Welkom in de shoutbox, gast
Tag: ajax
rd..:
Ja, maar die is ervoor om te voorkomen dat niet iedere boerenlul gewoon een ticket koopt en het vervolgens weer doorverkoopt. Dat gebeurt vaker bij bovenmatige belangstelling. Ik weet niet hoe hoog de interesse hierbij is en of het werkelijk dat slaatje is, wat ze eruit proberen te slaan. Ik vind er ook wel wat van. Pre-registreren prima... Dit is een stapje verder. Zeker als het vroeger gratis was.
Je moet als organisatie kijken wat je eruit haalt en wat het in dit geval met de beeldvorming van je club doet. Ik denk niet dat het zoveel in geld oplevert, maar het voedt niet bepaald een positief imago. Tenzij je de opbrengsten aan een goed doel stort ofzo... Dus de MBO3-leerling die dit verzonnen heeft, mag nog even een verklaring op deze Shoutbox afleggen.
Ja, maar die is ervoor om te voorkomen dat niet iedere boerenlul gewoon een ticket koopt en het vervolgens weer doorverkoopt. Dat gebeurt vaker bij bovenmatige belangstelling. Ik weet niet hoe hoog de interesse hierbij is en of het werkelijk dat slaatje is, wat ze eruit proberen te slaan. Ik vind er ook wel wat van. Pre-registreren prima... Dit is een stapje verder. Zeker als het vroeger gratis was.
Je moet als organisatie kijken wat je eruit haalt en wat het in dit geval met de beeldvorming van je club doet. Ik denk niet dat het zoveel in geld oplevert, maar het voedt niet bepaald een positief imago. Tenzij je de opbrengsten aan een goed doel stort ofzo... Dus de MBO3-leerling die dit verzonnen heeft, mag nog even een verklaring op deze Shoutbox afleggen.
Ik ben juist blij met het beleid dat er gevoerd wordt. Vroeger had Den Haag weinig seizoenkaarthouders en heel succes/sensatie supporters die vooral op kwamen dagen als het goed ging of als ajax en Feyenoord langskwamen.
Zo kon het bijv gebeuren dat bij die dramatische play off wedstrijd tegen Excelsior veel mensen een kaartje hadden die al jaren niet geweest waren en vooral voor de sensatie kwamen.
Nu leeft de club en zijn de seizoenkaarten uitverkocht en gaat er ook een run ontstaan op de beschikbare dagkaarten. Prima dat de club daar wat aan verdient, zo kan je groeien. Iedere supporter wil graag dat de club het goed doet en heeft daar wat voor over. Als je dat geld niet vraagt of aan een goed doel geeft loop je alleen maar achteruit tov de concurrentie.
Zo kon het bijv gebeuren dat bij die dramatische play off wedstrijd tegen Excelsior veel mensen een kaartje hadden die al jaren niet geweest waren en vooral voor de sensatie kwamen.
Nu leeft de club en zijn de seizoenkaarten uitverkocht en gaat er ook een run ontstaan op de beschikbare dagkaarten. Prima dat de club daar wat aan verdient, zo kan je groeien. Iedere supporter wil graag dat de club het goed doet en heeft daar wat voor over. Als je dat geld niet vraagt of aan een goed doel geeft loop je alleen maar achteruit tov de concurrentie.
12
|
Donderdag 4 juni 2026 om 20:17 uur |
VI:
Spel rond ADO-revelatie op de wagen: Utrecht concurreert met Duitse traditieclubs
Geschreven door
Tim van Duijn en Joost Blaauwhof
Steven van der Sloot (23) zou een transfer maken naar Fortuna Düsseldorf, maar de revelatie van promovendus ADO Den Haag zag de club afdalen naar de 3. Bundesliga. Daar lijkt de rechtsback echter niet te gaan spelen, want diverse clubs hebben zich inmiddels bij de speler gemeld. Plots lonkt niet het derde, maar het hoogste niveau in Duitsland.
Bundesliga lonkt voor ADO-revelatie Van der Sloot, FC Utrecht ook serieus
Acht doelpunten maakte Van der Sloot in de Keuken Kampioen Divisie. De vleugelverdediger was daarmee een van de drijvende krachten van de ongenaakbare kampioen. Onder leiding van trainer Robin Peter excelleerde Van der Sloot, waardoor Fortuna Düsseldorf kans zag de transfervrije status van de speler te benutten.
Dat was een bittere pil voor ADO, dat graag verder wilde met Van der Sloot. Sterker nog, na de degradatie van Fortuna rook technisch directeur Mark Wotte opnieuw kansen om de uitblinker aan boord te houden. De Duitsers verlangen echter een financiële vergoeding, waardoor ADO kansloos lijkt voor een langer verblijf.
De financiële compensatie is echter niet het enige wat dwarszit. Van der Sloot, die zowel bij Feyenoord als Ajax in de jeugdopleiding speelde, heeft over interesse namelijk niet te klagen. Naast ADO ziet FC Utrecht namelijk ook wel wat in een samenwerking. En uit Duitsland is er veel meer interesse zelfs. FC Magdeburg en FC St. Pauli meldden zich onlangs al bij de entourage van Van der Sloot.
Daar houdt het niet mee op, want deze week bleef de telefoon van de voetballer rinkelen. Sterker, ineens hing promovendus SC Paderborn aan de lijn. De club mag zich gaan tonen in de Bundesliga en denkt aan Van der Sloot een interessante optie op de rechtervleugel te hebben. Daarnaast toonden ook FC Köln en Rapid Wien interesse.
Voor Van der Sloot is het vooral van belang dat hij zich kan tonen in een serieuze competitie. De rechtsback wil zich in de kijker spelen van de nationale ploeg van Kameroen en heeft dat als een persoonlijk doel gesteld. Dat kan in de Eredivisie, in bijvoorbeeld De Galgenwaard, maar de Bundesliga (Paderborn of Köln) zou het ultieme podium zijn. En daarmee hebben die clubs goede papieren.
Spel rond ADO-revelatie op de wagen: Utrecht concurreert met Duitse traditieclubs
Geschreven door
Tim van Duijn en Joost Blaauwhof
Steven van der Sloot (23) zou een transfer maken naar Fortuna Düsseldorf, maar de revelatie van promovendus ADO Den Haag zag de club afdalen naar de 3. Bundesliga. Daar lijkt de rechtsback echter niet te gaan spelen, want diverse clubs hebben zich inmiddels bij de speler gemeld. Plots lonkt niet het derde, maar het hoogste niveau in Duitsland.
Bundesliga lonkt voor ADO-revelatie Van der Sloot, FC Utrecht ook serieus
Acht doelpunten maakte Van der Sloot in de Keuken Kampioen Divisie. De vleugelverdediger was daarmee een van de drijvende krachten van de ongenaakbare kampioen. Onder leiding van trainer Robin Peter excelleerde Van der Sloot, waardoor Fortuna Düsseldorf kans zag de transfervrije status van de speler te benutten.
Dat was een bittere pil voor ADO, dat graag verder wilde met Van der Sloot. Sterker nog, na de degradatie van Fortuna rook technisch directeur Mark Wotte opnieuw kansen om de uitblinker aan boord te houden. De Duitsers verlangen echter een financiële vergoeding, waardoor ADO kansloos lijkt voor een langer verblijf.
De financiële compensatie is echter niet het enige wat dwarszit. Van der Sloot, die zowel bij Feyenoord als Ajax in de jeugdopleiding speelde, heeft over interesse namelijk niet te klagen. Naast ADO ziet FC Utrecht namelijk ook wel wat in een samenwerking. En uit Duitsland is er veel meer interesse zelfs. FC Magdeburg en FC St. Pauli meldden zich onlangs al bij de entourage van Van der Sloot.
Daar houdt het niet mee op, want deze week bleef de telefoon van de voetballer rinkelen. Sterker, ineens hing promovendus SC Paderborn aan de lijn. De club mag zich gaan tonen in de Bundesliga en denkt aan Van der Sloot een interessante optie op de rechtervleugel te hebben. Daarnaast toonden ook FC Köln en Rapid Wien interesse.
Voor Van der Sloot is het vooral van belang dat hij zich kan tonen in een serieuze competitie. De rechtsback wil zich in de kijker spelen van de nationale ploeg van Kameroen en heeft dat als een persoonlijk doel gesteld. Dat kan in de Eredivisie, in bijvoorbeeld De Galgenwaard, maar de Bundesliga (Paderborn of Köln) zou het ultieme podium zijn. En daarmee hebben die clubs goede papieren.
1
|
Dinsdag 2 juni 2026 om 21:24 uur |
Vandaag in het AD terugblik op bekerfinale ADO dames tegen ajax van 10 jaar geleden in ons stadion en gewonnen met anekdotes.
Zo werd de ajax kleedkamer anderhalf uur voor aanvang nog een keer goed schoongemaakt. Aardig .........
Echter wel met caustic soda. Ruikt heel fris maar na verloop van zo'n 10 minuten krijg je brandende ogen ........
Zo werd de ajax kleedkamer anderhalf uur voor aanvang nog een keer goed schoongemaakt. Aardig .........
Echter wel met caustic soda. Ruikt heel fris maar na verloop van zo'n 10 minuten krijg je brandende ogen ........
4
|
Zaterdag 30 mei 2026 om 10:52 uur |
Eeuwig Den Haag:
Die staat vast te springen na de velen “wijf zonder tieten” liedjes richting zijn hoofd van ons 😂
Die staat vast te springen na de velen “wijf zonder tieten” liedjes richting zijn hoofd van ons 😂
Welnee, is volkomen onzin. Hij ligt nog vast tot juni 2027 en zijn transferwaarde wordt geschat op 3 á 4 miljoen. Als hij al bij Ajax weg gaat (of moet) zal dat wel het buitenland zijn en ook niet Utrecht denk ik zo.
2
|
Maandag 25 mei 2026 om 17:45 uur |
Advertentie
Eeuwig Den Haag:
Kees nog nooit zo blij gezien
Kees nog nooit zo blij gezien
En Aad is denk ik ook blij? De oudjes zijn dan ook gelukkige mensen?
https://www.ad.nl/voetbal/van-ajax-en-spurs-naar-een-hal-vol-2000-honden-martin-jol-leeft-nu-voor-showhond-buddy~a39f56de/
https://www.ad.nl/voetbal/van-ajax-en-spurs-naar-een-hal-vol-2000-honden-martin-jol-leeft-nu-voor-showhond-buddy~a39f56de/
1
|
Zaterdag 23 mei 2026 om 09:29 uur |
Aad:
Weer een uit de lucht gegrepen veronderstelling die hier tot een zinloze discussie leidt.
En dat terwijl ik vermoed dat de Amerikanen net tegen Wotte hebben gezegd dat hij onbeperkte middelen heeft om te zorgen dat we volgend jaar tweede worden. Na Ajax natuurlijk want daar heeft die Spanjaard gezegd dat ze kampioen worden.
Voldoende stof voor weer een zinloze discussie?
Weer een uit de lucht gegrepen veronderstelling die hier tot een zinloze discussie leidt.
En dat terwijl ik vermoed dat de Amerikanen net tegen Wotte hebben gezegd dat hij onbeperkte middelen heeft om te zorgen dat we volgend jaar tweede worden. Na Ajax natuurlijk want daar heeft die Spanjaard gezegd dat ze kampioen worden.
Voldoende stof voor weer een zinloze discussie?
Ja. Ajax wordt komend seizoen geen kampioen.
1
|
Maandag 18 mei 2026 om 15:24 uur |
Nu online
Ronald, Tuurke63, FC Den Haag!, Tommy en 60 gasten.
Zoek in shoutbox
Spelersklassement
Laatste wedstrijd
Advertentie
Keuken Kampioen Divisie
| 1 | - |




