speler.
Er was sprake van een Hamstring blessure????
We worden aan alle kanten voor gelogen :bang:

Grote fout een Heesen een verlening te geven, een nieuwe trainer wil zijn eigen staf mee nemen.

En gezien de opstelling veranderd er niks, 1-3 twente Heesen is geen trainer.

En dan nog de 22e vlak voor de kerst ajakes uit, mag hopen op geen dubbele cijfers :0
Vrijdag 6 december 2019 om 16:58 uur

skrens

Fout fout fout word niks.
Iedereen ziet toch wel dat Goossens en valkenburg geen basisspelers zijn.
Als je een kans wil maken moer je het echt anders doen.
Koopmans beugel Belic Ewijk meijers
Malone immers Haye pinas
Necid Summervile
Vrijdag 6 december 2019 om 16:02 uur

FCDH4Evah

weer die kut opstelling.... GEBRUIK JE NIEUWE SPELERS!!!
Vrijdag 6 december 2019 om 15:59 uur

Spelersklassement

De top3:
Luuk Koopmans Lassana Faye Milan van Ewijk

Laatste wedstrijd

Logo Feyenoord Logo ADO Den Haag
4-2
27 september 2020

Volgende wedstrijd

Logo VVV-Venlo Logo ADO Den Haag